On yhtä tuskaa. Kävin tuossa pitkän parin tunnin pyörälenkin vesisateessa. Eipä ollut paljon porukkaa liikenteessä. Kaikki ovat rakkaittensa kanssa panemassa tai muuten vaan pitämässä hauskaa. Kävin merenrannalla ja sielä kaksi joutsenta kuikuili lähellä rantaa minua ja ajattelivat että tolla onnettomalla ei ole ketään eli joutsenetkin ajattelee pahaa yksinäisestä miehestä.
Sinkun pääsiäinen
7
254
Vastaukset
- ätmi-sinkku
Ainahan voi palstailla
- samassa veneessä
pääsiäinenhän vielä jatkuu,eikä koskaan tiedä..tääl kotona peittoja heilutellut jo pari päivää kun yksin on joteskii vaikee päämääräämättömästi vaeltaa.ei luovuteta,haaveillaan,unelmat kantaa,kolikon toinenkin puoli>opimmehan tuntemaan itseämme-tosin liikatutkailu ei hyvästä. haleja länsi-hki,47 v. yh -murkkuäidiltä 14veee.
ja voihan se olla ,että mekin joskus törmätään...t. Ite kävin eilen illalla ajelulla useammalla paikkakunnalla ja miehiä kyllä oli paljon liikenteessä, mutta naisia ei näkynyt yhtään missään kuin baarien kassoilla :| Vaikea siis tutustuakkaan kehenkään naiseen livenä kun edes mahdollisuutta ei ole.
- kiltti mies.
Itse olin eilen kalassa monta tuntii mut kalaa en saanut kun yhden pienen siian. Jos täst menis salille kohta kun ei sitä muutakaan oo.
- niih
Tylsäähän tämä... itsekin kanssa tulen toimeen ja tekemistäkin riittää, ts lukemista, television katselua, pyöräilyä tms, mutta olishan se ihan kiva, jos asioita voisi jakaa toisen aikuisen kanssa.
- kiltti mies.
Snookerin mm-kisat alkoi tänään joten siinähän ne päivät ja illat menee täst lähin kaks viikkoo. Suomen Robin hull taitaa kyllä tippua jo jatkosta tänään kun on häviöllä 7-2
- Sinkku 35.
Oon ollut kotona koko pääsiäisen tai kävin minä kaupassa hakees kaljaa kaverille kun sillä ei ole henkkareita. Sain sitten 10 egee hakupalkan jotta laitin kenoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023