Mistä tietää onko kaunis?

hölmö kysymys

Tuossa aiemmin olo ketju siitä, miten joku ei pidä itseään kauniina, vaikka muut pitävät. Minulle tuli siitä mieleen kysyä, että mistä tietää onko oikeasti kaunis? Omaa ulkonäköä kun on vaikea arvioida. Voiko toisten arvioihin luottaa - eikös miehet nyt kehu kaikkia naisia kauniiksi saadakseen mitä tahtovat (tiedätte kyllä)?

24

5448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä

      En tiedä, kun kukaan ei ole mua kauniiksi kehunut. Kaipa sen tietää siitä, kun muut sanovat jollekin että hän on kaunis. Ei miehetkään kaikkia naisia kauniiksi sano, itse en koskaan keneltäkään mieheltä kuullut ett olisin kaunis. Ei kukaan mies ole, niin epätoivoinen että mua kauniiksi sanois :)

    • Eihän sitä voi tietää. Jos olet jonkun mielestä ruma ja toisen mielestä kaunis, niin kumpi on oikein? Kumpikin, koska ei ole absoluuttista totuutta kysymykseen: olenko kaunis? Vaan vastaus vaihtelee riippuen vastaajasta, yllätys yllätys. Voit sanoa itseäsi kauniiksi jos olet omasta mielestäsi kaunis, sekin saattaa vaihdella päivän mukaan. Se on niin simppeliä.

      • Näin se on

        Jos saa enemmän kehuja kuin hakkuja ulkonäöstään niin silloin on joko tavis tai kaunis. Kauniit naiset ovat kyllä hyvin usein tietoisia ulkonäöstään ja näyttävät sen ihan avoimesti.


      • This is the way

        Oikeasti kauniita ihmisiä ei KUKAAN pidä rumana, ainoastaan kateelliset naiset voivat nimitellä kaunista naista. Sen näkee peilistä katsomalla onko kaunis vai ei. On objektiivisesti viehättäviä ihmisiä joita ei vaan voi pitää rumana. Kyllä kauniit tietää että ne on kauniita ihan ilman vaikka heille ei sitä sanottaisikaan. Sitten on tietysti ihan tavallisia naisia joilla on täysin harhainen käsitys omasta ulkonäöstään mutta heidän ulkonäöstään voi helposti sanoa etteivät ole ns. yleismaailmallisesti kauniita.


      • rewrewrew
        This is the way kirjoitti:

        Oikeasti kauniita ihmisiä ei KUKAAN pidä rumana, ainoastaan kateelliset naiset voivat nimitellä kaunista naista. Sen näkee peilistä katsomalla onko kaunis vai ei. On objektiivisesti viehättäviä ihmisiä joita ei vaan voi pitää rumana. Kyllä kauniit tietää että ne on kauniita ihan ilman vaikka heille ei sitä sanottaisikaan. Sitten on tietysti ihan tavallisia naisia joilla on täysin harhainen käsitys omasta ulkonäöstään mutta heidän ulkonäöstään voi helposti sanoa etteivät ole ns. yleismaailmallisesti kauniita.

        Väärin. Esimerkiksi Shakiraa ja Kristen Stewartia on sanottu joka paikassa upean näköisiksi kaunottariksi ja seksikkäiksi, itse en näe heissä sitä. Kauneus on katsojan silmissä.


    • Setä Toivo

      Jos sä perustat muiden mielipiteisiin sen miltä sä näytät niin et ole kovin kestävällä pohjalla. Jotkut sanoo että sä oot kaunis, toiset sanoo että sä oot ruma. Mitäs sä sit teet? Romahdat?

      Jos sä itse pidät siitä mitä näet peilistä, et siis ala suurennuslasin avulla tarkastelemaan itseesi, niin se sä olet. Ja hyväksy se. Naisilla on helppoa kun saa meikeillä pieniä virheitä korjattua jne. Mutta se on tärkeintä, että teetkö ulkonäöstä valttikortin millä "myyt itseäsi" esim. työhaastatteluissa vai luonteella/asenteella? Se on taas sun päätettävissä. Monet todella kauniit naiset perustaa koko heidän olemuksensa kauneudelle ja pääsee sillä etenemään uralla, johonkin asti ja jonkinlaisessa ammatissa. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Jos sulla on asenne kohdalla niin olet vakuuttavampi kuin ulkonäöllä kilpaileva.

      No tää teksti lähti vähän rönsyilemään.

      • hölmö kysymys

        Olen samaa mieltä siitä, ettei pidä perustaa elämäänsä ulkonäköön. Ehkä minulla on käynyt siinä tuuri, koska en osaa nähdä itseäni erityisen kauniina jos en rumanakaan. Olen siis väkisinkin perustanut elämäni muille asioille ja itse suhtaudun ulkönäkökeskeisyyteen vähätellen. Mutta viime aikoina asia on jotenkin alkanut vähän vaivaamaankin minua, siis se ristiriita siinä mitä itse näkee ja mitä muut näkevät (siis muka kauniina). Olen vain utelias siitä, voivatko he olla oikeassa, en romahtamassa toisten mielipiteisiin.

        Ja olisin sata kertaa mieluummin karismaattinen tavis tai ruma, kuin kaunis tyhjäpää.


    • dadvavdavav

      No jos sellaisen tilastollisen totuuden haluaa, pitää vain kysyä riittävän monelta. Kuten tuossa KAUNIS ja SEKSIKÄS Rosa toteaa, kauneus on kuitenkin periaatteessa suhteellinen käsite.

      • Voi kiitos...


    • bellissima

      Mielenkiintoinen kysymys. Se on kaksijakoinen.

      On olemassa UNIVERSAALEJA määreitä kauneudesta, kuten:

      Sopusuhtainen keho, naisella hoikat sääret, hyvä vyötärö-lantio suhde, hiukkus jne.

      Hyväkuntoiset, vahvat hiukset

      hyvä iho

      symmertiset kasvot; isot silmät täyteläiset huulet, kaunis kasvonmalli

      hyvät hampaat

      ei mitään liian erottuvaa kasvon- tai kropan piirrettä 8esim todella iso nenä, todella lyhyet kädet tms normista poikkeavaa)

      Jos sen lisäksi vielä SEKÄ miehet, että naiset sanovat sinua kauniiksi, usein ja monessa eri tilanteessa voit hyvällä omalla tunnolla tehdä päätelmän, että olet kaunis.

      Jos kuulee olevansa kaunis vaiin barain viimeisillä tunneilla humalaiselta mieheltä, asiaan tulee suhtautua varauksella.

      Jos monet naiset kehuvat sinua kauniiksi, monet miehet mummot, ja lapsetkin, onneksi oloon: SINÄ OLET KAUNIS!!!

      • hölmö kysymys

        No joo, ovat miehet ja naiset kehuneet eri tilanteissa ja eri ikäryhmistä, ja eri maissa, jopa yksi lapsikin. On pysäytetty kadulla, lentokentällä, lentsikassa, kirjakaupassa ja yliopistolla, mutta suurin osa ollut ulkomaalaisia joten olen pistänyt sen vain vaaleiden hiusten ja kulttuurierojen piikkiin. Baarissa miehet tekevät tuttavuutta aika lailla heti, mutta suhtaudun siihen aina varauksella, erityisesti ulkonäkökehuihin. En voi sietää sitä, että minun pitäisi kehuja vastaan olla heille jotakin velkaa, ikään kuin olisin ostettavissa jollakin lässytyksellä, kun se ei edes osoita miehistä muuta kuin tasan tarkkaan sen, minkä perässä ovat (ulkonäön ja seksin, ei kiitos). Suuri osa veljen kavereista on olleet kiinnostuneita tai ilmaisseet veljelleni pitävänsä ulkonäöstäni.

        Kaiken tämän jälkeen en osaa pitää itseäni erityisen kauniina. Minulla karsastaa toinen silmä vähän (monet kyllä sanoneet ettei sitä huomaa), naamassa on aina ollut muutamia finnejä ja olen muutenkin sellainen ihan perusnainen. En pidä hymystäni ollenkaan. Kroppa on ihan jees, mutta ei mikään ihmeellinen, se on aika tyttömäinen. Olen tosin hiljan täällä oppinut ettei ole pakko olla superkurvikas "aikuinen nainen", vaan sporttinen ja pienitissinenkin vartalo voi olla monille mieleen, eikä sekään haittaa, ettei ole kovin pitkä (olen keskimittainen). Olen siis niin naapurintyttö kuin olla ja voi enkä rehellisesti ole koskaan käsittänyt tuota huomiota ja selitän sen aina jotenkin pois, että se on johtunut oikeastaan kaikeasta muusta kuin naamastani. Lopulta olen järkeillyt asian niin, että osa viehätystäni täytyy vain olla siinä luonnollisuudessa tai että persoonassani on ehkä jotain, joka loistaa ulospäin (toivoisinkin niin, minä en rehellisesti ole erityisen perso ulkonäkökehuille, minua imartelee paljon enemmän se että olen jonkun mielestä fiksu tai viisas tai syvällinen). Niin kaunis en voi mitenkään todellakaan olla, kuin mitä jotkut väittävät. Tiedän itse muutaman ihan superkauniin naisen, ja en minä semmoinen ole, vaikka noista puheista saisi parhaillaan sen käsityksen.

        Okei, kiitos vastauksista. Jos en omasta mielestäni vastaa noita puheita, niin sitten olen tavis, koska oma mielipidehän sen määrittää miten itsensä kokee. En kykene näkemään itseäni muulla tavoin. Olipa nyt oikeastaan minulta tosi tyhmä tämä aloitus...

        Minusta ihmistä ei tee hänen ulkonäkönsä vaan kaikki muu. Ns. standardien mukaan rumat pystyvät kasvattamaan vetovoimaansa huomattavasti muilla keinoin, kun taas jotkut tyhjää täynnä olevat egoistiset kauniit hukkaavat elämänsä ihan kokonaan.


      • hölmö kysymys
        hölmö kysymys kirjoitti:

        No joo, ovat miehet ja naiset kehuneet eri tilanteissa ja eri ikäryhmistä, ja eri maissa, jopa yksi lapsikin. On pysäytetty kadulla, lentokentällä, lentsikassa, kirjakaupassa ja yliopistolla, mutta suurin osa ollut ulkomaalaisia joten olen pistänyt sen vain vaaleiden hiusten ja kulttuurierojen piikkiin. Baarissa miehet tekevät tuttavuutta aika lailla heti, mutta suhtaudun siihen aina varauksella, erityisesti ulkonäkökehuihin. En voi sietää sitä, että minun pitäisi kehuja vastaan olla heille jotakin velkaa, ikään kuin olisin ostettavissa jollakin lässytyksellä, kun se ei edes osoita miehistä muuta kuin tasan tarkkaan sen, minkä perässä ovat (ulkonäön ja seksin, ei kiitos). Suuri osa veljen kavereista on olleet kiinnostuneita tai ilmaisseet veljelleni pitävänsä ulkonäöstäni.

        Kaiken tämän jälkeen en osaa pitää itseäni erityisen kauniina. Minulla karsastaa toinen silmä vähän (monet kyllä sanoneet ettei sitä huomaa), naamassa on aina ollut muutamia finnejä ja olen muutenkin sellainen ihan perusnainen. En pidä hymystäni ollenkaan. Kroppa on ihan jees, mutta ei mikään ihmeellinen, se on aika tyttömäinen. Olen tosin hiljan täällä oppinut ettei ole pakko olla superkurvikas "aikuinen nainen", vaan sporttinen ja pienitissinenkin vartalo voi olla monille mieleen, eikä sekään haittaa, ettei ole kovin pitkä (olen keskimittainen). Olen siis niin naapurintyttö kuin olla ja voi enkä rehellisesti ole koskaan käsittänyt tuota huomiota ja selitän sen aina jotenkin pois, että se on johtunut oikeastaan kaikeasta muusta kuin naamastani. Lopulta olen järkeillyt asian niin, että osa viehätystäni täytyy vain olla siinä luonnollisuudessa tai että persoonassani on ehkä jotain, joka loistaa ulospäin (toivoisinkin niin, minä en rehellisesti ole erityisen perso ulkonäkökehuille, minua imartelee paljon enemmän se että olen jonkun mielestä fiksu tai viisas tai syvällinen). Niin kaunis en voi mitenkään todellakaan olla, kuin mitä jotkut väittävät. Tiedän itse muutaman ihan superkauniin naisen, ja en minä semmoinen ole, vaikka noista puheista saisi parhaillaan sen käsityksen.

        Okei, kiitos vastauksista. Jos en omasta mielestäni vastaa noita puheita, niin sitten olen tavis, koska oma mielipidehän sen määrittää miten itsensä kokee. En kykene näkemään itseäni muulla tavoin. Olipa nyt oikeastaan minulta tosi tyhmä tämä aloitus...

        Minusta ihmistä ei tee hänen ulkonäkönsä vaan kaikki muu. Ns. standardien mukaan rumat pystyvät kasvattamaan vetovoimaansa huomattavasti muilla keinoin, kun taas jotkut tyhjää täynnä olevat egoistiset kauniit hukkaavat elämänsä ihan kokonaan.

        Niin ja olen saanut tuntemattomilta miehiltä (usein ulkomaailaisia, mutta on ollut pari Suomestakin) muutaman kaveripyynnön (kerran suomalaiselta naiseltakin, joka kertoi profiilissaan olevansa bi), jotkut laittaneet yksityisviestinkin. En ole koskaan hyväksynyt kavereiksi. Olen pohtinut mielessäni, että onkohan tämä yleistä? Siis että lähtetäänkö naisille noin yleensäkin kaveripyyntöjä, kaikennäköisille, vai pitäisikö tämä ottaa jonkin sortin palautteena pärstästäni? En ikimaailmassa livenä ja omalla nimelläni kehtaisi kysyä näitä kysymyksiä, olen vain hämmenytnyt. Anteeksi, jos tämä on jo tosi narsistista, en tarkoita sitä niin.


      • LinneaNe
        hölmö kysymys kirjoitti:

        Niin ja olen saanut tuntemattomilta miehiltä (usein ulkomaailaisia, mutta on ollut pari Suomestakin) muutaman kaveripyynnön (kerran suomalaiselta naiseltakin, joka kertoi profiilissaan olevansa bi), jotkut laittaneet yksityisviestinkin. En ole koskaan hyväksynyt kavereiksi. Olen pohtinut mielessäni, että onkohan tämä yleistä? Siis että lähtetäänkö naisille noin yleensäkin kaveripyyntöjä, kaikennäköisille, vai pitäisikö tämä ottaa jonkin sortin palautteena pärstästäni? En ikimaailmassa livenä ja omalla nimelläni kehtaisi kysyä näitä kysymyksiä, olen vain hämmenytnyt. Anteeksi, jos tämä on jo tosi narsistista, en tarkoita sitä niin.

        Heh.. Jos FB:n kaveripyyntöjä tarkoitat ja niiden ulkkismiesten lirkutuksia "kuinka ovat vaikuttuneita kauneudestasi, kuvasi pysäytti hänet ja hurmaantui, tahtoo tutustua sinuun" jne. niin ne, anteeksi nyt, ovat lähes päivittäinen riesa siellä.. :D
        Huijareita ne ovat ;)
        Mulla on ollut välillä eläinhahmo profiilikuvana ja hei, samat jutut tulleet kaveripyynnön kera. Vähän olen repeillyt..

        Olet aika nuori ilmeisesti? Toki ne joihinkin vanhempiinkin kai tekee vaikutuksen lirkutuksillaan mutta älä nyt herraisä ota todesta heitä.

        Kauneus on suhteellinen käsite kuten täällä moni sanonutkin. Itse tiedän viehättäväni joitakin miestyyppejä ja ok. Kivaltahan se toki tuntuu mutta empä nyt ole päätäni vaivannut sen kummemmin asialla. Joku tykkää ja joku taas ei.
        Persoonani on se, mihin mies rakastuu ja ulkoiset avuni tulevat päälle ns.bonuksena.. ;)


      • hölmö kysymys
        LinneaNe kirjoitti:

        Heh.. Jos FB:n kaveripyyntöjä tarkoitat ja niiden ulkkismiesten lirkutuksia "kuinka ovat vaikuttuneita kauneudestasi, kuvasi pysäytti hänet ja hurmaantui, tahtoo tutustua sinuun" jne. niin ne, anteeksi nyt, ovat lähes päivittäinen riesa siellä.. :D
        Huijareita ne ovat ;)
        Mulla on ollut välillä eläinhahmo profiilikuvana ja hei, samat jutut tulleet kaveripyynnön kera. Vähän olen repeillyt..

        Olet aika nuori ilmeisesti? Toki ne joihinkin vanhempiinkin kai tekee vaikutuksen lirkutuksillaan mutta älä nyt herraisä ota todesta heitä.

        Kauneus on suhteellinen käsite kuten täällä moni sanonutkin. Itse tiedän viehättäväni joitakin miestyyppejä ja ok. Kivaltahan se toki tuntuu mutta empä nyt ole päätäni vaivannut sen kummemmin asialla. Joku tykkää ja joku taas ei.
        Persoonani on se, mihin mies rakastuu ja ulkoiset avuni tulevat päälle ns.bonuksena.. ;)

        Joo niin taitavat olla. Muutenkin samaa mieltä kanssasi. En ole kovin nuori, olen muuten vain kuutamolla. :) Luulen oikeastaan, että minulla on jonkin sortin myönteinen ikäkriisi, koska en ole koskaan ennen funtsinut näin hölmöjä juttuja. Menee varmasti ohi.


    • Kauneuskäsitykset

      Kauneus on monimuotoinen ilmiö, jonka olomuotoja ovat:
      1) Absoluuttinen ns. universaali kauneus
      2) Seksuaalinen haluttavuus ja hyvään itsetuntoon liittyvä kehonkieli ja karisma
      3) Ilmeet ja elekieli, jotka tekevät ihmisestä miellyttävän katsella

      Absoluuttisella klassisella kauneudella tarkoitetaan kasvojen symmetriaa, kultaisen leikkauksen mukaisia mittasuhteita ja vartalon sopusuhtaisuutta. Kaunis vartalo on hoikka, oikeista paikoista muodokas. Kasvot ovat tutkitusti kauniit silloin, kun silmien, suun, nenän, leuan ja otsan etäisyydet toisistaan ovat tietynlaiset. Universaalisti kauniita piirteitä ovat suuret silmät, turpeat huulet, pieni leuka ja kapea nenä. Myös korkeat poskipäät ja tasavarärinen iho ovat kauniina pidettyjä piirteitä. Tuuheat hiukset ovat merkki terveydestä. Hiukset ovat veren loiste - sanotaan. Absoluuttisen kauniit kasvot ovat myös eräänlaiset keskiarvokasvot. Mitä persoonallisemmat kasvot ovat, sitä epätodennäköisemmin voi suuren massan mielestä olla kaunis.

      Seksuaalinen haluttavuus sisältää olemuksen seksikkyyden. Tässä olennainen osa on pukeutumisella, meikeillä ja biologisten piirteiden korostamisella. Silmät voi meikata suuriksi ja utuisen seksikkäiksi, turpeat huulet maalata verekkään punaisiksi ja väreillä tuoda raikasta väriä kasvoille. Seksikäs vartalo on ryhdikäs ja ihmisellä on taito kantaa se kauniisti. Vaatevalinnoilla voi korostaa seksikkyyttään luonnollsiesti.

      Elekieli on tärkeä kauneuden kannalta. Raukea kaunis hymy ja ylöspäin nousevat suupielet ovat kauniimmat kuin alaspäin valuvat ja surulliset. Silmät ovat sielun peili ja ne heijastavat myös sisäistä kauneutta. Sanotaankin, että kauniista ihmisestä näkee vain silmät. Se on klisee, mutta siinä on vinha perä. Silmät dominoivat usein kauniiden ihmisten ulkonäössä.

      Mistä sitten voi tietää olevansa kaunis? Ihmiset kommentoivat usein kauniiksi sellaisia ihmisiä, joissa on jotain samaa kuin heissä itsessään. Usein kauniit ihmiset saavat kuitenkin positiivista huomiota ulkonäöstään molemmilta sukupuolilta. Kulttuurista riippumatta ihmisillä on taipumus tunnistaa kauniit kasvot. Se on biologiaamme ohjelmoitua. On myös tutkittu, että jopa pienet vauvat kiinnittävät mieluummin huomionsa kauniisiin kasvoihin. Kauneus assosioituu monissa tutkimuksissa terveyteen ja hyviin geeneihin. Joissain tutkimuksissa sillä on todettu olevan yhtymäkohtia keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen. Sen vuoksi kauneus on niin tavoiteltua.

      • Eräs ilmiö

        Tuolla joku edellä sanoi että kauniita naisia kehuu sekä miehet että naiset. Olen huomannut että asia ei aina ole näin. Naisilla on tapana kehua kauniiksi niitä pikkusievän näköisiä tai perusnättejä naisia jotka eivät ole heidän omaa ulkonäöllistä tasoaan kauniimpia. Tämän ilmiön huomaa mm. Facebookissa. Oikeasti kauniit ja seksikkäät naiset eivät saa muilta naisilta niin paljon kehuja kun tavallisemman näköiset. Kauniita naisia kadehditaan niin paljon että heillä on vaikeuksia tulla toimeen muiden naisten kanssa.


      • hölmö kysymys
        Eräs ilmiö kirjoitti:

        Tuolla joku edellä sanoi että kauniita naisia kehuu sekä miehet että naiset. Olen huomannut että asia ei aina ole näin. Naisilla on tapana kehua kauniiksi niitä pikkusievän näköisiä tai perusnättejä naisia jotka eivät ole heidän omaa ulkonäöllistä tasoaan kauniimpia. Tämän ilmiön huomaa mm. Facebookissa. Oikeasti kauniit ja seksikkäät naiset eivät saa muilta naisilta niin paljon kehuja kun tavallisemman näköiset. Kauniita naisia kadehditaan niin paljon että heillä on vaikeuksia tulla toimeen muiden naisten kanssa.

        Tämä on ihan totta.


    • ierkki

      Kyllä sen tietää, jos on ''kaunis''. Riittää, että tiedostat omaavasi hyvät geenit.
      Sillä lailla nainen myös yleensä voimaantuu, eikä tarvitse hakea hyväksyntää ulkonäölleen jatkuvasti muualta niin kuin ''varakkailta'' &/ rumilta miehiltä.

      • ewttwtew

        Mutta mistä tietää että tietyt geenit ovat kauniita? Makuasioita nekin.


      • Ulkopuolisen silmin
        ewttwtew kirjoitti:

        Mutta mistä tietää että tietyt geenit ovat kauniita? Makuasioita nekin.

        Makuasioita kyllä toki, mutta jos esim naispuoliset sukulaisesi muistuttavat enemmän entistä MIss Suomea, kuin Ulla Tapanista tai Raitva Valkamaa, niin voinet olla varma omaavasi kauneusgeenejä.

        Ihan saletisti, jos olette matalajalkaisia, pystyneniä ja pulloposkisia, pienisilmäisiä, ulkonäkögeenit ei ole ihan kohillaan.


      • Kokonaisuus ratkaisee
        Ulkopuolisen silmin kirjoitti:

        Makuasioita kyllä toki, mutta jos esim naispuoliset sukulaisesi muistuttavat enemmän entistä MIss Suomea, kuin Ulla Tapanista tai Raitva Valkamaa, niin voinet olla varma omaavasi kauneusgeenejä.

        Ihan saletisti, jos olette matalajalkaisia, pystyneniä ja pulloposkisia, pienisilmäisiä, ulkonäkögeenit ei ole ihan kohillaan.

        Minulla on kaikki nuo rumana pidetyt piirteet mutta olen objektiivisesti nätti nainen ja kuulen paljon kehuja ulkonäöstäni :D Eikö olekin jännä miten kauneus ei ole kiinni tietyistä piirteistä? Tiedän monia naisia joilla on esim. suuret silmät, hyvä luusto kasvoissa ja täyteläiset huulet ja monia muita kauniina pidettyjä piirteitä mutta eivät ole siitäkään huolimatta kauniita.


    • .o.

      Jos moni vastakkaisen sukupuolen edustaja katselee päälle ilman nyrpeää ilmettä kasvoilla ja/tai kääntämättä nopeasti katsettaan pois, niin voi olettaa, että on niin sanotun valtavirtakauneusihanteen raameissa ulkonäkönsä puolesta.

      Ja ei, ei miehetkään kaikkia naisia kauniiksi miellä, vaikka taitaa yleisesti ottaen hieman alempi kynnys olla, kuin naisilla. Monelle miehelle kuitenkin vaikuttaisi olevan kaunis = seksikäs = isot tissit, hieman koppava biats naama, paljasteleva vaatetus, hoikahko.

      • tulihan se totuus

        Mua ei miehet ikinä ole pahemmin katselleet, joten siitä voin päätellä olevani kauneusihanteen ulkopuolella eli ruma.


    • kaunis katsoa

      mulla on yksi todella kaunis kaveri, mutta kun avaa suunsa ja aloittaa sen minä minä virren, se kauneus katoaa se ei ole kuin ulkopintaa, sisältö ei todellakaan ole kaunis. nurempana tuli purtua hammasta kun miehet eivät nähneet kuin hänet mutta iän myötä oppi että ennemmin olen tämä massaan sulautuja joka on varustettu ymmärryksellä muita kohtaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe