Aloitin työt varastossa, missä pitäisi nyt sitten ajaa työntömastotrukkia. Vihaan koko konetta, enkä halua ajaa sillä metriäkään!
Ensinnäkään en saa alle viiden minuutin vekslaamisen käännettyä konetta oikeaan lavapaikkaan (90 asteen käännös käytävään nähden). Sitten kun saan sen paskan käännettyä asentoonsa niin ylhäältä hyllystä en saa lavaa alas pudottamatta lavaa sen takaa tai tönimättä hyllyä kun yritän vekslata trukin pois niin, että saisin sen saatanan lastin alas ja trukin takaisin käytävän suuntaisesti peruuttaakseni pois.
Kaikkein pahinta on se, että vaikka JÄTÄN pyörät suoraan peruuttaakseni hieman lastin kanssa, niin kun painan kaasua peruuttaakseni, voi trukin pyörät olla missä asennossa tahansa, koska vitun kone vaihtaa ohjaussuuntaa automaattisesti miten sattuu.
Vastapainotrukki on paljon kivampi ajaa, koska se ei vaihtele suuntaa automaattisesti eikä se tee mitään muutakaan yllättävää kertomatta kuskille aikeistaan.
Sitten kun lastin kulma on jo hyllyn pystytolpassa kiinni ja pitäisi alkaa korjaamaan suuntaa niin työntömastotrukki kääntää enemmän vain päin hyllytolppaa vaikka pyörittäisi paniikissa rattia kumpaan suuntaan tahansa. Ei käyttäydy kone lainkaan loogisesti.
Aivan perseestä koko kone, ei kiinnosta oppia ajamaan sitä. Haluan trukin joka tekee mitä minä sen käsken tehdä eikä niin päin, että minun pitää tottua siihen mitä joku paska kone tekee.
Ei autokaan vaihda automaattisesti ohjauksen suuntaa yllättäen, jos se tekisi niin, sitä ei sitten pystyisi ajamaan. Eikä pysty työntömastotrukkiakaan. Sen pitäisi käyttäytyä kuin tavallinen auto, että sitä voisi ajaa.
Vihaan työntömastotrukkia
mahdoton ajettava
1
410
Vastaukset
- soonover
xD tuskin ne sua siellä kauaa jaksaa katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394538Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532434Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 961322
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281267Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi401224Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541169Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61957