Sinkun pääsiäinen

sinkkumies.

On yhtä tuskaa. Kävin tuossa pitkän parin tunnin pyörälenkin vesisateessa. Eipä ollut paljon porukkaa liikenteessä. Kaikki ovat rakkaittensa kanssa panemassa tai muuten vaan pitämässä hauskaa. Kävin merenrannalla ja sielä kaksi joutsenta kuikuili lähellä rantaa minua ja ajattelivat että tolla onnettomalla ei ole ketään eli joutsenetkin ajattelee pahaa yksinäisestä miehestä.

7

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Ainahan voi palstailla

• samassa veneessä

pääsiäinenhän vielä jatkuu,eikä koskaan tiedä..tääl kotona peittoja heilutellut jo pari päivää kun yksin on joteskii vaikee päämääräämättömästi vaeltaa.ei luovuteta,haaveillaan,unelmat kantaa,kolikon toinenkin puoli>opimmehan tuntemaan itseämme-tosin liikatutkailu ei hyvästä. haleja länsi-hki,47 v. yh -murkkuäidiltä 14veee.
      ja voihan se olla ,että mekin joskus törmätään...t.

• Ite kävin eilen illalla ajelulla useammalla paikkakunnalla ja miehiä kyllä oli paljon liikenteessä, mutta naisia ei näkynyt yhtään missään kuin baarien kassoilla :| Vaikea siis tutustuakkaan kehenkään naiseen livenä kun edes mahdollisuutta ei ole.

• kiltti mies.

Itse olin eilen kalassa monta tuntii mut kalaa en saanut kun yhden pienen siian. Jos täst menis salille kohta kun ei sitä muutakaan oo.

• niih

Tylsäähän tämä... itsekin kanssa tulen toimeen ja tekemistäkin riittää, ts lukemista, television katselua, pyöräilyä tms, mutta olishan se ihan kiva, jos asioita voisi jakaa toisen aikuisen kanssa.

• kiltti mies.

Snookerin mm-kisat alkoi tänään joten siinähän ne päivät ja illat menee täst lähin kaks viikkoo. Suomen Robin hull taitaa kyllä tippua jo jatkosta tänään kun on häviöllä 7-2

• Sinkku 35.

Oon ollut kotona koko pääsiäisen tai kävin minä kaupassa hakees kaljaa kaverille kun sillä ei ole henkkareita. Sain sitten 10 egee hakupalkan jotta laitin kenoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      150
      3344
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2658
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1524
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1518
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      366
      1453
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1160
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe