uusi asuntoauto harkinnassa

caravaani

Elikkäs ois uuden asuntoauton osto eessä kun vanha dethlefssi saa väistyä uuden tieltä. Oisko kellään mitään ehdotuksia? Autossa pitäisi olma vähintään 4 nukkumapaikkaa mielellään ilman pöytäryhmän tekoa sängyksi. Ja henkilöautokortilla pitäis pystyä ajamaan. Ja tosiaan nuo alkoviautot on nyt kiinnostanu kun niissä näkyypi olevan nykyään tosihyvät tilat tuolla alkovissa. Oon kattellu burstnerin argos mallia (siis sitä pienempää joka muistaakseni oli jonninverran yli 7 metriä ja jota ei oo tuotu suomeen mutta on muutama näkyny olevan myynnissä suomessa autoliikkeessä ( koskin pisassakin oli myynnissä kerran. Ja siis tosiaan argos malli ei argos time malli.) Onko kellään kokemuksia burstner argos mallista? Onko mitä vikoja tai muita heikkouksia. Toki saa ehdotella muitakin autoja.

35

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SFC-96xx

      Osta tällainen.

      Dethleffs I 7010
      Dethleffs I 7090
      Dethleffs T 7010
      Dethleffs T 7090

      • Joksu neuvoo

        Älä vaan Fiattiin sekoa

        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

        Joksun pannu sökähti


      • Kyllä reino tietää
        Joksu neuvoo kirjoitti:

        Älä vaan Fiattiin sekoa

        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

        Joksun pannu sökähti

        Pöpireinoraukka http://urly.fi/5Jj on oikein asijantuntia!


      • Joksu valvoo
        Kyllä reino tietää kirjoitti:

        Pöpireinoraukka http://urly.fi/5Jj on oikein asijantuntia!

        Jos mä otan tenoxin esim. klo 10 niin eka herätys saattaa olla jo klo 01 jolloin vessaan. Sitten neljältä ylös ja päässä sellainen tivoli että. Mulla tuppaa soimaan musiikki yöllä päässä tai pahimmillaan pätkä jostain biisistä. Ja jos se on jotain "lambada" osastoa niin voi hyvänen aika sitä tunnelmaa.

        Unet on taas olleet sävyltään sellaisia uhkaavia ja paljon juttuja joissa pitää mennä vessaan mutta se on niin siivottomassa kunnossa että ulosteet lilluu lattialla. Ihan hirveä tunne mennä sinne. Psykologi joskus selitti että ne saattaa johtua joistain purkautumattomista vihan tunteista?

        Se yövalvominen on kyllä ihan älytöntä. Juicen sanoin : "ajatukset kiertää rataa yksinäisyydestä yksinäisyyteen


      • Joksun murheet
        Joksu valvoo kirjoitti:

        Jos mä otan tenoxin esim. klo 10 niin eka herätys saattaa olla jo klo 01 jolloin vessaan. Sitten neljältä ylös ja päässä sellainen tivoli että. Mulla tuppaa soimaan musiikki yöllä päässä tai pahimmillaan pätkä jostain biisistä. Ja jos se on jotain "lambada" osastoa niin voi hyvänen aika sitä tunnelmaa.

        Unet on taas olleet sävyltään sellaisia uhkaavia ja paljon juttuja joissa pitää mennä vessaan mutta se on niin siivottomassa kunnossa että ulosteet lilluu lattialla. Ihan hirveä tunne mennä sinne. Psykologi joskus selitti että ne saattaa johtua joistain purkautumattomista vihan tunteista?

        Se yövalvominen on kyllä ihan älytöntä. Juicen sanoin : "ajatukset kiertää rataa yksinäisyydestä yksinäisyyteen

        Kokeiltu on...
        Joo, toi auto on kyllä aika monilla käytössä ja kokemukset on aikalailla yhteneviä kaikilla. Ne moottori-ja sähköviat liittyvät jotenkin kai toisiinsa, se vaan on niin, et sitä ei oo saatu käymään kunnolla(3.0 l ropottivaihteinen). Voi olla et se pelaa kuukauden ja sit se alkaa sammumaan kesken ajon, lähtee ehkä hetken päästä käyntiin ja kulkee ehkä jonnekin, ja sammuu taas vauhdista...Ei ne tunnu merkkihuollossa saavan sitä toimimaan...Ja ovissa on ollu uudesta vikaa vai oisko toi nyt sitte ominaisuus, ku ei niitä saa toimimaan ilman väkivaltaa. Ja monista kuskeista kukaan ei kehu vaihteistoa, on sitäkin yritetty säätää merkkihuollossa...toivotonta, kuten noi em. viatkin. Ja on siinä kyl kytkintäkin takuuseen korjattu. Ja kaikilla on kai tiedossa, et kori ei oo tarpeeksi jäykkä ja sen takia halkeilee tuulilasit, oon kuullu monilta muiltakin, kun tosta ko.autosta... Voi olla, et on vaan huono yksilö, mut on se huono... Tästä aiheesta en enää väittele...Mut toi mitä oon kirjottanu, on tasan totta kaikki...


      • alootteliija

        Noita dethleffsejä nyt intouduin kattomaan niin mitä eroa advantage ja esprit mallissa on kun nälyvät olevan miltei samanlaisia. Eroja varusteissa?


      • että sillee
        alootteliija kirjoitti:

        Noita dethleffsejä nyt intouduin kattomaan niin mitä eroa advantage ja esprit mallissa on kun nälyvät olevan miltei samanlaisia. Eroja varusteissa?

        Toisessa on rumatikki lämmitys Advantage , eli ilmalämmitys , ja toisessa nestekiertoinen lämmitys


      • Otanko sen?
        että sillee kirjoitti:

        Toisessa on rumatikki lämmitys Advantage , eli ilmalämmitys , ja toisessa nestekiertoinen lämmitys

        Onko tämä puhallus vähän hiustenkuivaajaan verrattavissa?


      • Joksun niksinurkka
        Otanko sen? kirjoitti:

        Onko tämä puhallus vähän hiustenkuivaajaan verrattavissa?

        On ja lehtipuhaltimeen. Meillä puhallettiin talvella lunta rinteeseen Tahkolla


      • Otanko sen? kirjoitti:

        Onko tämä puhallus vähän hiustenkuivaajaan verrattavissa?

        Nämä uudet Trumat pelaavat mainiosti ja tehoja riittää 2kW asti. Niihin saa, uutena ainakin, sähkövastukset luokkaa reilut 1,5 kW jolla pärjää nollakeleillä ja vähän allekin.

        Puhallus tuo lämmöt nopeasti ja kiertävä ilma pitää auton kuivana. Minulla on nyt 4:s auto ja jokaisessa on ollut Truma enkä ole koskaan päässyt valittamaan suuresti. Ensimmäisessä italo vehjkeessä oli tosin puhalluksen jaossa toivomista mutta se oli helppoa korjata. Nyt parissa viimeisessä Hymerissäni on tuo jakokin onnistunut varsin hyvin.

        En tiedä sinun hiustenkuivaajastasi mutta siihen 6kW tuntuu aika reippaalta teholta. Eikös tuo 6 kW ole jo pienen saunan kiukaan tehoja?


      • Joksun niksinurkka
        karva.naamari kirjoitti:

        Nämä uudet Trumat pelaavat mainiosti ja tehoja riittää 2kW asti. Niihin saa, uutena ainakin, sähkövastukset luokkaa reilut 1,5 kW jolla pärjää nollakeleillä ja vähän allekin.

        Puhallus tuo lämmöt nopeasti ja kiertävä ilma pitää auton kuivana. Minulla on nyt 4:s auto ja jokaisessa on ollut Truma enkä ole koskaan päässyt valittamaan suuresti. Ensimmäisessä italo vehjkeessä oli tosin puhalluksen jaossa toivomista mutta se oli helppoa korjata. Nyt parissa viimeisessä Hymerissäni on tuo jakokin onnistunut varsin hyvin.

        En tiedä sinun hiustenkuivaajastasi mutta siihen 6kW tuntuu aika reippaalta teholta. Eikös tuo 6 kW ole jo pienen saunan kiukaan tehoja?

        Kyllä rumatikki on monipuolinen värkki. Käy hyvin perunakellarinkin kuivattamiseen , ja formula-autojen jarrujen jäähdyttämiseen.

        Mitä olisi elämä ilman rumatikkiä


      • Rumatikitön
        karva.naamari kirjoitti:

        Nämä uudet Trumat pelaavat mainiosti ja tehoja riittää 2kW asti. Niihin saa, uutena ainakin, sähkövastukset luokkaa reilut 1,5 kW jolla pärjää nollakeleillä ja vähän allekin.

        Puhallus tuo lämmöt nopeasti ja kiertävä ilma pitää auton kuivana. Minulla on nyt 4:s auto ja jokaisessa on ollut Truma enkä ole koskaan päässyt valittamaan suuresti. Ensimmäisessä italo vehjkeessä oli tosin puhalluksen jaossa toivomista mutta se oli helppoa korjata. Nyt parissa viimeisessä Hymerissäni on tuo jakokin onnistunut varsin hyvin.

        En tiedä sinun hiustenkuivaajastasi mutta siihen 6kW tuntuu aika reippaalta teholta. Eikös tuo 6 kW ole jo pienen saunan kiukaan tehoja?

        Oletko huomannut että Hymeriäkin saa jo keskuslämmityksellä? Ei tarvitse puhallella.


      • rumatikitön
        Rumatikitön kirjoitti:

        Oletko huomannut että Hymeriäkin saa jo keskuslämmityksellä? Ei tarvitse puhallella.

        Nyt olikin autoista puhe, ei Hymeristä


      • Äly hoi!
        Joksun murheet kirjoitti:

        Kokeiltu on...
        Joo, toi auto on kyllä aika monilla käytössä ja kokemukset on aikalailla yhteneviä kaikilla. Ne moottori-ja sähköviat liittyvät jotenkin kai toisiinsa, se vaan on niin, et sitä ei oo saatu käymään kunnolla(3.0 l ropottivaihteinen). Voi olla et se pelaa kuukauden ja sit se alkaa sammumaan kesken ajon, lähtee ehkä hetken päästä käyntiin ja kulkee ehkä jonnekin, ja sammuu taas vauhdista...Ei ne tunnu merkkihuollossa saavan sitä toimimaan...Ja ovissa on ollu uudesta vikaa vai oisko toi nyt sitte ominaisuus, ku ei niitä saa toimimaan ilman väkivaltaa. Ja monista kuskeista kukaan ei kehu vaihteistoa, on sitäkin yritetty säätää merkkihuollossa...toivotonta, kuten noi em. viatkin. Ja on siinä kyl kytkintäkin takuuseen korjattu. Ja kaikilla on kai tiedossa, et kori ei oo tarpeeksi jäykkä ja sen takia halkeilee tuulilasit, oon kuullu monilta muiltakin, kun tosta ko.autosta... Voi olla, et on vaan huono yksilö, mut on se huono... Tästä aiheesta en enää väittele...Mut toi mitä oon kirjottanu, on tasan totta kaikki...

        Voi pöpireinoraukkaa http://urly.fi/5Jj ,
        kopioi tänne noita ikivanhoja viestejä kun muuhun sen ei äly riitä!


      • SFC-96xx
        alootteliija kirjoitti:

        Noita dethleffsejä nyt intouduin kattomaan niin mitä eroa advantage ja esprit mallissa on kun nälyvät olevan miltei samanlaisia. Eroja varusteissa?

        No ero on aika iso. Advantage on perusauto ja Esprit on " luxusta " jos näin voi sanoa.Silti ostaisin kyllä eka auto " halpaversio " koska se on kummiskin väärä auto vuoden päästä ja silloin ei ole niin paljon raha kiinni.

        Jos " vanha " auto kelpaa joka ei ole ajettu niin niitä saat Rinta Joupista. Esim. vm; 2012 malliset ovat halpoja kun ovat seiseet pihalla kohta 2 vuotta.
        Mutta pitää muistaa jos uutta ostaa että 2012 on vanha jo uutena. Vaan jos se ei häiritsee niin halvalla saa uuden menopelin.


      • aloottelija
        SFC-96xx kirjoitti:

        No ero on aika iso. Advantage on perusauto ja Esprit on " luxusta " jos näin voi sanoa.Silti ostaisin kyllä eka auto " halpaversio " koska se on kummiskin väärä auto vuoden päästä ja silloin ei ole niin paljon raha kiinni.

        Jos " vanha " auto kelpaa joka ei ole ajettu niin niitä saat Rinta Joupista. Esim. vm; 2012 malliset ovat halpoja kun ovat seiseet pihalla kohta 2 vuotta.
        Mutta pitää muistaa jos uutta ostaa että 2012 on vanha jo uutena. Vaan jos se ei häiritsee niin halvalla saa uuden menopelin.

        Entäs tää uusi esprit comfort. Onko tää vielä joku luxuksempi kuin tavallinen esprit?


      • aloottelija
        SFC-96xx kirjoitti:

        No ero on aika iso. Advantage on perusauto ja Esprit on " luxusta " jos näin voi sanoa.Silti ostaisin kyllä eka auto " halpaversio " koska se on kummiskin väärä auto vuoden päästä ja silloin ei ole niin paljon raha kiinni.

        Jos " vanha " auto kelpaa joka ei ole ajettu niin niitä saat Rinta Joupista. Esim. vm; 2012 malliset ovat halpoja kun ovat seiseet pihalla kohta 2 vuotta.
        Mutta pitää muistaa jos uutta ostaa että 2012 on vanha jo uutena. Vaan jos se ei häiritsee niin halvalla saa uuden menopelin.

        Ja tosiaan aivan uus auto ois tarkotus hankkia. Ei oikein ne kesää talvea pihalla seisseet autoliikkeen autot kiinnosta.


      • ei argosia
        Joksun murheet kirjoitti:

        Kokeiltu on...
        Joo, toi auto on kyllä aika monilla käytössä ja kokemukset on aikalailla yhteneviä kaikilla. Ne moottori-ja sähköviat liittyvät jotenkin kai toisiinsa, se vaan on niin, et sitä ei oo saatu käymään kunnolla(3.0 l ropottivaihteinen). Voi olla et se pelaa kuukauden ja sit se alkaa sammumaan kesken ajon, lähtee ehkä hetken päästä käyntiin ja kulkee ehkä jonnekin, ja sammuu taas vauhdista...Ei ne tunnu merkkihuollossa saavan sitä toimimaan...Ja ovissa on ollu uudesta vikaa vai oisko toi nyt sitte ominaisuus, ku ei niitä saa toimimaan ilman väkivaltaa. Ja monista kuskeista kukaan ei kehu vaihteistoa, on sitäkin yritetty säätää merkkihuollossa...toivotonta, kuten noi em. viatkin. Ja on siinä kyl kytkintäkin takuuseen korjattu. Ja kaikilla on kai tiedossa, et kori ei oo tarpeeksi jäykkä ja sen takia halkeilee tuulilasit, oon kuullu monilta muiltakin, kun tosta ko.autosta... Voi olla, et on vaan huono yksilö, mut on se huono... Tästä aiheesta en enää väittele...Mut toi mitä oon kirjottanu, on tasan totta kaikki...

        Kyseisen auton omistaneena voin allekirjoittaa kaikki kuvailemasi viat. Lisäksi auton heikko korirakenne on ollut luultavimmin syynä etulasin itsestään halkeamiseen ja muutenkin auto oli aika lenu ajaa juuri tuon huonon korirakenteen takia.


      • kflk3olr
        aloottelija kirjoitti:

        Entäs tää uusi esprit comfort. Onko tää vielä joku luxuksempi kuin tavallinen esprit?

        Tossa comfort mallissa ainakin lämmitetty kaksoispohja


    • Tarkenna vähä

      Henkilöautokortilla?

      Valitan, jopa 600.000€ maksavan 3 akselisen 26.000 kiloisen MB Actrosin pohjalle tehdyn auton rekisteröintitodistuksessa lukee ajoneuvoluokkana "henkilöauto"

      • Pieni ero

        Aivan mutta ei lue M 1 / Henkilöauto !


      • erer5454
        Pieni ero kirjoitti:

        Aivan mutta ei lue M 1 / Henkilöauto !

        Kohdassa "ajoneuvoluokka" lukee "M1 / Henkilöauto"


    • Joksu neuvoo

      Minun rumatikkini sökähti !!!

      • Reino kertoo

        Minun akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta


    • Ilimalla

      Ilman muuta Rumatikillä. Italialaiset tarjoavat parasta laatua ja kohtuuhintaan!

      • Joksu Niuvasta

    • hae saksasta

      Hae Saksasta suoraan. Turha alkaa maksamaan ensin saksan myyjän katetta ja sen jälkeen suomen myyjän katetta. Siis näin on jos suomesta ostat.

      Esim uusi 50 000 euroa suomessa maksava auto, saat sen suomeen tuotuna noin 8000 euroa edullisemmin. Ja uusi auto; osta se ilman saksan alvia, ja kun on suomessa, maksat suomen alvin.
      Minua RintaJ eräs myyjä limi halveerasi, kun sanoon että heidän myymänsä autot ovat ylihintaisia. Eli jos myyvät vaikka 2013 vuoden autoa, on sen hinnassa oltava selvä alennus vrt siihen mitä se maksoi esim v;na 2013 ja mitä siitä pyydetään nyt.

      Huomaat että kylmä on katse kun kerrot "totuuden": haet itse autosi ja mikään auto joka suomessa on myynnissä, ei ole suomessa tehty.

      Norwegilla lennä, sitä ennen ota yhteys esim siihen saksan liikkeeseen, jonka nettisivulla näet sopivan auton. Ne myyvät kun on rahakas suomal. ostaja. Mutta osta uusi. Takuut pelaaavat.
      Joka tätä kirjoitusta haukkuu, katsokoon itseänsä peilistä.

      • aloottelija

        Joo tätäkin rupesin ihan tosissaan miettiin kun kaverin kaveri kuulemma tuonut useamman auton saksata niin siitä sais mukaan vähän kokeneemmankin kaverin ettei ne siellä saksassa vedätä tyhmää suomipoikaa


      • Reino Jokinen
        aloottelija kirjoitti:

        Joo tätäkin rupesin ihan tosissaan miettiin kun kaverin kaveri kuulemma tuonut useamman auton saksata niin siitä sais mukaan vähän kokeneemmankin kaverin ettei ne siellä saksassa vedätä tyhmää suomipoikaa

        Matkat ja ylläpidon kun maksat niin voin lähteä mukaasi matkalle Saksaan antamaan asiantuntija-apua.


      • jokun nettipalvelu
        Reino Jokinen kirjoitti:

        Matkat ja ylläpidon kun maksat niin voin lähteä mukaasi matkalle Saksaan antamaan asiantuntija-apua.

        Ota Joku mukaasi, hän antaa rumatistä viimeiset ohjeet


      • joksu kysyy
        jokun nettipalvelu kirjoitti:

        Ota Joku mukaasi, hän antaa rumatistä viimeiset ohjeet

        Onko .saksassa pojille tarkoittettuja ilotaloja


    • Ootko tosissas

      Reino Jokisen kanssa matkalle!?
      No mukavaa reissua!!!!

      • Joksu kysyy

        Onko sellainen 3 .0l ropottivaihteinen parasauto. Myyvät niitä Saksassa halpahalleissa


      • Joksun nettipalvelu
        Joksu kysyy kirjoitti:

        Onko sellainen 3 .0l ropottivaihteinen parasauto. Myyvät niitä Saksassa halpahalleissa

        Joksu opastaa taas yöllä klo 01.37 uudenauton ja rumatikin hankinnassa


    • Joksu nettipalvelu

      Jos ostat uuden auton , katso ettei ole samoja vikoja kuin minun Fiatissani

      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

      Joksun pannu sökähti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

      Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

      Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe