Eli olen kirjoilla työnhakijana ja samanaikaisesti 50% osa-aikatyössä, eli sovitellulla päivärahalla.
Voinko tulla valituksi vuorotteluvapaasijaiseksi? Kenelläkään kokemusta asiasta, koska te-toimiston puhelinpalvelussa sanoivat vaan, että voi olla tulkinnan varainen asia.
osa-aikatyöstä sijaiseksi
4
153
Vastaukset
- virkku
http://www.finlex.fi/fi/viranomaiset/normi/540001/41298
ohjeen mukaan, s. 17, oltava työttömyysturvalain x pykälän jne
mukainen työnhakija (katso se laki finlexistä) js työttömänä oltava ainakin yksi arkipäivä, että kelpaa...- virkailen
Ohjeen 3 pykälän perusteluissa s. 5 mainittukin, että soviteltua rahaa saava käy! Katsotaan työttömäksi. Luulisi neuvonnan tietävän nämä ns ydinasiat?!
- edc
Se mikä tässä askarruttaa on tuo työttömyysturvalaki, että olenko sen määritelmän mukaan työtön. Työnhakijana olen, mutta olenko työtön työnhakija, koska minulla on tuo 20h viikossa työsopimus.
- tulkkari
Työkkärin on tiedettävä nuo lait?! Ao pykälä taisi viitata 4 luvun 1 pykälään, jonka mukaan ei-omasta-aloitteestaan osa-aikainen hyväksyttäisiin vuorotteluvapaasijaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605850Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124823En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194553- 533812
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683767- 113491
- 993432
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332981
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608