Oot sä yksin täällä?

yksin olin

Näin minulta kysyttiin kun änkesin yökerhossa kahden nuoren naisen seuraan. Eivät pitäneet rohkeana oman tien kulkijana vaan ajattelivat jotain negatiivista. Sen jälkeen he eivät sanoneet minulle enää mitään vaikka yritin jututtaa. Vaikuttaa siltä että kaverittoman, hieman alle kolmekymppisen miehen on enää turha yrittää pyrkiä normaaliksi ihmiseksi.

36

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaveriton nussimaton

Niin se on. Nussimaan ei pääse, jos ei ole niitä vitunvitunvitunvitun kavereita.

• minä

Noin ja heti ensimmäisenä nussiminen mielessä. Tuo on varmaan sun suurin ongelma naisen löytämisessä, että pidät naisia joinakin seksiobjekteina.

Tuo on toki totta, että monikaan nainen ei välttämättä helposti kiinnostu yksinäisistä miehistä. Monesti juuri sosiaalisimmat miehet ovat naisten keskuudessa kysytyimpiä, koska naiset ajattelevat tällaisista miehistä monesti, että hänen täytyy olla todella cool tyyppi, koska hän tulee toimeen kaikkien kanssa.

Sitten taas yksinäisiä vähän vieroksutaan juuri siksi, koska heistä tulee monesti sellainen kuva, että eivät oikein kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen, vaikka monesti tällaiset henkilöt ovat vain ujompia tapauksia, jotka voivat monesti olla todella mukaviakin tyyppejä, jos heihin kunnolla tutustuu...

Mutta en tarkoita sitä, etteikö yksinäinenkin mies voisi saada itselleen naisen. En itsekään ole mikään hirveän sosiaalinen mies ja olen hieman ujon puoleinen tuntemattomien seurassa. Siksi vaikea tutustua uusiin ihmisiin, mutta onpa minullakin ollut mahdollisuuksia useampiinkin naisiin, jotka monet ovat olleet viehättäviäkin tapauksia. Silmäpeliä ihan kiitettävästikin välillä. Ujous vaan toimii meikäläiselle melko isona hidasteena.

Minulle ei ole ikinä tehty aloitteita, kun olen ollut kavereiden kanssa baareissa ja yökerhoissa, enkä ole kyllä itsekään tehnyt aloitteita yhdellekään naiselle baarissa tai yökerhossa.
        Kokeilin kerran lähteä festareille yksin ja ei tosiaan kauaa tarvinut odottaa, kun yksi tyttö tuli puhumaan mulle. Mulla oli siinä muutaman muunkin naisen kanssa vähän katseiden vaihtoa, mutta tämä yksi uskaltautui juttusille. Otsikon mukaisesti tyttö kysyi minulta, että ootko sää yksin täällä? Eikä tuntunu tyttöä tuo haittaavan, nimittäin koko illan se halus pitää minua kädestä, halailla yms. Se tyttö ihastui minuun ihan heti.
        Olin muuten siihen aikaan todella yksinäinen, eikä ollut hirveästi kavereita, mutta naisia tuntui tuolloinkin kiinnostavan. En tiiä mikä minussa on vikana :D

• Nainen 1984

Jos minä yksinäisenä naisena olisin uskaltautunut baariin ja kysynyt sinulta tuon saman kysymyksen, olisin ollut vain iloinen siitä, että törmäsin "samanlaiseen" kuin minä.

• -OTK-

Uskaltautukaa baareihin, koska ei teitä yksinäisiä naisia katsota paheksuen, vaan päinvastoin. Mitä itse olen huomannut, niin yksin olevat naiset menevät kuin kuumille kiville. Itsekin olen jäänyt nuolemaan näppejäni, kun joku idän nopein iskijä on kerennyt ensin.

• -OTK- kirjoitti:

Uskaltautukaa baareihin, koska ei teitä yksinäisiä naisia katsota paheksuen, vaan päinvastoin. Mitä itse olen huomannut, niin yksin olevat naiset menevät kuin kuumille kiville. Itsekin olen jäänyt nuolemaan näppejäni, kun joku idän nopein iskijä on kerennyt ensin.

"yksin olevat naiset menevät kuin kuumille kiville"

Riippuu kyllä todella paljon baarista, mutta myös illasta (joskus samassakin baarissa voi olla ihan eri menekki). Esim. kävin vuosia sitten yksin siinä Tikkurilan aseman lähellä olevassa, oliko sen nimi nyt joku Hemingway's tms. Olin siellä vissiin ihan valomerkkiin asti mutta kukaan ei tullut juttelemaan mistään iskemisestä puhumattakaan.

Melkein 2 vuotta sitten kävin nykyisen kotikaupunkini kaikki baarit saman illan aikana yksin läpi, ja vasta viimeisessä tuli tasan yksi henkilö juttelemaan.

Sitten joskus vuonna 2008 Budapestissä Sherlock-baarissa yksi kaveriporukka (sekä naisia että miehiä) kutsui heidän pöytäänsä osallistumaan yhden heistä syntymäpäiväjuhlintaan. Keskusteltiin vain niitä näitä, eikä kukaan pyytänyt mukaansa, yrittänyt suudella, taikka vaihtanut yhteystietoja.

Ilta pari myöhemmin samaisessa Budapestissä olin yksin toisessa baarissa, ja kukaan ei tullut juttelemaan.

Sitten pari iltaa myöhemmin eräällä klubilla (edelleen Budapestissä) olin myös yksin liikkeellä ja sillä kertaa minusta kilpaili kaksi unkarilaista kaverusta ja yksi japanilainen mies. Jotain täysin muuta sillä kertaa/ sillä klubilla kuin mitä kahdessa aiemmassa, vaikka sijaitsivat samassa kaupungissa. Ja oikeastaan myös täysin "ennenkuulumatonta" omalla kohdallani koska koskaan aikaisemmin minua ei ollut yrittänyt iskeä peräti 3 miestä saman illan aikana - olin sitten ollut liikkeellä yksin tai kaverin/kaverien kanssa.

Viimeaikaisista yksinmenoista muistuu vain, että viikko sitten Zurichissä Mascotte-klubilla tuli kaksi tyyppiä juttelemaan, mutta selvästi nekin olivat vain keskusteluseuraa vailla kun eivät pyytäneet tanssimaan, yrittäneet suudella, vaihtaneet numeroita, tai pyytäneet mukaansa. Kaksi päivää myöhemmin samalla klubilla ei taas tarvinnut kuin klubin jonoon asti mennä, niin löytyi keskustelu- ja tanssipartneri, jonka kanssa ihan numeroitakin vaihdettiin.

On siis todellakin hyvin baari/klubi-kohtaista tuo. Ja niissäkin ketkä sitten keskustelemaan tulee vaihtelee hyvin paljon, että haluavatko VAIN keskustella vai ovatko myös seksuaalisesti kiinnostuneita.

• hyvä että otit esill

Tästä aiheesta ei ollakaan ennen puhuttu täällä.

• ätmi-sinkku

Naiset ei uskalla yksin baariin.

• Darkkis.

Mä olen yksin täällä ja musta ajatellaan kaikkea negatiivista, että tiedä se!!!!!!

• älä vaan

Yritätkö manata DarkFearin takaisin tänne?

• ei onnaa

Turha pelko. Darkkis lukee kyllä palstaa, muttei uskalla kirjoittaa, koska pelkää, että mies 86 yrittää kaveerata hänen kanssaan. Eihän siitä mitään tulisi jos nuorella kolmekymppisellä miehellä olisi kaveri. Sitähän joutuisi käymään jatkuvasti baareissa ja laivaristeilyillä, eikä olisi enää aikaa olla töissä kaikki pyhät ja viikonloput, että tietäkää te vaan se!!!

• Max von Sydow

Ei hemmetti. Manaus onnistui sittenkin.

(Vaikka eikö manauksessa yleensä yritetä päästä eroon pahasta hengestä, eikä saada sitä palaamaan?)

• Se on täällä taas
        ei onnaa kirjoitti:

Turha pelko. Darkkis lukee kyllä palstaa, muttei uskalla kirjoittaa, koska pelkää, että mies 86 yrittää kaveerata hänen kanssaan. Eihän siitä mitään tulisi jos nuorella kolmekymppisellä miehellä olisi kaveri. Sitähän joutuisi käymään jatkuvasti baareissa ja laivaristeilyillä, eikä olisi enää aikaa olla töissä kaikki pyhät ja viikonloput, että tietäkää te vaan se!!!

Ei se lähde edes kulumalla! Hyvä luoja, miksei se lopeta?

• Naisasialooseri.

Minulta ei kysytty olenko yksin täällä kun viime lauantaina yökerhossa kaksi nuorta naista änkesi seuraani kun istuin yksinäni pöydässäni. He ilmeisesti pitivät rohkeana oman tien kulkijana.

• yksinkö? enhän minä

Noin se menee. Yksin yökerhossa oleva mies on oletuksena kummajainen, jollei toisin todista.

Mutta... Onneksi asia on helppo todistaa toiseksi! Kerronpa pari vaihtoehtoista vinkkiä asiaan. (Kaikkia parhaita repliikkejäni en tietenkään viitsi kertoa, ettei mene teho kun kaikki miehet niitä sitten siellä huutelee!)

- Keksi hyvä tekosyy (vale) miksi kaveri ei muka ehtinytkään paikalle. Se, että kyllä sinulla on kavereita, mutta joku niistä oli sen verran paskiainen että teki oharit, on pienempi paha kuin se että vaikutat kaverittomalta. Oikealla tavalla ilmaistuna voit saada hieman säälipisteitäkin!

- Keksi hyvä tekosyy (vale) miksi tapaat kaverisi myöhemmin tai olit kaverisi kanssa mutta hänen piti lähteä. Esim. kaverisi tyttöystävä soitti jostain v-ttuuntuneena ja käski hänet kotiin, ja teidän suunnittelema baari-kierros meni pilalle, mutta päätit silti käydä kääntymässä siellä paikassa kun olit jo ehtinyt sinne kulmille.

- Sitten on niitä muita syitä (valheita), joilla voi perustella yksin olemistaan.

Muistathan vaan että valheen pitää sitten olla sellainen ettet jää siitä heti kiinni!

Yhteenvetona: Naisten iskemisen ykkössääntö on valehtelu! Älä kerro sitä mikä on totta, vaan SITÄ MITÄ NAISET HALUAVAT KUULLA. Tiedän että se tuntuu paskamaiseksi pelimieheksi ryhtymiseltä, mutta kun sitä pelimiestä ne naiset haluavat, eivät mitään yksinäistä totta puhuvaa hölmöä miestä.

Tai vaihtoehtoisesti sitten voit vaan jatkaa yksin olemista. Oma valintasi.

• Näinhän se asia just on, kyllä on mukava kuulla ja lukea, kun kerrankin joku tällä palstalla kertoo sen virallisen totuuden siitä nuorten miesten yksinolosta!!!

Se onkin täysin totta, että yksinäinen nuori mies on baarissa kaikkien mielestä kummajainen, josta ajatellaan aina ja koko ajan kaikkea negatiivista. On se vaan ihmeellistä, kun tällä palstalla niin monet yrittävät aina kieltää tätä tosiasiaa ja kaikkea turhaa vaan mielistellä, jonka mukaan nuorten miesten kannattaisi käydä muka yksinkin baareissa, vaikka kaikki kyllä tietävät sen, ettei siitä yksin baareissa käymisestä ole nuorelle miehelle yhtään mitään hyötyä, vaan ainoastaan pelkkää haittaa ja henkisiä kärsimyksiä koko loppuiän ajaksi.

Näinhän se just on, että KAIKKI naiset ja yleensäkin aivan KAIKKI ihmiset ajattelevat aina joka paikassa kaikkea negatiivista niistä yksinäisistä nuorista miehistä.

• BrightJoy

Kävin just kaverin kanssa baarissa. Näin siellä kivannäköisen naisen, joka oli myös kaverinsa kanssa. Vaihdettiin pari katsetta, mutta jatkettiin molemmat keskustelua omien kavereidemme kanssa. Tällaista se on kun menee kaverin kanssa baariin.

• Pakko kirjoittaa tänne pitkästä aikaa, kun on kerrankin joku hyvätasoinen ja mielenkiintoinen keskustelunaihe täällä menossa.

Niin just tollaista se aina on, jos sitä joku nuori mies menee yksin baariin, yökerhoon tai laivaristeilylle. Heti on kaikki siitä negatiivista ajattelemassa ja painostavaan sävyyn kyselemässä kaikkea siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole nuorella miehellä ketään kavereita siellä mukana.

Ei tietenkään ketkään fiksut ja normaalit nuoret naiset halua tutustua baareissa joihinkin yksinäisiin luuserimiehiin, jotka ovat siellä yksin ilman ketään kavereita, he kun ajattelevat susta vaan kaikkea negatiivista. Kyllä kai sun tämä asia olisi pitänyt jo tietää ennen sinne menemistä, vai mikä oikein sai sut menemään yksin baariin ilman ketään kavereita? Mikä oli sun syy lähteä yksin kaupungin yöelämään ilman kaveriseuraa nuorena miehenä?

Kannattaisi vaan osata ottaa opikseen niistä huonoista baarireissuista ja lopettaa kokonaan se yksin baareissa käyminen, niin ei sitten pääsisi kukaan enää ikinä ajattelemaan mitään negatiivista susta ja sun yksinolostasi.

Parempi vaan sun kannalta olisi, kun pysyisit kokonaan poissa noista baareista ja muista menopaikoista silloin, jos sulla ei ole sitä kaveriseuraa mistään sinne tarjolla. Kannattaa mennä noihin paikkoihin vain silloin, kun löydät sinne jostain mukaan sitä baariseuraa, niin ei sitten pääse nuoret naiset tai yhtään kukaan ajattelemaan mitään negatiivista ainakaan sun yksinolostasi ja ajattelemaan sitä, että sä olisit joku yksinäinen surkea luuseri, kun oot yksin baariin joutunut lähtemään.

• mies 86

Kas, oot täällä vielä? Ei oo susta mitään vähään aikaan kuulunut...

• mies 86 kirjoitti:

Kas, oot täällä vielä? Ei oo susta mitään vähään aikaan kuulunut...

Joo täytyi vaan pitää palstalakkoa ja pysyä poissa tältä palstalta, kun oli vaan pakko saada hermolomaa tämän palstan kirjoituksista.

En tosin tiedä vielä, että viitsinkö pysyvästi palata palstalle. Satuin lukemaan palstaa ja huomasin pitkästä aikaa mielenkiintoisen keskustelun, niin oli sitten pakko osallistua tähän keskusteluun.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        DarkFear kirjoitti:

Joo täytyi vaan pitää palstalakkoa ja pysyä poissa tältä palstalta, kun oli vaan pakko saada hermolomaa tämän palstan kirjoituksista.

En tosin tiedä vielä, että viitsinkö pysyvästi palata palstalle. Satuin lukemaan palstaa ja huomasin pitkästä aikaa mielenkiintoisen keskustelun, niin oli sitten pakko osallistua tähän keskusteluun.

Kerrankin hyvä aihe, josta ei olekaan ennen keskusteltu, ainakaan tarpeeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ohnoes
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Kerrankin hyvä aihe, josta ei olekaan ennen keskusteltu, ainakaan tarpeeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen pitemmän aikaa ihmetellyt mitä se Darkkiksen peräänkuuluttama "asiallinen keskustelu" tästä mies-yksin-baarissa -aiheesta oikein on. Ok, joku saattaa ajatella jotain negatiivista yksinäisestä miehestä. Selvä, miten sitten asiallista keskustelua jatketaan?

• ......
        ohnoes kirjoitti:

Olen pitemmän aikaa ihmetellyt mitä se Darkkiksen peräänkuuluttama "asiallinen keskustelu" tästä mies-yksin-baarissa -aiheesta oikein on. Ok, joku saattaa ajatella jotain negatiivista yksinäisestä miehestä. Selvä, miten sitten asiallista keskustelua jatketaan?

Pitää olla samaa mieltä Darkkiksen kanssa ja toistella niitä samoja juttuja joita hän on toistellut viimeiset 9 vuotta täällä.

• ohnoes kirjoitti:

No parhaiten tätä keskustelua jatketaan siten, kun myönnettäisiin vihdoinkin virallisesti se tosiasia, että miten outoa ja epänormaalia se nuoren miehen yksin baareissa käyminen oikein on ja lopetettaisiin samalla kokonaan se turha mielistely siitä, kuinka nuorten miesten kannattaa käydä yksinkin siellä baareissa, jos sitä kaveriseuraa ei ole sinne tarjolla.

• oletko.olemassa
        DarkFear kirjoitti:

Olisit lähtenyt pois

• sinkkumies.

Olin joskus vuoden verran töissä baarissa myymässä lippuja ja narikassa. En kyllä nähnyt yhtän naista joka olis yksin tullut baariin silloin. Sen työ keikan jälkeen en ole itse baareissa käynyt kun kerran porukalla.

• DarkFear

Eikä kyllä kannata yksin sinne koskaan mennä, sillä kuitenkin kaikki baarissa olevat ihmiset vaan ajattelisivat siitä heti kaikkea negatiivista ja ajattelisivat sun olevan joku yksinäinen ja kaveriton luuseri, kun oot joutunut lähtemään yksin baariin ilman ketään kavereita.

Nuorten miesten kannattaakin käydä baareissa vain ja ainoastaan silloin, kun löytää sinne vähintään yhden kaverin mukaan. Yksin ei kannata missään tapauksessa lähteä, koska siitä vaan kaikki ajattelevat koko ajan kaikkea negatiivista ja samalla sitä menettää myös oman maineensa muiden ihmisten silmissä.

• Jarna80

Helpompi se on naisel käsivartta tarjota ja saattaa baarist kotio jos on yksin liikentees.

• Joo mutta kun KAIKKI naiset ja yleensäkin aivan KAIKKI ihmiset ajattelevat AINA kaikkea negatiivista yksin olevista nuorista miehistä. Ei kai nyt kukaan fiksu, järkevä, tervejärkinen ja normaali nainen suostuisi lähtemään baarista jonkun yksinäisen nuoren miehen mukaan, kun baarit ovat täynnä kaveriporukoiden kanssa olevia nuoria miehiä, jotka ovat paljon kiinnostavampia ja ennen kaikkea normaaleja nuoria miehiä, kun heillä on siellä kaverit mukana.

Yksinäisistä nuorista miehistä kun kaikki naiset ajattelevat aina vaan kaikkea negatiivista ihan joka paikassa, sillä heitä pidetään outoina ja epänormaaleina, kun ei ole ketään kavereita mukana tollaisissa paikoissa, joissa nuorten kuuluisi käydä ensisijaisesti just kavereiden kanssa.

• hijihigugfy
        DarkFear kirjoitti:

Joo mutta kun KAIKKI naiset ja yleensäkin aivan KAIKKI ihmiset ajattelevat AINA kaikkea negatiivista yksin olevista nuorista miehistä. Ei kai nyt kukaan fiksu, järkevä, tervejärkinen ja normaali nainen suostuisi lähtemään baarista jonkun yksinäisen nuoren miehen mukaan, kun baarit ovat täynnä kaveriporukoiden kanssa olevia nuoria miehiä, jotka ovat paljon kiinnostavampia ja ennen kaikkea normaaleja nuoria miehiä, kun heillä on siellä kaverit mukana.

Yksinäisistä nuorista miehistä kun kaikki naiset ajattelevat aina vaan kaikkea negatiivista ihan joka paikassa, sillä heitä pidetään outoina ja epänormaaleina, kun ei ole ketään kavereita mukana tollaisissa paikoissa, joissa nuorten kuuluisi käydä ensisijaisesti just kavereiden kanssa.

No siis mä olen nuori nainen ja käynyt baarissa muutaman kerran yksin, mutten taida enää mennä. Kukaan ei tullut juttelemaan ja kaikki katseli just halveksuen et missä tuon kaverit on :(

• hijihigugfy kirjoitti:

No siis mä olen nuori nainen ja käynyt baarissa muutaman kerran yksin, mutten taida enää mennä. Kukaan ei tullut juttelemaan ja kaikki katseli just halveksuen et missä tuon kaverit on :(

Aika oudolta tuntuu, sillä ei siitä naisten yksinolosta luulisi kenenkään ajattelevan mitään negatiivista, toisin kun miesten yksinolosta aina kaikki niin ajattelevat.

Sitähän se on just aina nuorten miesten kohdalla, että yksin jos baariin menee ilman ketään kavereita, niin heti on kaikki ihmiset ajattelemassa kaikkea negatiivista siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole nuorella miehellä ketään kavereita siellä mukana. Sen sijaan sitä naisten yksinoloa on yleensä pidetty enemmänkin rohkeana ja itsenäisen naisen merkkinä, kun uskaltaa olla yksin baarissa ilman kaveriseuraa.

Mutta silloin on toki parempi olla menemättä baareihin, jos ei tunne siellä viihtyvänsä. Turhaa sinne baareihin on lähteä, jos siellä ei viihdy ja jos vielä muut ihmiset ajattelevat siellä yksinolosta kaikkea negatiivista.

• mies 86
        DarkFear kirjoitti:

Aika oudolta tuntuu, sillä ei siitä naisten yksinolosta luulisi kenenkään ajattelevan mitään negatiivista, toisin kun miesten yksinolosta aina kaikki niin ajattelevat.

Sitähän se on just aina nuorten miesten kohdalla, että yksin jos baariin menee ilman ketään kavereita, niin heti on kaikki ihmiset ajattelemassa kaikkea negatiivista siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole nuorella miehellä ketään kavereita siellä mukana. Sen sijaan sitä naisten yksinoloa on yleensä pidetty enemmänkin rohkeana ja itsenäisen naisen merkkinä, kun uskaltaa olla yksin baarissa ilman kaveriseuraa.

Mutta silloin on toki parempi olla menemättä baareihin, jos ei tunne siellä viihtyvänsä. Turhaa sinne baareihin on lähteä, jos siellä ei viihdy ja jos vielä muut ihmiset ajattelevat siellä yksinolosta kaikkea negatiivista.

Eikös meidän pitänyt jo lähteä jonnekin yhdessä? Ei oo susta kuulunut vähään aikaan...

Sulla on mun sähköpostiosoite, laita viestiä jos haluat tavata.

• vapaaherra82
        DarkFear kirjoitti:

Eihän naiset edes päässeet ravintoloihin yksin takavuosikymmeninä. 1960-70-luvulle asti oli pakko olla herraseuraa mukana.

Yksinäinen vapaaherra on sitä vastoin aina erittäin cool.

• .....
        mies 86 kirjoitti:

Eikös meidän pitänyt jo lähteä jonnekin yhdessä? Ei oo susta kuulunut vähään aikaan...

Sulla on mun sähköpostiosoite, laita viestiä jos haluat tavata.

Ei se halua kavereita, koska silloin ei voisi enää ruikuttaa tällä palstalla kaverittomuudestaan.

• vapaaherra82 kirjoitti:

Eihän naiset edes päässeet ravintoloihin yksin takavuosikymmeninä. 1960-70-luvulle asti oli pakko olla herraseuraa mukana.

Yksinäinen vapaaherra on sitä vastoin aina erittäin cool.

No ei kyllä ole ikinä ikimaailmassa missään yksinäinen nuori mies mikään cool, vaan ainoastaan ihan kaikkien mielestä joku säälittävä luuseri, surkimus ja epänormaali luuserimies, jos ei ole ketään kavereita mukana baareissa tai muissa sellaisissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä aina yhdessä kavereiden kanssa.

Yksinäinen nuori mies onkin AINA syy ajatella hänestä kaikkea negatiivista baareissa, laivaristeilyillä, ulkomaan matkoilla ja muissa sellaissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä aina yhdessä kavereiden kanssa.

Ei ketkään normaalit ihmiset edes halua tutustua missään yksinäisiin nuoriin miehiin, kun heissä ajatellaan olevan jotain pahasti vialla, kun ei ole kavereita mukana baarissa tai muussa sellaisessa paikassa, jossa kuuluisi käydä yhdessä kavereiden kanssa. Yksin jos nuori mies johonkin tällaiseen paikkaan erehtyy menemään, niin heti on kaikki ihmiset ajattelemassa hänestä kaikkea negatiivista ja kyselemässä painostavaan sävyyn siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.

• homoperse!!!
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä ole ikinä ikimaailmassa missään yksinäinen nuori mies mikään cool, vaan ainoastaan ihan kaikkien mielestä joku säälittävä luuseri, surkimus ja epänormaali luuserimies, jos ei ole ketään kavereita mukana baareissa tai muissa sellaisissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä aina yhdessä kavereiden kanssa.

Yksinäinen nuori mies onkin AINA syy ajatella hänestä kaikkea negatiivista baareissa, laivaristeilyillä, ulkomaan matkoilla ja muissa sellaissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä aina yhdessä kavereiden kanssa.

Ei ketkään normaalit ihmiset edes halua tutustua missään yksinäisiin nuoriin miehiin, kun heissä ajatellaan olevan jotain pahasti vialla, kun ei ole kavereita mukana baarissa tai muussa sellaisessa paikassa, jossa kuuluisi käydä yhdessä kavereiden kanssa. Yksin jos nuori mies johonkin tällaiseen paikkaan erehtyy menemään, niin heti on kaikki ihmiset ajattelemassa hänestä kaikkea negatiivista ja kyselemässä painostavaan sävyyn siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.

Vaikka sinä ajatteletkin kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä aina ja kaikkialla, niin ei se tarkoita, että muut ajattelisi, että tiedä sä vaan se!!!!

• homoperse!!! kirjoitti:

Vaikka sinä ajatteletkin kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä aina ja kaikkialla, niin ei se tarkoita, että muut ajattelisi, että tiedä sä vaan se!!!!

Kyllä sitä myös kaikki muut ajattelevat aina kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä, koska se on ihan yleinen mielipide ihmisten keskuudessa.

Suurin osa ihmisistä on kuitenkin aina massan mukanamenijöitä, joten just senkin vuoksi kaikki ajattelevat aina negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä, niin ei tarvitse sitten selitellä mitään kavereille ja muille ihmisille siitä, että miksi haluaisi tutustua joihinkin yksinäisiin luuserimiehiin tai miksei ajattelisi heistä kaikkea negatiivista.

Mä kyllä tiedän tämän(kin) asian omien kokemuksien mukaan kaikista parhaiten ja siihen ei ole sulla yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      42
      2744
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      75
      1789
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      99
      1750
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1628
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1369
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1254
    7. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1144
    8. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1140
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      251
      1128
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      110
      1125
    Aihe