Stenmannin tompan sivuilla nyt jopa kuvia orkesterista jossa soitti yhden keikan 2009. Solistina oli kaunis nainen. Yksi suomen kauneimmista iskelmälaulajista. Ja Minun mielestä Suomen paras iskelmälaulaja. Annika Eklund.
Annika, pyydän anteeksi jos luet tämän viestin ja et halua kuvia itsestäsi minun myspace sivulla. Jos suutut niin otan toki kuvat pois.
Maaherra kitaristi Tom Erik Stenman 1992 - 1993
https://myspace.com/stenman12/photos
kaunista katsottavaa ja musiikkia
Annikan ihailija
3
238
Vastaukset
- Tom Erik Steku
Annika, minä, Tom Erik Stenman, otan kuvat pois jos haluat
Jos ne saa olla niin olen kiitollinen.
Sinun ihailijasi ja laulutaitosi ja musiikkisi ihailija
Tom Erik Stenman- Tossun alla aina
Kun mies kerran niin kauniisti ja kohteliaasti pyytää niin eiköhän Annika anna kuvien olla miehen myspace-sivuilla. Herrasmies ja kaikki. Aina avioliitoissakin tossun alla. Jopa kaksi kertaa. Totellut naisia 21 vuotta eli koko aikuisikänsä. Kunnioittaa naisia aina. Jopa kaupan kassaneitiä. Nähty on!
Miehen läheinen ystävä
- Ei vielä vakavaa....
Harrastatko useinkin itsesi kanssa kirjoittelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459