Ei voi olla todellista

dididumb

Sain työtarjouksen postissa tänään. Tukimoskaa tottakai. Surkeuden kruunaa että tää on tismalleen samaan paikkaan ja tehtävään johon sain työtarjouksen vain muutama viikko takaperin. Meinaako ne työkkärissä että kun monta kertaa hakee samaa paikkaa niin tärppää.

On siinä tää työnantaja ihmeissään kun sama ihminen hakemassa samaa paikkaa taas vaikka just sille vastattiin ei kiitos.

10

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LZ 127

      Työkkärissä on mennyt "bitti poikittain" tai joku on muuten mokannut.

    • Suosittelen hakemaan

      Sun on muuten oikeastaan pakko hakea sitä, tai karenssi paukkuu... pistä hakemukseen maininta, että "sait tiedon työpaikasta te-toimiston lähettämästä työtarjouksesta"..

    • työnhakija mies.

      Eihän tuo ole mitään. Olen joutunut hakee 12 kertaa samana paikkaan. Eikä mua ole valittu, kolme kertaa pääsin sentään haastatteluun ja sanoin haastattelussa että otan tämän työn vastaan. Sanoin että työkkäri sanoi että pääsen tänne töihin joten otan työn. Haastattelija ihmetteli että eikö ne saa päättää ketä palkkaavat. Sanoin vaan että työkkäri lupas mulle tän duunin.

    • Ei ymmärrä

      12 kertaa... Mihin ihmeeseen sinua on yritetty tuputtaa noin kovasti? :)

    • jaskin

      jos toi on nyt sitä kun lupasivat lähettää enemmän työttömille niitä tarjouksia. samaa tarjousta vaan moneen kertaan. kätevä tapa saada työtön totaalisesti vittuuntuun

    • hkadh

      Ilmota työkkäriin että et halua tukityötarjouksia ja vaadi että se kirjataan työnhakusuunnitelmaan tai työllistymissuunnitelmaa, Tämän jälkeen kun se on kirjattu niin työkkäri rikkoo lakia jos sulle niitä tukitoitä karenssin tai muun sanktion tarjotaan.

    • Hae apua

      Oletko vajaa, kun et yksin pysty hakemaan työtä.

    • dfgdfhgfdghd fgh

      Lakataan suostumasta kutsumaan niitä "työtarjouksiksi". Jos suostumme käyttämään tuota termiä, ulkopuolisten korvaan kuulostaa siltä kuin meille olisi tosiaan "tarjottu" työtä. Näinhän se ei tietysti ole. Työkkäri vaan lähettelee kopioita työpaikkailmoituksista umpimähkään kenelle sattuu ja ukaasin kanssa: "Jos et hae, menetät tukesi". Missä on "tarjous"? Mikä olisi parempi nimitys tuolle menettelylle? "Sain taas työkkäristä listan työpaikkoja, joihin käskivät hakea karenssin uhalla."

    • tukihuttuamulle

      Mä sain tukimoskaa ja sitä kautta yli puolen vuoden normipalkkaisen mielenkiintoisen työn.

      Tattista TE-keskuksen tädeille, täytyy palkkapäivänä laittaa kukkia interflooraan!

      Toisaalta pidinkin työelämästä ansiosidonnaista lomaa ja sitä tuo häiritsi. Kai se on vain tyypistä kiinni kuka niitä paikkoja saa?

      • xfgfhfgjghjfg

        Just. Ymmärrän. Sinä olit työtön omasta tahdostasi ja sait sitten halutessasi töitä, koska olet niin hulvaton tyyppi. Me puoli miljoonaa muuta työtöntä taas olemme työttömiä omasta syystämme emmekä tule valituiksi töihin, koska olemme niin mitättömiä ihmisiä. Kiitos, että selitit meille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe