Tässäkin voisinkin ilmoittaakin, ettäkin kinkin onkin yliviljeltykin muoti-ilmauskin.
Juurikin
13
61
Vastaukset
- varmaan näin,
Mutta mii tykkää!
- aIbatrossi
Luulis kakku-setä buddyn tietävä wanhan ilmaisun
pan pan
syttyykö *kipinä*???buddy-love kirjoitti:
Tietysti.
Muttemme juuri toimineet VHF:n varassa, vaan modernisti Arpilla.Tuossa lattialla on kyllä muutama vhf-käsikapula pyörimässä, mutta eri taajuuksilla.
Vaihdoin niihin akut ja pitäisi joskus säveltää laturiin viritys jolla nicad-laturi muuttuu nimh-laturiksi. Toimii se lataus nytkin, mutta jää vähän vajaaksi ja kestää kauan.- aIbatrossi
buddy-love kirjoitti:
Tuossa lattialla on kyllä muutama vhf-käsikapula pyörimässä, mutta eri taajuuksilla.
Vaihdoin niihin akut ja pitäisi joskus säveltää laturiin viritys jolla nicad-laturi muuttuu nimh-laturiksi. Toimii se lataus nytkin, mutta jää vähän vajaaksi ja kestää kauan.MeriVHF lupa vissiin kakku-sedällä jo on?
Onx ratiolluurit simplex, semitex vai dpblex
ja double watch kanava16?
kukamitähäh??????????? KGB007 - aIbatrossi
aIbatrossi kirjoitti:
MeriVHF lupa vissiin kakku-sedällä jo on?
Onx ratiolluurit simplex, semitex vai dpblex
ja double watch kanava16?
kukamitähäh??????????? KGB007viäx ARP toimii?
Töölönlahden prikaatin amiraalin LA lällää
ei merivalvonta kuuntele
Ratikan syytä oppia VHF channel 16
EHF kaluja ei siviili saa aIbatrossi kirjoitti:
MeriVHF lupa vissiin kakku-sedällä jo on?
Onx ratiolluurit simplex, semitex vai dpblex
ja double watch kanava16?
kukamitähäh??????????? KGB007Simpleksejä ovat. 68 Mhz alueelle ja vain 1 wattisia lähikäyttöön.
Kantavuus on silti melko hyvä.
Ei ollut silloin aikanaan tarpeen hankkia vhf-lupaa merille, eikä ole tullut tarvetta vastaan sen jälkeenkään. Harvoin radiollisessa veneessä ollessani on niillä muilla ollut ihan tarpeeksi lupia.aIbatrossi kirjoitti:
viäx ARP toimii?
Töölönlahden prikaatin amiraalin LA lällää
ei merivalvonta kuuntele
Ratikan syytä oppia VHF channel 16
EHF kaluja ei siviili saaEi toimi enää ja lopettivat sen joskus v 2000 tienoilla.
Tämä oli käsivälitteisellä systeemillä ja puhelin maksoi muistaakseni 35 000 markkaa. Keskuksen tytöt oli ilmeisesti valittu puheäänenkin perusteella.buddy-love kirjoitti:
Simpleksejä ovat. 68 Mhz alueelle ja vain 1 wattisia lähikäyttöön.
Kantavuus on silti melko hyvä.
Ei ollut silloin aikanaan tarpeen hankkia vhf-lupaa merille, eikä ole tullut tarvetta vastaan sen jälkeenkään. Harvoin radiollisessa veneessä ollessani on niillä muilla ollut ihan tarpeeksi lupia.Ai niin ja tämäkin on jossain varastossa odottamassa zombien hyökkäystä:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:LV_301_VR-3A_prikaatiradio.JPG
Se parempi versio, mutten enää muista mitä eroa niissä oli.
Pitäisi olla toimiva, mutten ole testannut.
Lämpimässä ja kuivassa varastossa kuitenkin.- albatrossi
buddy-love kirjoitti:
Simpleksejä ovat. 68 Mhz alueelle ja vain 1 wattisia lähikäyttöön.
Kantavuus on silti melko hyvä.
Ei ollut silloin aikanaan tarpeen hankkia vhf-lupaa merille, eikä ole tullut tarvetta vastaan sen jälkeenkään. Harvoin radiollisessa veneessä ollessani on niillä muilla ollut ihan tarpeeksi lupia.osaax prof kakku-setä tehdä EHF puhelimen , jos tarttis semmosen johonkki SPY radioliikenteeseen?
Kytkentäkaaviosta osaisin ja laskea antennin pituuden - albatrossi
albatrossi kirjoitti:
osaax prof kakku-setä tehdä EHF puhelimen , jos tarttis semmosen johonkki SPY radioliikenteeseen?
Kytkentäkaaviosta osaisin ja laskea antennin pituudenkui pitkän radioantennin kakku-setä laittaa U:båt:iim?
albatrossi kirjoitti:
kui pitkän radioantennin kakku-setä laittaa U:båt:iim?
Aika pitkän jos pitäisi saada vireeseen.
Onhan niillä se tolkuttoman pitkäaaltoinen niissä jossakin käytössä.
Välityskyky sillä on kuitenkin erittäin pieni ja taitaa mennä läpi vain muutama sana tunnissa (mutta en nyt ryhdy etsimään lähteitä).
Pinnalla toimvat tietysti ihan normaalit vempeleet sukellusveneissäkin.- Laura-Lisko
albatrossi kirjoitti:
osaax prof kakku-setä tehdä EHF puhelimen , jos tarttis semmosen johonkki SPY radioliikenteeseen?
Kytkentäkaaviosta osaisin ja laskea antennin pituudenMikä buddylle tuli nyt?
Jutskailimme kännyllä small talkia vaan.....
Yhtäkkiä sanoi, että sammutettava GPS älykänny het,,
SuPo ja armeijan erikoisyksikon auto tuli pihalle
Pakko paeta salakäytävstä--klick
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532
