Se On NÄÄS Morjes...On FRANCINE KORTTI.. PARI T-PAITAA,,,KAIKKI LEVYT On MYÖS PÄÄESIINTYJÄ.. MR.TWISTILLÄ ...Ikää On Tänä Vuonna 47-W Kohta Tampere Asuminen Synttäri 7-W..38 Vuotta Olen Tanssinut,Enkä Ole Saanut Rokkari Neitoo Ikinä MR.TWISTIN Kanssa Tanssimaan,Vaikka En Enää Biletä Niin Olen Silti Koko Ikäni ROKKARI..ELMÄNI EI OLE AINA RUUSUILLA TANSSIMISTA..Marko On Laiskistunut..Pitäkää Bartyissä Hubaa Ja Tanssikaa,Muistakaa Pääsiäis Noitia Kävi Äsken Minun Luona Kolme Pientä Tyttöö,Virpo Kauniit Äänet Oli TYTÖILLÄ Annoin Heille Setelin€.....Hyvää Sunnuntai Päivää Vaan Kaikille..T.Marko
Francine On Yksi Suomen Parhaimmista Bändeistä
MR.TWIST.ROCKABILLY1
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694929KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913659
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252004
- 241981
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406