http://www.introvertit.net/index.php/testaa-oletko-introvertti
"Introverttius ja ekstroverttiys ovat synnynnäisiä temperamenttipiirteitä, joita ihminen ei voi muuttaa."
http://nuorillenyt.yle.fi/nuorille-nyt/viikon-teema/ole-rohkeasti-oma-introvertti-itsesi/
Testaa oletko introvertti?
21
242
Vastaukset
- Isä Serpico
Dazun testin mukaan en ole kumpaakaan
vaan pervertti! Olen ekstrovertti. M.O.T.
- määmy
Olet ekstrovertti.
Testin mukaan en ole kumpikaan. Tuossa ei käynyt oikein kuinkaan,
plus miinus nolla.
"Olet ambivertti
Olet ambivertti eli luonteeltasi sijoitut introvertti-ekstrovertti -asteikolla hyvin keskivaiheille. Mahdollisesti pystyt ymmärtämään molempia ihmistyyppejä hyvin. Viihdyt ihmisten keskuudessa mutta silloin tällöin kaipaat myös omaa rauhaa... jne."
Yritä tässä nyt elää ambiverttinä sitte, näillä mennään.- aIbatrossi
typy on siis ambivalentti
tahtoo antaa ja shit ei tahdokkaan antaa
hankalaa rakasteltava kun ei osaa päättää kumpaakaan
vetää mummokalsarit päälle kesken kotileikin - mummokalsarit:.!1#%?
aIbatrossi kirjoitti:
typy on siis ambivalentti
tahtoo antaa ja shit ei tahdokkaan antaa
hankalaa rakasteltava kun ei osaa päättää kumpaakaan
vetää mummokalsarit päälle kesken kotileikin.
"Kyllähän siinä hermostuu jo rauhallisempikin introvertti"
har!11
.
- zoomaa
Onko sinulle tärkeä tietää kumpi olet?
Kuten me kaikki erakoituvat olemme introverttejä, myös minä olen sellainen.
- fdhedh
"Introverttius ja ekstroverttiys ovat synnynnäisiä temperamenttipiirteitä, joita ihminen ei voi muuttaa."
Miksikäs moni on kakarana vilkas ja sosiaalinen vipeltäjä mutta menee epäsosiaalisen ja hiljaisen introvertin suuntaan myöhemmällä iällä? Eipä ollut ylläripylläri, että olen introvertti:
Olet introvertti
Vastasit kyllä 17/20 kohtaan.
Olet luonteeltasi introvertti. Mitä useampaan kysymykseen vastasit "kyllä", sitä introvertimpi olet. Tämä sivusto on tarkoitettu juuri sinulle. Foorumeiltamme löydät muita introvertteja, joiden kanssa voit vertailla kokemuksia ja oppia miten parhaiten hyödyntää tätä luonteenpiirrettäsi. Foorumi ei vaadi rekisteröitymistä.
No en pahus mee tonne, introvertisti olen epäluuloinen moisia joukkokokouksia kohtaan :P
"Yksinololla on merkitystä, ja toisille se on yhtä tärkeää kuin hengittäminen"
Susan Cain- Palstan väki
Sopiikos introverttinaiselle paremmin kumppaniksi intro vaiko extroverttimies? :)
Palstan väki kirjoitti:
Sopiikos introverttinaiselle paremmin kumppaniksi intro vaiko extroverttimies? :)
Nyksä lienee tuosta puolivälistä, että varmaan sellainen. Ekstroverttia en taitaisi jaksaa pidemmän päälle, ainakaan yhdessä asuen ja introverttina olis vähän liian vaisua.
Mulla on sekä ekstrovertti- että intorverttikavereita kyllä. Molemmat ok, ekstrovertit tuo aina piristysruiskeen elämään, kunhan ihan 24/7 ei tarvi olla nenäkkäin, introvertit taas ymmärtää puolesta sanasta. Ei tule loukkaantumisia tms., koska puolen vuoden tauko yhteydenpidossa on ihan ymmärrettävä, eikä syö yhtään ystävyyttä sen enempää..yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Nyksä lienee tuosta puolivälistä, että varmaan sellainen. Ekstroverttia en taitaisi jaksaa pidemmän päälle, ainakaan yhdessä asuen ja introverttina olis vähän liian vaisua.
Mulla on sekä ekstrovertti- että intorverttikavereita kyllä. Molemmat ok, ekstrovertit tuo aina piristysruiskeen elämään, kunhan ihan 24/7 ei tarvi olla nenäkkäin, introvertit taas ymmärtää puolesta sanasta. Ei tule loukkaantumisia tms., koska puolen vuoden tauko yhteydenpidossa on ihan ymmärrettävä, eikä syö yhtään ystävyyttä sen enempää..introverttina= introvertin kanssa siis .
Tiedän ilman testiäkin olevani introvertti.
- Ikisinkku M
Etkö olekaan puhelinmyyjä?
Ikisinkku M kirjoitti:
Introverttina voi olla melkein missä ammatissa vain. Introvertithan yleensä osaa esiintyä ekstrovertteina, jos tarve vaatii. Vapaa-aika on sitten eri asia, aina silloinkaan ei saa tosin toteuttaa introverttiuttaan :)
- Ikisinkku M
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Introverttina voi olla melkein missä ammatissa vain. Introvertithan yleensä osaa esiintyä ekstrovertteina, jos tarve vaatii. Vapaa-aika on sitten eri asia, aina silloinkaan ei saa tosin toteuttaa introverttiuttaan :)
Älä täti sotkeudu miesten keskusteluihin!
Ikisinkku M kirjoitti:
Älä täti sotkeudu miesten keskusteluihin!
Hei setä kun sä et voi tietää, oonko mää setä vai täti :P Ja veikkaan, että introvertteja on aika fifty sixty naisia ja miehiä, että ei ole pelkästään miesten aihepiiriä tämä(kään).
Ikisinkku M kirjoitti:
Olen edelleen puhelinmyyjä.
Puhelinmyynti ei vaadi kuitenkaan ekstroverttiä luonnetta vaan esiintymistaitoa jota minulta kyllä kaikesta huolimatta löytyy.- puska-vili
hullu_ukko kirjoitti:
Olen edelleen puhelinmyyjä.
Puhelinmyynti ei vaadi kuitenkaan ekstroverttiä luonnetta vaan esiintymistaitoa jota minulta kyllä kaikesta huolimatta löytyy.paljonko puhelin maksaa kotiin tuotuna?
Tilaisin yhden ilman liittymää vaimolleni kälättämisexyobjektixi
"Olet introvertti.
Vastasit kyllä 15/20 kohtaan.
Olet luonteeltasi introvertti. Mitä useampaan kysymykseen vastasit "kyllä", sitä introvertimpi olet."
"Toki introvertilla ja ekstrovertillä on taipumusta reagoida tietyllä tavalla, mutta tämä ei ratkaise heidän käytöstään. Introvertilla voi esimerkiksi olla erittäin hyvät sosiaaliset taidot, siis kyky tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, vaikkei hän olisikaan sosiaalinen, toisin sanoen ei viihtyisi jatkuvasti muiden ihmisten parissa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632