Sid Vicious?

Sidneyer

Mitä tiiätte sid viciouksesta? Onko tääl ketää sidin faneja? Kertokaa xd

10

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+11

      Tyhmä narkkari ja muusikon irvikuva. Eipä siitä sen enempää tarvitse tietää.

    • Never Again

      Sex Pistols yhtyeen basisti 1970-luvulla Lontoossa. Ei osannut oikeasti soittaa bassokitaraa kylläkään. Kuoli 2.2.1997 en ole ihan varma missä mutta teki itsemurhan. Syystäkään ei olla ihan täysin varmoja, mutta asiaan linee vaikuttanut se että häntä syytettiin tyttöystävänsä Nancy Spungenin murhasta. Sid käytti huumeita ja alkoholia ja luultvasti poltti tupakkaa. Nancy vielä eläessään paisutteli Sidille hänen egoaan ja se sain Sidin luulemaan että oli Sex Pistolsin keulakuva. Se sai muut yhtyeen jäsenet raivostumaan ja Sid sitten lähtikin siitä bändistä. Sid teki sen jälkeen omaa soolo uraa, varmaan suosituin cover: My Way.

      En oo oikeastaan Sidin fani, mutta oo kyllä kiinnostunut siitä ja sen elämästä.

      • Anonyymi

        Sid löyty kuolleena 2.2.1979, ei 1997.


    • j-p1

      ^ sid kylläkin kuoli 1979 eikä suinkaan elänyt elää 1990-luvulla... Kirjassa 'Sid Vicious-Nuorena kuolemisen jalo taito' kerrotaan myös että sid otti vahingossa yliannostuksen heroiinia, ja että kuolema oli täysi vahinko. Tietenkään tästä ei voi olla varma, sillä siitä on jo monta vuosikymmentä..

      • she dont lye

        Vähän kanssa luin huuli pyöreenä et -97. Sid ja Nancy elokuvan kävin katsoon joskus kivi ja keihäs ja siinä se ainakin veti överit.Luulin jo että dementia


    • ....................

      https://www.youtube.com/watch?v=_GX-PZNig70

      Tuosta voit kuulla Sidin bassonsoittoa. Pistolsin viimeisen keikan soundcheck Winterlandissa San Franciscossa vuonna 1978. Sanotaan, ettei Sid osannut soittaa yhtään bassoa, mutta kyllähän ne kappaleet saadaan puskettua läpi kumminkin. Sidin omat jammailut tosin, kun muu bändi on hiljaa, paljastaa ne puutteet paremmin ja kuulostaahan tuo aika kankealta. Oppi kumminkin kuulemma nopeasti tuolle asteelle. Viv Albertine ja Keith Levene ovat kertoneet, että Sid oli ollut bassonsa kanssa ja soittanut Ramonesin debyyttilevyä koko yön ja aamulla hän sitten osasi soittaa bassoa. Tuossa soundcheckissäkin hän pimputtelee yhdessä kohtaa kyseiseltä levyltä olevaa kipaletta. Pistolsin ainoalla levyllä hän soittaa vain kappaleella "Bodies", jonka senkin bassot Steve Jones soitti myöhemmin uudestaan. Sid oli levyn äänityksen aikoihin sairaalassa hepatiitin vuoksi, joten sekin esti hänen osallistumistaan.

    • Zorlim

      I Don't Wanna Go Down To The Basement! Ainakin sen osasi Sid soittaa. Kuulostaapa muuten hyvältä. Dee Dee Ramone oli Sidin idolikin.

    • Anonyymi

      Hölmöiltä rahat pois. Toimi silloin ja toimii vieläkin.

    • Anonyymi

      Mä vaan aina ihmettelen sitä, että punkissa oli tärkeä pointti se, että kuka tahansa voi perustaa bändin ja soittaa vaikkei osaiskaan. Mutta Sidiä punkkarit kuitenkin aina jaksaa moittia siitä ettei se osannut soittaa. Häh??

    • Anonyymi

      Sid vicoussi vaikutti sex pistolsissa niin että sen mää sanon, että mul on sex pistolsin CD levy jota tulee silloin tällöin kuunneltua, mutten tunnustaudu heidän musan suurkuluttajaksi, mutta ei se tuo levy silti kuitenkhaan pölyä kerrää. Ei ole välttämättä sex pistolsin rumpali teknisesti paras eikä basisti, mutta kitaristi ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe