Se On NÄÄS Morjes...On FRANCINE KORTTI.. PARI T-PAITAA,,,KAIKKI LEVYT On MYÖS PÄÄESIINTYJÄ.. MR.TWISTILLÄ ...Ikää On Tänä Vuonna 47-W Kohta Tampere Asuminen Synttäri 7-W..38 Vuotta Olen Tanssinut,Enkä Ole Saanut Rokkari Neitoo Ikinä MR.TWISTIN Kanssa Tanssimaan,Vaikka En Enää Biletä Niin Olen Silti Koko Ikäni ROKKARI..ELMÄNI EI OLE AINA RUUSUILLA TANSSIMISTA..Marko On Laiskistunut..Pitäkää Bartyissä Hubaa Ja Tanssikaa,Muistakaa Pääsiäis Noitia Kävi Äsken Minun Luona Kolme Pientä Tyttöö,Virpo Kauniit Äänet Oli TYTÖILLÄ Annoin Heille Setelin€.....Hyvää Sunnuntai Päivää Vaan Kaikille..T.Marko
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45667
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468