Mikä siinä on niin vaikeaa?

Ei niin helppoa

Olen elänyt avoliitossa ja kihloissa n. 4 vuotta. On ollut paljon onnellisia hetkiä mutta sekaan mahtuu myös paljon huonojakin ja tuntuu että ne huonot hetket on tehnyt suhteestani "lopun". Olen nykyään enemmän surullinen kuin iloinen, riitelen mieheni kanssa todella usein, usein myös niin rajusti että otamme sormuksetkin pois, mieheni uhkaa minua erolla jokaisessa riidassa, itse olen aina ollut halukas silti vielä yrittämään. Nyt vain on alkanut jotenkin tunteet "kuolemaan", ihastuin jopa erääseen toiseen mutta en vaan jostain syystä pysty lähtemään tästä suhteesta vaikka kuinka haluaisin. Uskon että olisin onnellinen joko yksin taikka jonkun toisen kanssa mutta miksi jumitan tässä, en vaan saa sanotuksi että haluan olla ja elää yksin.. Miksi..

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteen kartotus

      Jos suhde vie enemmän energiaa kuin tuo se on merkki että ettei kannata jatkaa.
      Suhteen pitäisi tuoda enemmän voimia ja iloa, kuin kuluttaa.
      Jotta pääsette eteenpäin saatte varmuuden mitä haluatte teidän kannattaisi mennä parisuhdekurssille tai perheterapeutille. Jotain pohjustavaa pitäisi tehdä, eikä jäädä peukaloitaan pyörittämään. Ensin voi tehdä ihan omatoimista kartoittamista siten, että laitattee paperille hyvät ja huonot asiat suhteessanne ja sitten keskustelette niiden pohjalta, mitä on korjattavissa ja miten. Tsemppiä:)

    • Ei niin helppoa

      Olen ehdottanut miehelleni parisuhdeterapiaa, terapiassa kun käyn muutenkin masennuksen tiimoilta mutta hänen vastaus asiaan oli jyrkkä ei, muutenkin hän on todella huono keskustelemaan asioista, riidellä kyllä osaa ja riidat meneekin useinmiten siihen että itse saan loeptettua sen pyytämällä anteeksi, joskus ihan turhaaki, ihan kuin hän odottaisikin sitä vaikka en välttämättä varsinaisesti mitenkään ole häntä edes loukannut.

      • jaskajokunen1

        Ei hyvässä suhteessa ole mielestäni tommosta !
        Ei panosta suhteeseen näköjään ja 4v on aika lyhyt aika miltäs seuraavat 4v sitten näyttää?


    • 343434

      Kuulostaa tutulta. Voimia!

      Terveisin eronnut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe