Kesä 2014 lähestyy ja puskapanot ...

kalliolle kukkulalle

Kesä on tulossa, siitä ei pääse mihinkään. Kävin tänään kävelemässä luonnossa erään vesistön rannalla, sellaisessa paikassa joka on ollut jo useita vuosikymmeniä nuorison suosima paikka ... Grillausta, kaljoittelua, puskapanoja, tappeluja ym.

Arvaattekin varmaan että minä en ole siinä paikassa ollut koskaan silloin kun siellä on ollut muita .. Itse olen käynyt siellä aamuvarhaisella ja muutoinkin sellaiseen aikaan jolloin siellä ei ole " meno päällä"

Oletko sinä käynyt paikoissa jossa nuoret yt-miehet pitävät yllä omaa panorinkiään ja josta etsivät nussittavakseen nuoria hehkeitä naisia?

Millainen tulee kesästäsi 2014?

7

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jayman

      Kesästäni tulee surullisen masturboinnin sävyttämä. Taas.

    • Mun kesät on aina ollu hiljaisia suhderintamalla siis. Eikä tulevakaan kesä ole varmaan poikkeus joukossa... et odottelen tässä jo syksyä siinä mielessä. Vaikka muuten on ihan ok kesä, et kyl sitä jo odottaa että vois vähentää vaatetustaan ja heittää talviturkin poies.

      • jiiiiiiioooooo

        Missä sä oot ollu kun ei susta oo kuulunna mitään .. Onko sulla joku nainen ties kuin ka monen nussima jota käyt hoitelee ja se vie susta kaikki mehut etkä jaksa olla palstall`?


      • jiiiiiiioooooo kirjoitti:

        Missä sä oot ollu kun ei susta oo kuulunna mitään .. Onko sulla joku nainen ties kuin ka monen nussima jota käyt hoitelee ja se vie susta kaikki mehut etkä jaksa olla palstall`?

        Ei ole ketään kyl ollu vähään aikaan. Enempi nykyään kyllä lueskelen kuin kirjottelen, kun on livenäki enempi tekemistä näin kesän lähestyessä ulkoilua, autoilua, ym.


    • Minä aion

      kyllä panna

    • Kesäennakko 2014

      Pastor Tiihonen=Korkkaa puhtaita teininaisia omistukseensa maseratinsa takapenkillä jännittävä virne naamallaan.

      Peris Ryland=Lietsoo naisvihaa Sinkut-palstalla ja runkkaa katkerana.

    • Mies1985_

      Saatan olla kerrankin töissä tai vain palkattomassa harjoittelussa. Jos oikein mäihä kävisi, olisin töissä juuri sopivasti ja olisin kerrankin rahaa matkustaa kunnolla. Toisaalta työ veisi sitä aikaa matkustamiselta mutta silti se toisi itsenäisyyttä.

      Se on Sydänten Kesä 2014. Se voi sisältää teinileirejä, työtä tai pahamaineisen ulkomaan matkan.

      Tarvitsisi myös oman teematrailerin ja ainakin kaksi teemamelodiaa. Tässä toinen kandidaatti:
      https://www.youtube.com/watch?v=tibx2MfBjKA

      Teemaeuroviisua ei ole valittu vielä ja viime kesänä sitä ei ollut ollenkaan.

      Mutta tulevana kesänä taistelen taas elämästäni ja onnellisuuden puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3246
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      118
      1904
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1426
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1312
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      32
      1106
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1053
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      97
      1027
    8. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      16
      1011
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      995
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe