Mikä biisi on uusimmassa Ikean mainoksessa? Sanat menee jotakuinkin " far away in the little paradise blaa blaa of the sunshine"
Ikea mainoksen kappale
14
15329
Vastaukset
- tuomas2
Joko on selvinny? Itsekin kaipailisin tietoa!
- JJI
Itsekkin oon yrittäny etsiä kyseistä kappaletta Shazamilla ja SoundHoundilla mainoksesta musiikkia soittaen uudelleen ja uudelleen, mutta ei....Ei löydy ei sitten mitenkään! Ilmotelkaa jos joku saa selville! :)
- JJI
Far away in a hidden paradise, trees are reaching for the sunshine menee sanat mitä oon kuullu mutta muuta ei tietoa. IKEAn nettisivuilta löytää kyseisen mainoksen biiseineen kyllä jos jaksaa looppina renkuttaa..:D
- noluck
Kysyin asiaa ikeasta ja vastasivat että kappale on sävelletty ainoastaan mainokseen eli ei ole ns. oikea kappale.
- Anonyymi
Okei, kiva tietää...
Kuulostaa Starshipilta, mut vähän nopeempi temposelta. Sigue Sigue Sputnik vivahteita myös.
- PetriK1
Kuulosti niin kuin joku olisi kääntänyt Baddingin Paratiisin
- rogin
Badding Paratiisi
- rogin
miten saat noi kun hän laulaa ruotsiksi paratiisin
- Jamppa1975
Frida andersson paradiset on ikean tunnari..suomenkielisestä paratiisista..
- Anonyymi
Muistuttaa kovasti Green Dayn Bang Bangia
- Anonyymi
Perseestä on koko mainos musiikin ronkotusta myöten.
- Anonyymi
Kohta 10 vuotta pyörinyt...
- Anonyymi
Hannes- I feel it
https://youtu.be/CdICFEi2iOE?si=LSMuzNpgZHY2wuif - Anonyymi
Kuulostaa hyvin vahvasti Damien Juradon ääneltä? Loistava folk tyylinen artisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196