Sain viikonloppuna hauskan päähän piston. Ajattelin et jos ostaisin valkoiset kangaskengät ja värjäisin ne kotona, jonkin kivan värisiksi. Kun itselläni on niin kauhian vaikee löytää kivoja kenkiä pienen jalantakia.
Oletteko te koskaan värjänny kenkiänne, millaista maalia käytitte ja miten kauan kesti kuivua, ja kuinka kauan väri pysyy kengissä?
Kangaskenkien maalaus
amatööri
4
667
Vastaukset
- joopajuu
Miksi haluat maalata ne? Eikö olisi helpompi värjätä ne pesukoneessa kangasvärillä?
- Tjaaa
Nahkakengille oli kyllä takavuosina nahkamaaleja, jotka kestivät aikansa, mutta lohkeilivat ensimmäisinä pois taitekohdista.
Minäkin ehdottaisin kokeilemaan kangaskengille kangasvärejä. - amatööri
En ole ikinä kyttä pesukone värejä, ja se takia ehkä hieman pelottaa, että värit tarttuu pesukoneeseen ja menee rikki
- Kokeillut
Kun pesukonevärejä käyttää pakkauksen ohjeen mukaan, ei voi mennä pieleen. Kone ei tästä kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104