Tv 5 kanavalla tulee ohjelma aikuiset neitsyet. Tuo yks ukko oli 35 ja pääsi jopa treffeille ja tuo yks mies meni naimisiin ja saa panna naitsyt naista. Meikä ei pääse treffeille enkä saa koskea naista ellen maksa siitä isoja summia. Kesän loppuun mennessä aion vaikka sitten hommata sen maksullisen naisen jos muuten en pääse panemaan.
Aikuiset neitsyet
16
404
Vastaukset
- mies.
Se yks neitsy mies olis saanut seksiä mutta piti naista ärsyttävänä , rumana ja liian päällekäyvänä. Rumat naiset usein humalassa kuvittelevat olevansa seksuaalisesti viehättäviä ja että miehet haluaa niitä. Minua ärsyttää jos ruma nainen tulee iholle ja alkaa jotain selittämään ettäolen komea.
Totuus on että rumalla naisella ei tee mitään. Mies säilytti itsekunnioituksen kun ei pannut ärsyttävää rumaa naista.- Marianne89...
Minusta näytti siltä kuin se nainen olisi vain pelleillyt miehen kustannuksella ja alkoi käydä todella sääliksi miestä. Ne naisen tuttavatkin vain naureskelivat sivusta kun nainen kiusasi miestä. Valitettavasti sellaisia ihmisiäkin on, jotka menevät kiusaamisessa noin pitkälle että esittävät kiinnostunutta. Ollessani aikanaan kielikurssilla jotkut saksalaiset tytöt tulivat luo väittämään että joku itävaltalainen jätkä olisi muka kiinnostunut musta. Käskivät mennä aulaan tapaamaan sitä yms, no nuo saksalaiset lähtivät jo lentokentälle sen "kerrottuaan". Hävetti saatanasti (näin jälkeenpäin mietityttää miksi edes uskoin tuon stoorin, koska ei musta siihen aikaan oikein kukaan kiinnostunut) kun saavuin aulaan ja kyseinen jätkä (jonka ilmeisesti ne saksalaiset olivat sitten kutsuneet myös paikalle piruuttaan) selitti että oli vain kyse jostain saksalaistyttöjen pilasta ja lisäsi että "Saksalaiset ovat hulluja idiootteja."
Mutta joo vaikka omassa esimerkissäni ei ollut ihan sama asia kyseessä kun tuo jätkä ei itse kiusannut tai esittänyt tahallaan kiinnostunutta kiusatakseen, mutta jokatapauksessa "pilan takia" valehdeltu kiinnostus kyseessä siinäkin, omassa tapauksessa vaan ne tytöt olivat keksineet sen valheen/"pilan" (ei naurattanut kyllä todellakaan). Jotenkin vaan tuli tuosta ohjelman kohtauksesta sama mieleen ja tunsin vahvaa myötätuntoa miesparkaa kohtaan sen naisen "pilailun"(?) nähdessäni.
Ohjelman muista tyypeistä pakko sanoa, että ilmeisesti olen sitten minäkin "uusioneitsyt" sillä sen naisen selitys sanalle pätee muhunkin... Mutta itse en koe tarvetta väittää olevani "neitsyt" vaikka en halua enää mennä sänkyyn yhtään liian aikaisin kenenkään kanssa. Vähän mietitytti miksi nainen käytti kyseistä termiä itsestään, koska neitsyeksihän hän ei enää muuttunut vaikka elämäntapojaan muuttaisikin. Olisiko kyse siitä että häntä jotenkin kadutti aiempi seksielämä sitten ja olisi toivonut ettei sitä olisi ollutkaan? En tiedä millä muullakaan asia selittyisi, eihän sitä muuten tarvitsisi väittää itseään joksikin mitä ei ole. Hämmästytti kyllä että se treffeillä keskimmäisenä pöydässä istunut mies oli itse samassa tilanteessa, hän oli nimittäin mielestäni todella hyvännäköinen ja miehekäs.
Huvittavaa kyllä, nuo kämppisneitsyet eivät todellakaan vastaa palstan neitsythaaveilijoiden neitsytkuvaa... Hehän haluavat päinvastoin kovasti kilpailla siitä, kuka pääsee siitä NOPEIMMIN EROON! He siis ilmeisesti ainakin kokevat asian taakkana. Itse en nykyisin koe että neitsyyden pitäisi olla taakka kellekään mutta olen aika varma että jos olisin yhä neitsyt ja varsinkin jos olisin 30-vuotiaana neitsyt varmaankin häpeäisin asiaa (ihan turhaan, mutta juuri siksi että kun asiasta ei vielä ole kokemusta uskoo helpommin kavereita jotka siis pitivät liian outona jo sitäkin että olin neitsyt "vielä 21-vuotiaana"). - Turn off
Marianne89... kirjoitti:
Minusta näytti siltä kuin se nainen olisi vain pelleillyt miehen kustannuksella ja alkoi käydä todella sääliksi miestä. Ne naisen tuttavatkin vain naureskelivat sivusta kun nainen kiusasi miestä. Valitettavasti sellaisia ihmisiäkin on, jotka menevät kiusaamisessa noin pitkälle että esittävät kiinnostunutta. Ollessani aikanaan kielikurssilla jotkut saksalaiset tytöt tulivat luo väittämään että joku itävaltalainen jätkä olisi muka kiinnostunut musta. Käskivät mennä aulaan tapaamaan sitä yms, no nuo saksalaiset lähtivät jo lentokentälle sen "kerrottuaan". Hävetti saatanasti (näin jälkeenpäin mietityttää miksi edes uskoin tuon stoorin, koska ei musta siihen aikaan oikein kukaan kiinnostunut) kun saavuin aulaan ja kyseinen jätkä (jonka ilmeisesti ne saksalaiset olivat sitten kutsuneet myös paikalle piruuttaan) selitti että oli vain kyse jostain saksalaistyttöjen pilasta ja lisäsi että "Saksalaiset ovat hulluja idiootteja."
Mutta joo vaikka omassa esimerkissäni ei ollut ihan sama asia kyseessä kun tuo jätkä ei itse kiusannut tai esittänyt tahallaan kiinnostunutta kiusatakseen, mutta jokatapauksessa "pilan takia" valehdeltu kiinnostus kyseessä siinäkin, omassa tapauksessa vaan ne tytöt olivat keksineet sen valheen/"pilan" (ei naurattanut kyllä todellakaan). Jotenkin vaan tuli tuosta ohjelman kohtauksesta sama mieleen ja tunsin vahvaa myötätuntoa miesparkaa kohtaan sen naisen "pilailun"(?) nähdessäni.
Ohjelman muista tyypeistä pakko sanoa, että ilmeisesti olen sitten minäkin "uusioneitsyt" sillä sen naisen selitys sanalle pätee muhunkin... Mutta itse en koe tarvetta väittää olevani "neitsyt" vaikka en halua enää mennä sänkyyn yhtään liian aikaisin kenenkään kanssa. Vähän mietitytti miksi nainen käytti kyseistä termiä itsestään, koska neitsyeksihän hän ei enää muuttunut vaikka elämäntapojaan muuttaisikin. Olisiko kyse siitä että häntä jotenkin kadutti aiempi seksielämä sitten ja olisi toivonut ettei sitä olisi ollutkaan? En tiedä millä muullakaan asia selittyisi, eihän sitä muuten tarvitsisi väittää itseään joksikin mitä ei ole. Hämmästytti kyllä että se treffeillä keskimmäisenä pöydässä istunut mies oli itse samassa tilanteessa, hän oli nimittäin mielestäni todella hyvännäköinen ja miehekäs.
Huvittavaa kyllä, nuo kämppisneitsyet eivät todellakaan vastaa palstan neitsythaaveilijoiden neitsytkuvaa... Hehän haluavat päinvastoin kovasti kilpailla siitä, kuka pääsee siitä NOPEIMMIN EROON! He siis ilmeisesti ainakin kokevat asian taakkana. Itse en nykyisin koe että neitsyyden pitäisi olla taakka kellekään mutta olen aika varma että jos olisin yhä neitsyt ja varsinkin jos olisin 30-vuotiaana neitsyt varmaankin häpeäisin asiaa (ihan turhaan, mutta juuri siksi että kun asiasta ei vielä ole kokemusta uskoo helpommin kavereita jotka siis pitivät liian outona jo sitäkin että olin neitsyt "vielä 21-vuotiaana").Näin ohjelmasta pätkän, jossa venäläisen näköinen morsian yritti syödä sulhasensa ja käänsin kanavaa. Ei kai suuteleminen nyt neitsyellekään voi olla noin vaikeaa?
- Ätmel
Marianne89... kirjoitti:
Huvittavaa kyllä, nuo kämppisneitsyet eivät todellakaan vastaa palstan neitsythaaveilijoiden neitsytkuvaa... Hehän haluavat päinvastoin kovasti kilpailla siitä, kuka pääsee siitä NOPEIMMIN EROON! He siis ilmeisesti ainakin kokevat asian taakkana. Itse en nykyisin koe että neitsyyden pitäisi olla taakka kellekään mutta olen aika varma että jos olisin yhä neitsyt ja varsinkin jos olisin 30-vuotiaana neitsyt varmaankin häpeäisin asiaa (ihan turhaan, mutta juuri siksi että kun asiasta ei vielä ole kokemusta uskoo helpommin kavereita jotka siis pitivät liian outona jo sitäkin että olin neitsyt "vielä 21-vuotiaana").Ei kolmekymppinen neitsytnainen häpeä sitä, että on neitsyt, vaan sitä, ettei ole päässyt vieläkään naimisiin.
- ytmi-panija
Turn off kirjoitti:
Näin ohjelmasta pätkän, jossa venäläisen näköinen morsian yritti syödä sulhasensa ja käänsin kanavaa. Ei kai suuteleminen nyt neitsyellekään voi olla noin vaikeaa?
Naisen pitää osata ottaa suhin..
- ei weirdot saa
- ätmi-sinkku
Kyllä katsoin myös että se nainen härnäsi ja kiusasi sitä äijä rukkaa. Oli tosi ärsyttävä nainen ja mies oli vähän nössö kun ei uskaltanut sille mitään sanoa. Itse en mene koskan paljastamaan naiselle vaan esitän sitten kokenutta pelimiestä kiun tilaisuus tulee.
- ytmi-panija
eräs parhaista iskurepliikeistäni on fistaamisen ehdottaminen naiselle. Kiva seurata naisen katsetta kun kysyy häneltä voiko työntää kateni vaginaasi, mahhtuuko.. se saa naisen pöysyt kosteiksi hyvinkin nopeasti..
- Et ymmärrä
ytmi-panija kirjoitti:
eräs parhaista iskurepliikeistäni on fistaamisen ehdottaminen naiselle. Kiva seurata naisen katsetta kun kysyy häneltä voiko työntää kateni vaginaasi, mahhtuuko.. se saa naisen pöysyt kosteiksi hyvinkin nopeasti..
Se saa naiset juoksemaan karkuun tosi nopeasti.
- ytmi-panija
Et ymmärrä kirjoitti:
Se saa naiset juoksemaan karkuun tosi nopeasti.
..voi voi, et tiedä naisita paljoakaan..
- Nasta fiilis
ytmi-panija kirjoitti:
Hanuriin fistaamisesta ne pitävät vielä enemmän, ainakin mikäli uskomme netistä löytyviä kuvia, ja miksemme uskoisi.
http://apina.biz/32992 (NSFW!) - Et ymmärrä
ytmi-panija kirjoitti:
Olen nainen, enkä inhoa mitään niin paljon kuin kyseistä toimintaa mieheltä!!! Katsos, kun te ette kumminkaan ossaa. Nainen osaa itse paremmin. Mieheltä me tahdomme aivan muuta kuin repimistä.
- ytmi-panija
Et ymmärrä kirjoitti:
Olen nainen, enkä inhoa mitään niin paljon kuin kyseistä toimintaa mieheltä!!! Katsos, kun te ette kumminkaan ossaa. Nainen osaa itse paremmin. Mieheltä me tahdomme aivan muuta kuin repimistä.
Hitaasti, hitaasti, paikat venyen, se venyy hitaasti mutta varmasti.. melkolailla nainen alkaa tässävaiheessa kuumenemaan, kyllä se sinne menee.
- selvä päivä.
Känniset naiset on ällöjä jotka yrittävät iskeä baarissa. Hyvä kun niiden puheista saa jotain selvää. Ei känniset miehetkään sen parempia ole mutta selvinpäin ei naiset halua että niitä isketään ja ovat tosi tylyjä joten naisia on oikeastaan pakko yrittää iskeä vain humalassa.
Ikävä juttu jos siis haluaa muuta. Mutta kerro toki miten kesällä meni. Saitko ilmaista vai hankitko sen maksullisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004909
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734771Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894330Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian302124Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121801- 881789