Mistä flanellipaitoja?

flannel

Mistä löytäisin suht halpoja ysäri/grunge tyylisiä flanellipaitoja? Ei tunnu löytyvän mistään vaateliikkeistä. Jostain prismasta joskus löysin korillisen flanellipaitoja alta 10€ per kipale, mutta kaikki koot oli vähintään luokkaa XL.

Verkkokaupoissa nuo flanellipaidat tuppaa aina olemaan kalliinpuoleisia.

5

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flänelli

      jeep prkl mua ketuttanu sama vuosia... ilmotas jos kekkaat :D

    • flänelli

      Halvalla saa esim robbarist mutta kyl joskus myös esim prismasta tai sittarista. Maksaa jotain kympin tai allekkin. Ysäri ja grunge tyylin sopii vähän isommatkin. Nehä jätetään housun päälle ja hihat voi käärii sopivan mittasiks.

      ps. Kun löytyy sopiva tarjous tosi siistei flanuja halavalla, kantsii ostaa kerralla isompi erä. Ei kannata pestä vaan panna likaset roskiin ja uutta päälle.

      • Anonyymi

        Kun ostaa enemmän kerralla, niin kantsii kysyy alennusta. Usein hinta vielä tippuu. Kerran oli tarjouksessa ihan makeen näkösii puna musta ruudullisii 9,90. Ostin kaikki L koosta ylöspäin. Niit oli 15 kpl ja kolkyt % tuli alennusta. Niitä riitti pitkäks aikaa! Ekaks siitimpään menoon ja baari iltoihin. Sitten vähä likasemmat duuniin. Lopuks roskiin. Ei kehannu pestä ja silittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ostaa enemmän kerralla, niin kantsii kysyy alennusta. Usein hinta vielä tippuu. Kerran oli tarjouksessa ihan makeen näkösii puna musta ruudullisii 9,90. Ostin kaikki L koosta ylöspäin. Niit oli 15 kpl ja kolkyt % tuli alennusta. Niitä riitti pitkäks aikaa! Ekaks siitimpään menoon ja baari iltoihin. Sitten vähä likasemmat duuniin. Lopuks roskiin. Ei kehannu pestä ja silittää

        Kun halvalla saa, ei kantsi ruveta pesemään. Roskiin vaan, kun on tarpeeks likasii. Samoin T-paidat


    • butchjafemme

      Tunnetko ketään naispuolisia rekkakuskeja? Niiltä löytyy ehkä bileiden ylijäämävarastoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe