Luonnollisuus on muotia

Ihana maantienväri

Oletteko huomanneet, että tuleva hiustrendi on se ettei värjätä enää ollenkaan vaan annetaan hiusten olla sen väriset kuin ne luonnostaan ovat. Kannattaa varautua tähän hyvissä ajoin, koska kestää pitkään, että saa kasvatettua hiuksia, jotta värjätyn kasvustoni saa leikattua pois. Hiusvärifirmat tekevät tietysti kaikkensa ettei tällainen tyyli tulisi muotiin.

8

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei värjäyskierteelle

      Kerrankin joku järkevä muoti-ilmiö. Hiusten ja päänahan kunto kiittää, puhumattakaan pidempi aikaisista terveyshaittojen välttämisestä. Kauheita myrkkyjä nuo hiusvärit.

    • 19+7=26

      Samaa mieltä.

      En toki toivo, etten koskaan olisi ollut värjäämättä hiuksiani vaikka voisivat olla tälläkin hetkellä täysin elinvoimaiset. Näistä vuosista mustahiuksisena olen nauttinut täysin siemauksin, mustat hiukset ovat aina kauniit. :>

      En näe siinä kuitenkaan mitään väärää, että värjää kolmen kuukauden välein, niinkuin itse yleensä tumman luonnostaan tulevan värini vuoksi.

      Negativiaa joka liittyy hiustenvärjäykseen on myös mielestäni ihmisten päänahan oireilut, astmaatikkojen kotivärjäilyt, ammoniakit yms. kemikaalit jotka tulevat väriputeleista, värien hengittely on vaarallista keuhkoille/sydämelle, väreistä saattaa imeytyä päänahan kautta aivoihin erilaisia kemikaaleja.

      Tänään tuttavani dyed omat hiuksensa kahdella värinpoistolla, vaikutusajat menivät päälle tunnin. Itse en olisi tehnyt tätä.

    • Mistä?

    • kampaajat

      Hiusmuodista et näytä tietävän yhtään mitään. Kaikenlaiset pöljät ne täällä neuvoja jakelevat, uskomatonta.

      • Voi pojat

        Hassua, kuvauksesi kuvasti juuri sinua. Et taida tutkia ollenkaan sitä arvostutetumpaa ja uudelmaa puolta hiusmuodissa vaan katsot miiten muilla vain tukka on ja sen perusteella teet havaintosi.


    • ei enää värjäystä

      En oo värjännyt hiuksia 4 vuoteen, kasvatin oman värin leikkaamatta lyhyeks. Loppujen lopuksi huomasin, että mulla onkin omakin hius aika vaalea ja olin ns. ihan turhaan värjäillyt. Ei oo maantieharmaa ei, vaan ihan kivan vaalea. Ja oon huomannut, että myös sampoilla on vaikutusta siihen minkävärinen lopputulos tulee.

    • rosalina96

      Itse juurikin ajattelin värjätä vaaleanpunaiseksi/mintunvihreäksi, sillä en ole koskaan värjännyt hiuksiani... ne ovat blondit, mutta niissä on hieman tummempia vivahteita alla. Jotkut ovat kehuneet hiuksiani ja välillä kyselleet, olenko värännyt ne tai raidoittanut hiuksiani.. no en ole O.O
      JA kesällähän vaaleat hiusket vaalenevat entisestään auringossa, joten periaatteessa sitä voisi ensin harkita liukuvärjäystä...
      Muuten, en itse ole kuullutkaan tuosta muoti ilmiöstä :o Mielestäni shokkivärit ja pastellisen hennot sävyt ovat nyt muodissa, jos nyt olen ihan 100% ajan tasalla...

      Niin ja minulla on herkkä iho, ja oli se sitten muotia tai ei olla luonnollinen, niin en minä muotia seuraa :33 jos tulee semmonen olo et on pakko värjätä ni kai sitten värjään. Turhia paineita ne muoti-ilmiöt sanon minä :3 ellei sitten ole semmoinen ammatti missä katsotaan päästä varpaisiin :o

    • Tiukka ope

      Mitä väliä jollain "muodilla" on? Oletteko ihmiset todellakin niin lammasmaisia, ettette voi tehdä päänne suhteen valintoja jotka perustuvat OMIIN toiveisiin?

      P.S. Apinointi ei sitten perustu konkreetisesti omiin toiveisiin, että älkääpäs viisastelko minulle. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe