Hitler ja natsit mainittu Raamatussa Danielin kirjassa!

ttkkl

Hitlerin nvrtakausi kesti 2300 aamua ja iltaa,eli hyökkäyksestä Puolaan 31.8.1939 aina itärintaman Liittoutuneisden kolkutteluun Berliinin porteilla 1945.
Danilein profetiassa manittu sen tarkkoittavan kaukaista aikaa! Kuvaukset sopii hyvin Hitleriin.
Danielin kirjn 8. luku
"5 Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
6 Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
7 Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
8 Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
9 Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
10 Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
11 Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.
12 Myös sotajoukko jokapäiväisen uhrin lisäksi annettiin rikollisesti alttiiksi tuholle. Se sarvi heitti totuuden maahan, ja mitä se teki, siinä se menestyi.
13 Sitten minä kuulin yhden pyhän puhuvan, ja toinen pyhä sanoi sille, joka puhui: Kuinka pitkää aikaa tarkoittaa näky jokapäiväisestä uhrista ja kauhistavasta rikoksesta: pyhäkön ja sotajoukon alttiiksi antamisesta tallattavaksi?
14 Ja hän sanoi minulle: Kahtatuhatta kolmeasataa iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa.
15 Kun minä, Daniel, olin nähnyt tämän näyn ja koetin sitä ymmärtää, niin katso, minun edessäni seisoi miehen muotoinen olento.
16 Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: Gabriel, selitä tälle se näky!
17 Silloin hän tuli aivan lähelle sitä paikkaa, jossa minä seisoin; ja hänen tullessansa minut valtasi pelko, ja minä lankesin kasvoilleni. Ja hän sanoi minulle: Tarkkaa, ihmislapsi, sillä näky tarkoittaa lopun aikaa.
18 Ja kun hän puhui minulle, olin minä horroksissa, kasvot maata vasten; mutta hän tarttui minuun ja nosti minut seisomaan.
19 Sitten hän sanoi: Katso, minä ilmoitan sinulle, mitä on tapahtuva viimeisenä vihan aikana; sillä lopun aikaa tämä tarkoittaa.
20 Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat.
21 Ja kauris on Jaavanin kuningas, ja suuri sarvi, joka sillä oli keskellä otsaa, on ensimmäinen kuningas.
22 Ja että se särkyi ja neljä nousi sen sijalle, se on: neljä valtakuntaa nousee siitä kansasta, ei kuitenkaan niin väkevää kuin hän.
23 Ja heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.
24 Ja väkevä on hänen voimansa, vaikka ei tosin hänen omasta voimastaan, ja ihmeellisen paljon hän saa aikaan hävitystä; ja hän menestyy siinä, mitä hän tekee, ja hän tuottaa turmion väkeville ja pyhien kansalle.
25 Ja hänen oveluutensa tähden onnistuu petos hänen kädessään. Hän hautoo suuria sydämessään, ja keskellä rauhaa hän tuottaa turmion monille. Ruhtinasten ruhtinastakin vastaan hän nousee, mutta ilman ihmiskättä hänet muserretaan.
26 Ja näky illoista ja aamuista, josta oli puhe, on tosi. Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."

23

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamattua tutkinut

myös Schumacher , se formulakuski kun koomasta kuten myös Merkkipäinen Goppa.

nämä ovat kuin kaksi ilvestä, jotka loikkivat sitten lopuksi babylonian virtaa vastatusten toinen käsi koholla myrskytuulen lailla

• Pekka Himanen

Löytyskö meiltä Suomesta joku taiteilija joka maalaisi kuvan jossa Tigris joen toisella puolella Gorba käsi pystyssä ja toisella puolella Sumi?

Luulen että tämmösellä maalauksella tienaisi suuria summia rahaa. Sillä saataisiin kenties jopa rakennettua rauhaa eri puolilla maailmaa. Keski-Afrikan levottomuudetkin loppuisivat jos joku menisi kertomaan tästä suuresta tapahtumasta jonka ihmiskunta tulee jossain vaiheessa elämää näkemään.

• ...
        Pekka Himanen kirjoitti:

Löytyskö meiltä Suomesta joku taiteilija joka maalaisi kuvan jossa Tigris joen toisella puolella Gorba käsi pystyssä ja toisella puolella Sumi?

Luulen että tämmösellä maalauksella tienaisi suuria summia rahaa. Sillä saataisiin kenties jopa rakennettua rauhaa eri puolilla maailmaa. Keski-Afrikan levottomuudetkin loppuisivat jos joku menisi kertomaan tästä suuresta tapahtumasta jonka ihmiskunta tulee jossain vaiheessa elämää näkemään.

...

• >>Hitlerin nvrtakausi kesti 2300 aamua ja iltaa,eli hyökkäyksestä Puolaan 31.8.1939 aina itärintaman Liittoutuneisden kolkutteluun Berliinin porteilla 1945.

• Esimerkki siitä kun laitetaan alkukohta haluttuun päivämäärään ja loppukohta haluttuun päivämäärään niin saadaan aina sopimaan johonkin ennustukseen.

• Että näin.

Aatu todellakin nousi valtaan tammikuussa 1933.

Sitä paitsi Berliini valtasi Puna-Armeija ja sen jälkeen Berliini jaettiin liittoutuneiden kesken eri miehitysvöhykkeisiin.

• KTS kirjoitti:

Esimerkki siitä kun laitetaan alkukohta haluttuun päivämäärään ja loppukohta haluttuun päivämäärään niin saadaan aina sopimaan johonkin ennustukseen.

Profeetoilta taitaa jäädä huomaamatta että 1945-1933 olisi mukava taikaluku 12.

• ttkkl

Ajankohta määrittyi Hitlerin Saksan rajojen ylitykseen, joka esittää profetiallista toiminnan aloittusta. Tuo aika 1933 -1939 oli Saksan asioita! Profetaalinen kuva toteutui vasta Hitlerin hyökättyä Puolaan.

• Hitler ylitti Saksan rajat ennen hyökkäystä Puolaan liittäessään Itävallan Saksaan ja toisen kerran varastaessaan Sudeetit Tsekkoslovakialta.

• ttkkl
        kekek-kekek kirjoitti:

Hitler ylitti Saksan rajat ennen hyökkäystä Puolaan liittäessään Itävallan Saksaan ja toisen kerran varastaessaan Sudeetit Tsekkoslovakialta.

Itävalta ja Sudeetti Tsekkoslavakia olivat saksankielisiä ja tavallaan saksalaisia alueeita eli Hitler oli tavallaan vielä omillaan tuolloin voisi sanoa samaa olemustaan, joka muuttui profetaalliseksi kuvaksi, kun tuolla olemuksellla hyökkäsi toisenlaiseen eli Puolaan..

• Näin se on.
        kekek-kekek kirjoitti:

Hitler ylitti Saksan rajat ennen hyökkäystä Puolaan liittäessään Itävallan Saksaan ja toisen kerran varastaessaan Sudeetit Tsekkoslovakialta.

Reininmaan miehitys oli natsi-Saksan 7.maaliskuuta 1936 suorittama tomenpide,jolla Reinimaan vuonna 1919 demilitarisoitu vyöhyke kansainvälisten sopimusten vastaisesti lakkautettiin ja Saksan sotilasjoukot palautettiin alueelle.

Vasta tämän toimenpiteen jälkeen olivat vuorossa Itävalta ja Tsekkoslovakia,ja syyskuun 1.päivänä 1938 aamulla klo 04.45 natsi-Saksan joukot aloittivat hyökkäyksen Puolaan.

Ja koska elokuussa 1939 solmitun Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisessa liäspöytäkirjassa sovittiin myös etupiirijaosta,niin Neuvostoliiton etupiirin kuului osa Puolaa ja tästä syystä Neuvostoliitto aloitti 17.päivä syyskuuta 1939 oman hyökkäyksensä Puolaan.

Tässä Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisessa lisäpöytäkirjassa sovittiin Puolan lisäksi myös siitä,että Viro,Latvia,Liettua ja Suomi kuuluvat Neuvostoliiton etupiiriin.

Ja tästä etupiirijaosta oli seurauksena myös Talvisota.

Eli siis sen vanhan paimentolaiskansan "profetiat ja ennustukset" näidenkin asioiden suhteen ovat niitä kirjoituksia lukevien mielikuvituksen tuotetta.

Seuraavaksi kai kaivetaan esille sen hömppäennustaja Nostramuksen tarinoita?

• ttkkl kirjoitti:

Itävalta ja Sudeetti Tsekkoslavakia olivat saksankielisiä ja tavallaan saksalaisia alueeita eli Hitler oli tavallaan vielä omillaan tuolloin voisi sanoa samaa olemustaan, joka muuttui profetaalliseksi kuvaksi, kun tuolla olemuksellla hyökkäsi toisenlaiseen eli Puolaan..

Puolassa oli kyllä suuri saksankielinen vähemmistö...

• Voihan vitalis.
        Näin se on. kirjoitti:

Reininmaan miehitys oli natsi-Saksan 7.maaliskuuta 1936 suorittama tomenpide,jolla Reinimaan vuonna 1919 demilitarisoitu vyöhyke kansainvälisten sopimusten vastaisesti lakkautettiin ja Saksan sotilasjoukot palautettiin alueelle.

Vasta tämän toimenpiteen jälkeen olivat vuorossa Itävalta ja Tsekkoslovakia,ja syyskuun 1.päivänä 1938 aamulla klo 04.45 natsi-Saksan joukot aloittivat hyökkäyksen Puolaan.

Ja koska elokuussa 1939 solmitun Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisessa liäspöytäkirjassa sovittiin myös etupiirijaosta,niin Neuvostoliiton etupiirin kuului osa Puolaa ja tästä syystä Neuvostoliitto aloitti 17.päivä syyskuuta 1939 oman hyökkäyksensä Puolaan.

Tässä Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisessa lisäpöytäkirjassa sovittiin Puolan lisäksi myös siitä,että Viro,Latvia,Liettua ja Suomi kuuluvat Neuvostoliiton etupiiriin.

Ja tästä etupiirijaosta oli seurauksena myös Talvisota.

Eli siis sen vanhan paimentolaiskansan "profetiat ja ennustukset" näidenkin asioiden suhteen ovat niitä kirjoituksia lukevien mielikuvituksen tuotetta.

Seuraavaksi kai kaivetaan esille sen hömppäennustaja Nostramuksen tarinoita?

Tässä hömppäennustaja Meller Kipinä-lehti 2.1999. Tapahtuuko tempaus tänä kesänä? Siihen sopisivat paitsi nyt alkanut rauha, myös Nostradamuksen ennustus heinäkuussa 1999 alkavasta maailmansodasta sekä 11.8.1999 tapahtuva profeetallinen auringonpimennys.

• ...

• ---

Juuri niin.

• Missä?

Entä Ukraina, Suomi, Viro?

• ----

Jaa. No hätäkös tässä sitten on. Hitlerhän on käsittääkseni jo kuollut. Voitte tekin rauhoittua.

• PaulWarburg,IGFarben
    • 6575

Kummallinen on ihminen. Stalinit, Hitlerit ja Putinit menee täydestä. Heille vaan valtaa, niin savun hälvetessä vaihdamme kytkentää, kuten sähkömiehetkin tekee.

• KTS (Ei kirj.)

...mitä ny naama vähän mustuu...

• Anonyymi

Ja nyt se on V.P.

• Anonyymi

Hitler ja natsit ovat kyllä mainittu Danielin kirjassa, se on totta.
      Mutta sinun näkemyksesi 2300 illasta ja aamusta ovat tuulesta
      temmattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe