Naisen ylpeys - voiko sen murtaa?

tsirp-titityy

Naisystävni on kovin ylpeä ja läheisyyskammoinen. Siis ylpeys ja ylimielisyys johtuu tässä tapauksessa syvästä alemmuuden- ja huonoudentunteesta. Voiko keski-ikäisen naisen "ylpeyden" vieä murtaa ja saada hänet avautumaan?Vai onko persoonallisuus jo niin jäykistynyt, että yrityskin olisi tuhoontuomittu? Kertokaa viisaammat.

6

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi kuinka?

      Haluat murtaa ihmisen, joka muutenkin jo tarvitsisi enemmän itsevarmuutta. Oletko sadisti?
      Sellainen ihminen tarvitsee kaunista kohtelua, sitä että osoitat arvostavasi, ja että olet luottamuksen arvoinen.

    • ap.

      Lue oikein.

      • Luin oikein.

        Ihmetyttää vaan halusi tehdä toisesta ylpeä ja ylimielinen. Ehkä syy onkin siinä, ettet osaa tulkita toista oikein? Kyse tuskin on ylpeydestä, ainoastaan halusta ja tarpeesta suojella herkkää sisintä. Sattaa ehkä olla tarpeenkin, noin "lukutaidottoman" kaanssa, joka näköjään marssii toisen yli mennen tullen, edes itse sitä ymmärtämättä.


    • otiunc

      Minulla oli vastaavanlainen miesystävä. Hänen lähelleen ei päässyt, vaikka sain hänet terapiaan. Suhde päättyi, koska hän projisoi ongelmansa minuun. Terapeutti totesi, että mies pakeni ennemmin kuin katsoi todellisuuta silmiin.

      Voit koittaa tehdä asialle jotain jos katsot että nainen muuten on niin hyvä tapaus. Keski-iässä juuri suurin osa ihmisistä "murtuu" eniten.

    • kukliloi

      Ap saattaisi puhua minusta, paitsi että olen jo läpikäynyt tuon muutoksen. Huonoitsetuntoisesta läheisyys- ja sitoutumiskammoisesta itsevarmaksi ja lähelle päästäväksi, sitoutumishalukkaaksi naiseksi. Se onnistui vasta yli nelikymppisenä oikean miehen kanssa. Hän on todella kunnioittava ja hyväsydäminen ja jaksaa kehua joka päivä, ja sanoa että rakastaa. Ei koskaan loukkaa tai ole ilkeä tahallaan tai itse asiassa edes vahingossa. On siis huippuhyvä mies. Aikansa se kyllä ottaa, mutta sellaista kehitystä ei voi mitenkään kiirehtiä. Itselläni meni ehkä kaksi vuotta siihen.

      • i liu,lki

        Juu hän myös aina muistaa tasaisin väliajoin vakuuttaa, että haluaa olla kanssani pysyvästi, jos on ongelmia, niin puhuu ne selviksi eikä koskaan uhkaile erolla, ja aina vakuuttaa, ettei aio koskaan pettää jne. Eli pääasiana on, että hän osaa luoda minulle turvallisen tunteen, että luotan siihen, etten tule haavoitetuksi, ja siksi uskallan avautua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe