Sinkun pääsiäinen

sinkkumies.

On yhtä tuskaa. Kävin tuossa pitkän parin tunnin pyörälenkin vesisateessa. Eipä ollut paljon porukkaa liikenteessä. Kaikki ovat rakkaittensa kanssa panemassa tai muuten vaan pitämässä hauskaa. Kävin merenrannalla ja sielä kaksi joutsenta kuikuili lähellä rantaa minua ja ajattelivat että tolla onnettomalla ei ole ketään eli joutsenetkin ajattelee pahaa yksinäisestä miehestä.

7

273

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Ainahan voi palstailla

• samassa veneessä

pääsiäinenhän vielä jatkuu,eikä koskaan tiedä..tääl kotona peittoja heilutellut jo pari päivää kun yksin on joteskii vaikee päämääräämättömästi vaeltaa.ei luovuteta,haaveillaan,unelmat kantaa,kolikon toinenkin puoli>opimmehan tuntemaan itseämme-tosin liikatutkailu ei hyvästä. haleja länsi-hki,47 v. yh -murkkuäidiltä 14veee.
      ja voihan se olla ,että mekin joskus törmätään...t.

• Ite kävin eilen illalla ajelulla useammalla paikkakunnalla ja miehiä kyllä oli paljon liikenteessä, mutta naisia ei näkynyt yhtään missään kuin baarien kassoilla :| Vaikea siis tutustuakkaan kehenkään naiseen livenä kun edes mahdollisuutta ei ole.

• kiltti mies.

Itse olin eilen kalassa monta tuntii mut kalaa en saanut kun yhden pienen siian. Jos täst menis salille kohta kun ei sitä muutakaan oo.

• niih

Tylsäähän tämä... itsekin kanssa tulen toimeen ja tekemistäkin riittää, ts lukemista, television katselua, pyöräilyä tms, mutta olishan se ihan kiva, jos asioita voisi jakaa toisen aikuisen kanssa.

• kiltti mies.

Snookerin mm-kisat alkoi tänään joten siinähän ne päivät ja illat menee täst lähin kaks viikkoo. Suomen Robin hull taitaa kyllä tippua jo jatkosta tänään kun on häviöllä 7-2

• Sinkku 35.

Oon ollut kotona koko pääsiäisen tai kävin minä kaupassa hakees kaljaa kaverille kun sillä ei ole henkkareita. Sain sitten 10 egee hakupalkan jotta laitin kenoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2147
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      368
      1293
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1226
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1068
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      156
      1010
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      65
      772
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      62
      741
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe