Äidilläni oli joskus hengellinen laulukasetti, jonka nimi oli muistaakseni Lapin kansan lauluja tai lapin lasten lauluja.
Muistan kasetilta pari laulua, joista toinen alkoi näin: 'Kiitos Herra taivaan maan, sulle kunnia kuuluu vaan, minäkin nyt laulaa saan sun kunniaa.'' Toinen laulu puolestaan meni näin: ''Jeesus hän on mun rakas paimenein, tuntee nimeltään jokaisen omansa.''
Muistaako kukaan tällaista C-kasettia? Olen yrittänyt etsiä sitä käsiini, mutta mistään ei tunnu löytyvän. Olen myös googlettanut kasetin nimellä ja laulujenkin nimillä, mutta ei vaan natsaa.
Jos muistat kyseisen äänitteen tai omistat sen, olisin kiitollinen, jos kertoisit:
1. Kasetin oikean nimen
2. Kasetilla esiintyvien laulajien/yhtyeiden nimet
3. Kasetin tuottajan nimen
Tunnetteko seuraavan hengellisen äänitteen?
3
134
Vastaukset
Hei, minulla on 2 kasettia Lapin lauluja. Tuottaja Rovaniemen helluntaiseurakunta. Julkaisija Ristin Voitto 1989. Sisältää laulut: A-puoli: Terveiset Lapista, Suuri on Herra, Katsokaa Jumalan karitsaa, Minä lammas oon, Usein murhe yllättää, Nyt riemuiten temppeliin. B-puoli: Kiitos Herra, Marian ylistyslaulu, Unilaulu, Minun sydämeni kaipaa, Ylistyssikermä.
Jos haluat, voin lähettää sinulle kasetin. Voin myös äänittää sen mp3-muotoon.- Lapin lauluja
"Jesus is my Lord", vieläkö kaipailet kasettia? Kasetit menossa kierrätykseen.
Hyvää juhannusta, t. Piipexi - ketjunaloittaja
Hei Piipexi! Vieläkö sinulla on lapin lauluja-kasetti tallessa? Anteeksi, kun reagoin näin myöhään, mutta jos kasetti on vielä sinulla, olen ehdottomasti kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019