Hei. Kesällä on edessä ylioppilasjuhlat itseni kohdalla. Onko lakkiaisiin olemassa mitään yleisiä sääntöjä, koodia? Kokisin, että musta puku olisi sopiva. Rusetti ilmeisesti ei ole suositeltava. Ei kouluni taida asettaa mitään ehtoja puvun suhteen, mutta haluaisin edustaa mahdollisimman tyylikkäänä. Mitä kaikkea voisin pukea päälleni?
Ajatuksissani on siis musta puku valkoisen paidan kanssa. Tähän lisäksi kravatti, jonka olen suunnitellut puna-mustaksi (punainen, mustilla raidoilla tai jotain vastaavaa). Mitä muuta tähän voisi keksiä?
Ylioppilaspuku
6
1940
Vastaukset
- .........
Ehkä tummansininen puku olisi raikkaampi keväiseen juhlaan. Se on myös väri, joka on käyttökelpoisin ja käy melkein tilaisuuteen kuin tilaisuuteen bisnespuvusta juhliin. Paidan pitää ehdottomasti olla valkoinen juhlapukeutumisessa.
Tummansininen puku tai sen osat voisivat olla käytössä muulloinkin kuin juhlapäivinä. - AP.
Hyvä et toit tummansinisen esille. Varsin varteenotettava vaihtoehto mustalle, jopa nousi ykkösvaihtoehdoksi. Valkoisen paidan taidan ostaa varmuudella, mutta minkälaista kravattia tähän? Kaapissa on valkoista, mustaa ja tummansinistä kravattia. Hieman himottaisi se punainen kravatti, mutta onko se sopiva tähän tilaisuuteen?
- Anton6
Tummansinisen puvun kanssa sellainen viininpunainen/tummempi punainen solmio sopii hyvin. Suomessa ei valkoinen solmio ole suuressa käytössä niin kuin esimerkiksi Britanniassa. Musta solmio ei välttämättä myöskään sovi, mutta mustat solmiot ovat yleisesti käytössä, ja yleensä riippuu ihan käyttäjän mielipiteestä.
Itse ottaisin punaisen mutta en ihan kirkkainta silti. Haluat ehkä myös ajatella kenties purppura/hopea raitaista solmiota, tai ihan vaan raidallista, jonka värit sopii. Itse olen monesti todennut, että raidallinen sopii valtaosa pukuihin. Jos raidat tai muut kuviot eivät ole sinun juttusi niin suosittelisin punaista.
T: Neljännen sukupolven räätäli(tai vaatturi jos pidät parempana) - AP.
Anton6 kirjoitti:
Tummansinisen puvun kanssa sellainen viininpunainen/tummempi punainen solmio sopii hyvin. Suomessa ei valkoinen solmio ole suuressa käytössä niin kuin esimerkiksi Britanniassa. Musta solmio ei välttämättä myöskään sovi, mutta mustat solmiot ovat yleisesti käytössä, ja yleensä riippuu ihan käyttäjän mielipiteestä.
Itse ottaisin punaisen mutta en ihan kirkkainta silti. Haluat ehkä myös ajatella kenties purppura/hopea raitaista solmiota, tai ihan vaan raidallista, jonka värit sopii. Itse olen monesti todennut, että raidallinen sopii valtaosa pukuihin. Jos raidat tai muut kuviot eivät ole sinun juttusi niin suosittelisin punaista.
T: Neljännen sukupolven räätäli(tai vaatturi jos pidät parempana)Kiitos vastauksesta arvon räätäli. Tummansinisen puvun taidan tosiaankin hankkia ja sitten myöhemmin kaappiin myös muita (mustaa, harmaata). Solmioksi taidan ostaa juuri tuon tumman-/viininpunaisen sekä vaihtoehdoksi purppuraa, hopeaa raidallista.
- oudot tava teillä
Miksi meinaat itsesi tällätä samanlaiseen miesunivormuun, kuten kaikki muutkin? Todella epämiellyttävä vaate, jos tulee lämmin ilma.
- tosi oudot
Ilmavaa kukkakolttua ja sukkiksiako suosittelet kundille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841