Jätetty

"ilman syytä"

Olen seurustellut pian puoli vuotta. Olemme kokeneet jotain elämää suurempaa poikaystäväni kanssa. Suunnitelleet tulevaisuuttakin ja haluamme samoja asioita. Tänään hän kuitenkin ilmoitti, että haluaa erota. Tieto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Hän muutti perässäni pääkaupunki seudulle, koska asun täällä. Syyksi eroon hän sanoi´, ettei viihdy täällä. Mikä eron syy se on? Hän ei ole edes keskustellut asiasta kanssani, ei maininnut ahdistustaan, ei mitään aikaisemmin. Itsellänikin ollut rankka syksy omien henk. koht. asioiden takia, mutta en koskaan ajatellut, että tässä näin kävisi. Paljon ollaan kuitenkin keskusteltu asioista, mutta tämä juttu jäänyt kertomatta. Yritetty on kuitenkin täällä vasta pari kuukautta. Lisäksi hän vetoaa tulevaan opiskelu paikkaansa, joka on eri paikkakunnalla, että "sitten kuitenkin eroaisimme, nyt se vaan on helpompaa". Auttakaa mua ymmärtämään tämän ihmisen ajatuksen juoksua. Kaikista pahinta on kun tuntee tulleensa jätetyksi ilman järkevää syytä, vaikka kaikki oli niin hienoa ja jopa täydellistä. Miten paljon tulenkaan kaipaamaan sitä ihmistä!! Ja kuinka enää voin luottaa kehenkään, kun jätetään tyyliin sukkien värin takia. Mistä voi tietää, ettei toinen satuta näin kamalan pahasti mun niin avointa ja haavoittuvaista olemusta. En osannut varautua tähän mitenkään.

8

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!

Miehelläsi on toinen..etkö aikaisemmin tajunnut?

• jumpt to conclusions

On aivan turhaa alkaa pohtia, onko hänellä toinen.
        Tuntuu, että ihmiset tarjoavat tätä selitystä lähes joka eroon. Minua ainakin satuttivat kaverien spekuloinnit kun itse tulin jätetyksi.
        Lopullista syytä eroon en saanut, mutta myöhemmin kyllä varmuuden, ettei asiaan liittynyt kolmatta. Se oli helpottavaa kuulla.

• !!!!!
        jumpt to conclusions kirjoitti:

On aivan turhaa alkaa pohtia, onko hänellä toinen.
        Tuntuu, että ihmiset tarjoavat tätä selitystä lähes joka eroon. Minua ainakin satuttivat kaverien spekuloinnit kun itse tulin jätetyksi.
        Lopullista syytä eroon en saanut, mutta myöhemmin kyllä varmuuden, ettei asiaan liittynyt kolmatta. Se oli helpottavaa kuulla.

No ei ole vaikeata arvata miks sut on jätetty..

• ::::::::::
        !!!!! kirjoitti:

No ei ole vaikeata arvata miks sut on jätetty..

Ei noin saa sanoa kenellekään...Oli aika turhamaista.Onko sinulla nyt hyvä mieli? Älä kirjoita tänne jos oot noin itsekeskeinen! Kasva aikuiseksi!Minä en kyllä tuollaisen ihmisen kanssa olisi,jättäisin tuollaisen kylmän ihmisen! Mene itseesi! Hanki elämä!Täällä ihmiset kysyvät neuvoa ja haluavat mielipiteitä,ei haukkumista ja syyllistämistä.Oletko kenties teini vai leikitkö teiniä? On meitä moneen junaan....ja toiset jää pysäkille......

• !!!!!
        :::::::::: kirjoitti:

Ei noin saa sanoa kenellekään...Oli aika turhamaista.Onko sinulla nyt hyvä mieli? Älä kirjoita tänne jos oot noin itsekeskeinen! Kasva aikuiseksi!Minä en kyllä tuollaisen ihmisen kanssa olisi,jättäisin tuollaisen kylmän ihmisen! Mene itseesi! Hanki elämä!Täällä ihmiset kysyvät neuvoa ja haluavat mielipiteitä,ei haukkumista ja syyllistämistä.Oletko kenties teini vai leikitkö teiniä? On meitä moneen junaan....ja toiset jää pysäkille......

Ja sä olet ilmeisesti se joka jää pysäkille..

• ....
        !!!!! kirjoitti:

Ja sä olet ilmeisesti se joka jää pysäkille..

Sä päätepysäkille! BUAHAHAHAAAAAAAAHAHAHA!!!!!!!

• !!!!
        .... kirjoitti:

Sä päätepysäkille! BUAHAHAHAAAAAAAAHAHAHA!!!!!!!

Hih hih hih hii...sinua ei kauaa naurata...

• ......
        !!!! kirjoitti:

Hih hih hih hii...sinua ei kauaa naurata...

No niin no....hehhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe