Pitää nyt päästä purkautumaan kun vaatekaupassa mieli musteni. Olen lyhyt (160 cm) mutta muodokas. Nimittäin rinnanympärys 113 cm, vyötärö 90 cm ja lantio 116 cm. Kaupan vaatteissa 46 menee päälle mutta hihat on liian pitkät, lahkeet on liian pitkät ja vyötärö ja hartiat ei ole oikeilla kohdilla. 44 on vyötäröltä hyvä mutta rintojen ja lantion kohdalta kinnaa.
Nilkkasukat taitaa olla ainoa vaate joka menee varmasti, muuten tuottaa tuskaa. Ja niin, tämä pukeutuminen missä rintavako näkyy on sitten työssäni kielletty. On se kumma kun t-paitoihin pitää tehdä niin suuret kaula-aukot!
Vaatteita pienelle isolle
2
235
Vastaukset
- Lulu-Lei
Olen myös 160cm .Olen mitoiltani sama kuin sinä mutta vyötärö 105cm. Vaateiden löytäminen tosi vaikeaa. Olen tilanut ATELIER GS -tä vaateita Pääasiassa puseroita ja neuleita sekä takkeja. OLen 62v ja Eläkkeellä Joten en tarvitse työvaatteita .Kyseisestä postimyynnistä löytyy myös hyviä vaateita työhön .Osa myös melko nuorekkaita .Kannattaa katsoa kaikki läpi niin voi löytää alle 164 senttisten mallistosta jotain kivaa.
- ..........
Ompelin 90-lukulaisella Stillin kaavalla paitapuseron joka kokoa 38, yleensä käytän kokoa 44 mutta tämä sopi hyvin.
Hartioista olisi tosi helppoa korjata ja lantiostakin. Tarvitset itsellesi peruskaavan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23815173Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251616