Mikä on mielestäsi paras rakkauslaulu? saa olla sekä kotimaisia että ulkomaalaisia musiikkeja. Kiitos!
Minun mielestä Sonata Arctican Tallulah ja suo Staindin Zoe Jane on parhaita..
Parhaat rakkauslaulut!
9
3293
Vastaukset
- rehellisiä
"i am love with my car"
"Delilah", siis ei tom jones kappale
"bijou"
Näissä kappaleissa ei liiotella lälläällä, vaan lauletaan taidokkaasti sanoitetusti rakkaudesta. Noissa ihmisiin kohdisteuissa rakkausluritksissa aina luvataan se ikuinen onni. Lööppejä lukiessa, on huomannut että sana ikuisuus on saanut uuden käsitteen. "Tämä rakkaus kestää ikuisuuden". Kuuden kuukauden jälkeen ilmestyy uusi lööppi" me jotekin ajauduttiin erilleen". Usko nyt sitten rakkauslauluihin.- Rock
Niimpä :) ja kiitos vastauksestasi.
- Teenage Lobotomy
Ramonesin Oh oh I love her so ja Elviksen Burning love
- kännissä
Ismo Alanko:rakkaus on ruma sana
- Nancy^
Enpä tiedä, onko tämä sitten kauhean kliseistä, mutta ite tykkään Guns N' Rosesin Don't Cry-biisistä.
- Lauri
Matin&Tepon Mä joka päivä töitä teen.
- kitty
Esim. Beatlesin And I Love Her tai All I've Got To Do, You're Gonna Lose That Girl tai Lennonin Jealous Guy, Oh My Love tai I'm In Love, vaikka onhan niitä sata muutakin.
- ~babe~
ehdottomasti Aerosmith - I don´t wanna miss a thing! Möys Scorpions - You and I, Guns n Roses - Don´t Cry ja November Rain :)
- MiE.PiRuLaiNen
usher ft. alicia keys- my boo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069