Kesä 2014 lähestyy ja puskapanot ...

kalliolle kukkulalle

Kesä on tulossa, siitä ei pääse mihinkään. Kävin tänään kävelemässä luonnossa erään vesistön rannalla, sellaisessa paikassa joka on ollut jo useita vuosikymmeniä nuorison suosima paikka ... Grillausta, kaljoittelua, puskapanoja, tappeluja ym.

Arvaattekin varmaan että minä en ole siinä paikassa ollut koskaan silloin kun siellä on ollut muita .. Itse olen käynyt siellä aamuvarhaisella ja muutoinkin sellaiseen aikaan jolloin siellä ei ole " meno päällä"

Oletko sinä käynyt paikoissa jossa nuoret yt-miehet pitävät yllä omaa panorinkiään ja josta etsivät nussittavakseen nuoria hehkeitä naisia?

Millainen tulee kesästäsi 2014?

7

245

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jayman

Kesästäni tulee surullisen masturboinnin sävyttämä. Taas.

• Mun kesät on aina ollu hiljaisia suhderintamalla siis. Eikä tulevakaan kesä ole varmaan poikkeus joukossa... et odottelen tässä jo syksyä siinä mielessä. Vaikka muuten on ihan ok kesä, et kyl sitä jo odottaa että vois vähentää vaatetustaan ja heittää talviturkin poies.

• jiiiiiiioooooo

Missä sä oot ollu kun ei susta oo kuulunna mitään .. Onko sulla joku nainen ties kuin ka monen nussima jota käyt hoitelee ja se vie susta kaikki mehut etkä jaksa olla palstall`?

• jiiiiiiioooooo kirjoitti:

Missä sä oot ollu kun ei susta oo kuulunna mitään .. Onko sulla joku nainen ties kuin ka monen nussima jota käyt hoitelee ja se vie susta kaikki mehut etkä jaksa olla palstall`?

Ei ole ketään kyl ollu vähään aikaan. Enempi nykyään kyllä lueskelen kuin kirjottelen, kun on livenäki enempi tekemistä näin kesän lähestyessä ulkoilua, autoilua, ym.

• Minä aion

kyllä panna

• Kesäennakko 2014

Pastor Tiihonen=Korkkaa puhtaita teininaisia omistukseensa maseratinsa takapenkillä jännittävä virne naamallaan.

Peris Ryland=Lietsoo naisvihaa Sinkut-palstalla ja runkkaa katkerana.

• Mies1985_

Saatan olla kerrankin töissä tai vain palkattomassa harjoittelussa. Jos oikein mäihä kävisi, olisin töissä juuri sopivasti ja olisin kerrankin rahaa matkustaa kunnolla. Toisaalta työ veisi sitä aikaa matkustamiselta mutta silti se toisi itsenäisyyttä.

Se on Sydänten Kesä 2014. Se voi sisältää teinileirejä, työtä tai pahamaineisen ulkomaan matkan.

Tarvitsisi myös oman teematrailerin ja ainakin kaksi teemamelodiaa. Tässä toinen kandidaatti:
      https://www.youtube.com/watch?v=tibx2MfBjKA

Teemaeuroviisua ei ole valittu vielä ja viime kesänä sitä ei ollut ollenkaan.

Mutta tulevana kesänä taistelen taas elämästäni ja onnellisuuden puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1338
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      316
      1146
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      968
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      306
      940
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      791
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      130
      747
    7. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      47
      696
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      193
      682
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      605
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      546
    Aihe