Jopa yli puolet uskoo enkeleihin. Siksi jotkut epäilevät heidän kyvykkyyttä johtotehtäviin.
Vapareissa enkeliusko on selvästi pienempää ja siksi joku voisi ajatella että heistä olisi johtajiksi.
Esteenä vapareilla on koulutuksen ja taidon puute sekä henkinen häiriintyminen, varsinkin vainoharhoihin pohjaava hulluus.
Jopa yli puolet vapareista uskoo sinisten pillerien voimaan.
Harvoin avohoitopotilaat pystyvät edes johtamaan omia kenkijään.
Siksi vapareita ei nähdä johtamistehtävissä.
johtajat uskovat enkeleihin.
8
62
Vastaukset
- Haista vittu
Trolli on tunnistettu homoseksuaaliksi.
- Haista vittu
rainbowshy kirjoitti:
Miten homous liittyy trollaamiseen mitenkään?
- vapari syö pillerit
Pieni lisähuomautus vaparitoverille.
Homot pystyvät toimimaan johtavissa tehtävissä, mutta vapari, jolla on uhkana homoseksuaaliseen paniikkiin joutuminen, ei luonnolisestikaan voi johtaa muita ihmisiä. Siitähän seuraisi täydellinen sekaannus ja konkurssi.
Vain politiikassa voisi löytyä tilaa yhdelle hullulle:
Taivaanrannan maalarille, joka pelkää sateenkaarta.- Haista vittu
- vapari syö pillerit
Varmaan näistä täällä esitetyistä vastauksistakin tulee selväksi miksi vapareista ei ole johtajiksi mihinkään organisatioon, ei edes keskijohdon tasolle.
- Haista vittu
- sösselström
Haista vittu kirjoitti:
Yllä olevaan kommenttiin käytettiin pieni osa siitä vaparien saamasta valtionavusta.
Ei mene veroraha hukkaan, mielenterveyspalvelujen hyväksi tulee.
Avohoitoa, sanoi pässi kun päätä vietiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313