Miehille munarikasta ja naisille tipurikasta.
Minulle jäi yksi kinkku, mihin huomenna isken hampaani
Hyvää Pääsiäistä
13
83
Vastaukset
- goldrose
ooppa sinä ilkee. kyllä minä muna rikasta haluan.
- goldrose
runontaja kirjoitti:
Väität olevasi mies ja munarikkaus tulee tai sitten ei
mieheltäni halun ihan muna rikastapääsiäistä.
olet joskus muinoin ollut kiltimpi, aika rikkoo näköään tapoja. - Hyi, älä
goldrose kirjoitti:
mieheltäni halun ihan muna rikastapääsiäistä.
olet joskus muinoin ollut kiltimpi, aika rikkoo näköään tapoja.rose puhu mitään seksielämästänne, söin juuri.
Hyi, älä kirjoitti:
rose puhu mitään seksielämästänne, söin juuri.
Kävin ostamassa hanskat,kassaneiti kysyi laitanko pussiin? Vastasin *Älä suotta, vedän samantien käteen". En ymmärrä miksi vastaukseni oli hänestä niin hauska.
- goldrose
runontaja kirjoitti:
Kävin ostamassa hanskat,kassaneiti kysyi laitanko pussiin? Vastasin *Älä suotta, vedän samantien käteen". En ymmärrä miksi vastaukseni oli hänestä niin hauska.
hassut sanat laittaa tirskumaan, varsinkin kun ei tarkoita sitä.
- goldrose
Hyi, älä kirjoitti:
rose puhu mitään seksielämästänne, söin juuri.
mitä siitä on puhumista kun se on muutaman minuutin juttu , ei siitä jakseta mitään ylimääräsiä, mitä nopeampaa( hyvä mieli) sen parempi.
- goldrose
goldrose kirjoitti:
mitä siitä on puhumista kun se on muutaman minuutin juttu , ei siitä jakseta mitään ylimääräsiä, mitä nopeampaa( hyvä mieli) sen parempi.
mä en jaksa mitään lämmittelyjä ne halut siinä karkaa. r
Hyvää Pääsiäistä R!
Ja hampaillakos sinä meinasit kinkun kesyttää? Noo, pidä lystiä... :Dpääsiäistä myös sinne!
kiitos samoin siulle
- Well JESSSss:.!1#%?+
.
"HYvää pääsiäistä"
har!11
. Mitäs jos tipu paljastuukin noidaksi? On tämä pääsiäinen sitten vaarallista aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671