kroppa?

vähän sieltä ja täältä.

Mitä mieltä naiset sellasesta kropasta että nuorena urheillu melko lailla ja ollut aika lihaksikas. Sittemmin jäänyt vähemmälle ja kiloja tullut ehkä 10 lisää. Sen takia kaikki vähän pyöreämpää, rintalihakset, hauikset, pakarat jne. Eli melko roteva muttei jäntevä. Mietin koko ajan et Pitäis vähän tiukentaa mut ei taida nuoruus enää palata

6

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka auki

      Nuoruus ei palaa, ei.
      Mutta mikä estää alkaa kuntoremontti? Ehkä nyt ihan nuoren miehen kaltaiseksi enää tule, mutta jos olet aikuinen mies hyväksyt sen!
      Ja jos olet aikuinen mies joka etsii aikuista naista, niin siinä tapauksessa pelkkä kaunis käärepaperi ei merkitse mitään. Mitä tekee pelkällä ihmisen kuorella? Minä ainakin haluan kumppanin ihan oikeaa lihaa ja verta!
      Turha haikailla minkään menneen nuoruuden perään. Elä nyt ja ota siitä kaikki irti!

    • 14+16

      Mikä järki näissä "olen x ja x, mitä mieltä tällaisesta"-ketjuissa
      Lataa kuva johonkin palveluun esim Imgur ja laita linkki tänne niin sitten voitaisiin olla jotain mieltä.

    • citron473

      Toihan on just tosi hyvä vartalo!! Ihan unelma.

    • Nuoruus ei palaa, mutta hyvä kunto sen sijaan palaa, jos on valmis tekemään töitä sen eteen.

      Loppupeleissä tärkeintä on, että olet itse sujut sen habituksesi kanssa.

      • Fhhjgfb

        Tää on niin totta.

        Ikä ei ole este timmille vartalolle, iän taakse on helppo mennä piiloon. Mutta ilää myöten pieni lösähtäminen annetaan helpommin anteeksi... ja tärkeintähän on se, että on tyytyväinen itseensä. Jos et ole, tee asialle jotain. Se ei ole iästä kii vaan viitsimisestä.


    • 35 vee pariskunta

      Oma mieheni on juuri tuollainen. Ollut tosi lihaksikas ja timmi, nyt kiloja 15 lisää, joiden alta kyllä näkee vielä urheilun. Edelleen harrastaa jonkin verran palloilulajeja, muttei halua lähteä kanssani salille eikä kaverinsakaan kanssa. Ruokavalio melko pielessä, eli kiloja tulee varmaan pitkällä tähtäimellä hissukseen koko ajan lisää. Mitäkö ajattelen?

      Mieheni on minusta edelleen hyvin hot ja sytyttävä, mutta olisi sitä vielä enemmän jos suoristaisi ryhtinsä ja hiukan timmiytyisi. Ei tartte sikspäkkiä, mutta semmoinen peruslitteä olisi seksikkäämpi. En kuitenkaan pohdi asiaa paljonkaan tältä kantilta, vaan enemmänkin mieltäni vaivaa terveysasiat. Tuolla menolla hankki itselleen slaagin tai diabeteksen.

      Minun on vaikea kuvitella, että mieheni koskaan saisi itseään semmoiseen kuntoon, ettei hän minua enää sytyttäisi. Jotenkin vaan rakastan kaikkea hänessä. Mutta tosiaan, se timmiytyminen olisi niin pienestä kiinni, olisi kiva yhdessä harrastaa ja varmaan petielämäkin vilkastuisi (miestä ei kiinnosta se enää paljonkaan, epäilen osin syyksi rapistumista).

      Ikä on vain tekosyy. Olen nähnyt videoita ihan huippukuntoisista vanhuksista, itse aion jatkaa salia ja muuta niin pitkään kuin pystyn. Mies taasen rapautuu pikkuhiljaa jos ei viitsi lihaksista pitää huolta. Se siinä siis eniten mietityttää, tämä vanheneminen ja kunnon kesto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3141
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1436
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      973
    Aihe