Kristus nousi kuolleista!

Ville-pappi

Iloista Herramme Jeesuksen ylösnousemusjuhlaa jokaiselle!

30

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän elää

Kiitos samoin, iloista juhlaa kaikille!

• Kristus nousi kuolleista!

TOTISESTI NOUSI HALLELUJAAAA!!!!

• pesah meni jo
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Sanamieskin heräsi, LOL :D

• lkjhg
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Ylösnoussut Jeesus on ihmisille Jeesus!

Matteuksen evankeliumi:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."

Siis olet taas jälleen sunnustanut olevasi Jeesusta vihaava eksyttäjä!

• totuusvoittaaaina kirjoitti:

Henkisesti tai ruumiillisesti

Jehovan todistajat väittävät, että Jeesus on nousut kuolleista vain henkisesti ja ruumis on jotenkin hävitetty olemattomiin. ”Jeesuksella oli voima muuttaa ja luoda liharuumis ja vaatteet ja näyttäytyä milloin ja missä tahansa” Jumalan harppu s. 168 ”Uudelleen luotuna hän menee ylös taivaaseen ja ottaa paikan Siionissa” . ” Ruumis, jossa Jeesuksen Kristuksen nähtiin nousevan taivaaseen ei ollut se ruumis mikä ristiinnaulittiin puuhun” Ja kun pilvi peitti Jeesuksen hävitti tämä pilven takana sen ruumiin minkä minkä hän oli luonut tätä tilaisuutta varten ja nyt hän on henki ja sen takia näkymätön” Tootuus tekee teidät vapaiksi s. 270, 296, 297. ”Jeesus loi tätä tilaisuutta varten itselleen ihmisruumiin, jotta opetuslapset saattoivat nähdä hänet. Kristuksen paluu on tapahtuva samalla tavalla kuin hänen taivaaseen kohoamisensakin- pilvissä näkymättömänä luonnolliselle ihmisille” Valmistautukaa kaikessa s. 233

EF.1: 20 jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa,

”Hän ei koskaan noussut kuolleista” Jumalan harppu s. 163 Kuollut Jeesus on ainiaaksi pois laskuista Totuus tekee teidät vapaiksi s. 263 Se henki joka Jeesuksesta lähti ei ollut mikään muu kuin hänen hengityksensä Siis Jeesusta minkä me tunnemme ruumiillisesti ei enää ole. ”Jumala hajotti Kristuksen ihmisruumiin” Valmistautukaa kaikessa s. 367

”Me väitämme valheeksi sen että Jeesus herätettiin kuolleista lihassa. Meidän Herramme ihmisruumis otettiin jollain yliluonnollisella tavalla pois haudasta emmekä tiedä mitä sille tapahtui. Kukaan ei tiedä haihtuiko se kaasuksi vai onko se jossain säilytettävänä …. Se näytetään ihmisille tuhatvuotisessa valtakunnassa” Raamatuntutkielmia osa 2 s. 131 ja Jumalan harppu s. 163 JT väittävät että Jeesus luotiin uudelleen pääsiäisaamuna ”Jeesus herätettiin uudelleen pääsiäisaamuna henkiolemuksena” Varmistautukaa kaikessa s.233

JT puhuvat ylösnousemusruumiista, mutta itse Jeesus ei kuitenkaan heidän oppiensa mukaan koskaan noussut kuolleista, vaan hänen ruumiinsa hajosi ja hänet luotiin uudelleen. Sekoavatko Jehovan todistajat omassa opissaan???

LUUK.24: 5 Ja he peljästyivät ja kumartuivat kasvoillensa maahan. Niin miehet sanoivat heille: "Miksi te etsitte elävää kuolleitten joukosta?
        6 Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös. Muistakaa, kuinka hän puhui teille vielä ollessaan Galileassa,

37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
        38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
        39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
        40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
        41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"

JOH.20: 27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

MARK.16: 19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.

Tämän Jehovan todistajat kieltävät ja sanovat että Jeesus istui Jumalan oikealle puolelle vasta vuonna 1914.

• totuusvoittaaaina kirjoitti:

Henkisesti tai ruumiillisesti

Jehovan todistajat väittävät, että Jeesus on nousut kuolleista vain henkisesti ja ruumis on jotenkin hävitetty olemattomiin. ”Jeesuksella oli voima muuttaa ja luoda liharuumis ja vaatteet ja näyttäytyä milloin ja missä tahansa” Jumalan harppu s. 168 ”Uudelleen luotuna hän menee ylös taivaaseen ja ottaa paikan Siionissa” . ” Ruumis, jossa Jeesuksen Kristuksen nähtiin nousevan taivaaseen ei ollut se ruumis mikä ristiinnaulittiin puuhun” Ja kun pilvi peitti Jeesuksen hävitti tämä pilven takana sen ruumiin minkä minkä hän oli luonut tätä tilaisuutta varten ja nyt hän on henki ja sen takia näkymätön” Tootuus tekee teidät vapaiksi s. 270, 296, 297. ”Jeesus loi tätä tilaisuutta varten itselleen ihmisruumiin, jotta opetuslapset saattoivat nähdä hänet. Kristuksen paluu on tapahtuva samalla tavalla kuin hänen taivaaseen kohoamisensakin- pilvissä näkymättömänä luonnolliselle ihmisille” Valmistautukaa kaikessa s. 233

EF.1: 20 jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa,

”Hän ei koskaan noussut kuolleista” Jumalan harppu s. 163 Kuollut Jeesus on ainiaaksi pois laskuista Totuus tekee teidät vapaiksi s. 263 Se henki joka Jeesuksesta lähti ei ollut mikään muu kuin hänen hengityksensä Siis Jeesusta minkä me tunnemme ruumiillisesti ei enää ole. ”Jumala hajotti Kristuksen ihmisruumiin” Valmistautukaa kaikessa s. 367

”Me väitämme valheeksi sen että Jeesus herätettiin kuolleista lihassa. Meidän Herramme ihmisruumis otettiin jollain yliluonnollisella tavalla pois haudasta emmekä tiedä mitä sille tapahtui. Kukaan ei tiedä haihtuiko se kaasuksi vai onko se jossain säilytettävänä …. Se näytetään ihmisille tuhatvuotisessa valtakunnassa” Raamatuntutkielmia osa 2 s. 131 ja Jumalan harppu s. 163 JT väittävät että Jeesus luotiin uudelleen pääsiäisaamuna ”Jeesus herätettiin uudelleen pääsiäisaamuna henkiolemuksena” Varmistautukaa kaikessa s.233

JT puhuvat ylösnousemusruumiista, mutta itse Jeesus ei kuitenkaan heidän oppiensa mukaan koskaan noussut kuolleista, vaan hänen ruumiinsa hajosi ja hänet luotiin uudelleen. Sekoavatko Jehovan todistajat omassa opissaan???

LUUK.24: 5 Ja he peljästyivät ja kumartuivat kasvoillensa maahan. Niin miehet sanoivat heille: "Miksi te etsitte elävää kuolleitten joukosta?
        6 Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös. Muistakaa, kuinka hän puhui teille vielä ollessaan Galileassa,

37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
        38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
        39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
        40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
        41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"

JOH.20: 27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

MARK.16: 19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.

Tämän Jehovan todistajat kieltävät ja sanovat että Jeesus istui Jumalan oikealle puolelle vasta vuonna 1914.

Ja Jeesus tulee näkyvänä takaisin

”Kristuksen paluu on tapahtuva samalla tavalla kuin hänen taivaaseen koValmistautukaa kaikessa s.233

”Ihmisten luonnoliset silmät eivät siis koskaan enää tule näkemään Jeesusta Kristusta maan päällä hänen näkemisensä on ihmissilmälle mahdotonta” Asiat joissa on madotonta valehdella s. 332

MATT.25: 31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

Eli ihmiset kyllä näkevät Jeesuksen

MATT.24: 30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

1TESS.4: 14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

TESS.4: 14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        hoamisensakin pilvissä näkymättömänä luonnollisille ihmisille”
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=hCxwXANvYzE

http://www.youtube.com/watch?v=hCxwXANvYzE

• jhgytfrde

Anteeksi, mutta se oli Jeesus joka nousi kuolleista!

Teidän herranne ollenee oman herransa luona:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Kuten huomaat niin raamatun mukaan Paavali ei saatanasta eroa saanut... mutta hänellä on kai mieluista seuraa edelleenkin....

Muuten...
      Ammattilaisena olisin odottanut että tuntisit Jeesuksen antamaa tietokin mutta herran palvelijana varmaan olet Jumalan ja Jeesuksen opit sivuttanut ja esiinnyt Heidän nimissä eksyttäjänä! Tosin, et ole ammattilaisena ainoa sellainen!

On niin, että YLÖSNUOSSUTTA Jeesusta kristukseksi haukkuvat ovat eksyttäjiä!
      Matteuksen evankeliumi:
      24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Kiitos rehellisyydestäs, olet vasta toinen rikollisen kristinuskon edustajista joka tunnustaa herransa, sitä herransa nimeä mainitsematta. Paavali oli se ensimmäinen ....

• Meingott

Terve Matti, mites pääsiäinen sujuu? Edelleen noitarovioita sytyttelet?

• jhgfd
        Meingott kirjoitti:

Terve Matti, mites pääsiäinen sujuu? Edelleen noitarovioita sytyttelet?

Miksi pappinne poisti oman tekstinsä johon vastasin?

En edelleenkään ole Matti mutta sinä elet edelleen väärää todistusta jakava rikollinen ja se tieto on katekismuksessakin!

• hgujteq
        jhgfd kirjoitti:

Miksi pappinne poisti oman tekstinsä johon vastasin?

En edelleenkään ole Matti mutta sinä elet edelleen väärää todistusta jakava rikollinen ja se tieto on katekismuksessakin!

Etsimäsi Matti on lestadiolaisten palstalla. uskovaisena rikollisena jakelet väärää todistusta ja todistat omaa rikollisuuttas valehtelemalla.
        useilla nimimerkeillä kirjoittava "matti" on todella kaltaisesi, itseään Paavin kanssa Jumalaksi uskova joka käyttää mm näitä nimimerkkejä:
        teuta, teu, Gapriel., matti., ville, väinö, Fered. kalle jne

Jeesus ei ole perustanut kristinuskon seurakuntia rikollisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        "MATTI 17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

Jeesusta pilkkaava paavalilaisen vale:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

leuhkii rippi ja salarippi rituaaleilla suojeltuja rikollisia suojaavalla opillaan:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "

jne

• uskonnotonsatua

jeesus on mielikuvituksen tuotetta, ihan niinkuin ne loput 500 000 ihmisen keksimää jumalaa.

• Koroljov

Jeesuksen olemassaolosta on enemmän dokumentaarisia todisteita kuin useimmista muista antiikin ajan tunnetuista henkilöistä.

• jhgf
        Koroljov kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta on enemmän dokumentaarisia todisteita kuin useimmista muista antiikin ajan tunnetuista henkilöistä.

Markuksen evankeliumi:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

Siis raamatun UT:n eivät kuulu Jeesuksen evankeliumit jotka ovat rikollisen kristinuskon uskovaisille tarkoitettuja eksytys oppeja herra jumalilta!

• erkki.

• erkki.

Totisesti nousi, kiitetty olkoon Jeesusken sovitustyö, aamen.

• nbvgcf

Kaikkia ja kaikkien syntejä Jeesus ei ole sovittanut. Sellainen väite on harhauttajalta joka tarvitsee helvettiin ihmisiä.

Miksi Jeesus vahvisti Jumalan Moosekselle antamat käskyt, turhaanko??
        Jos kaikki synnit olis Jeesus sovittanut niin ei Hänen olisi tarvinnut Jumalan Moosekselle antamaa Lakia vahvistaa!! Kai tuollaisen selvyyden kristitty uskovainen ymmärtää.

Mielestäni on EVANKELIUMIEN selvyys, että Jeesus sovitti VAIN syntiin pakotettujen synnit! Käskyt ovat voimassa, Jeesuksen vahvistamina. Ja Jeesus Itse käski rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseään mutta rikolliset rakastaa lähimmäisiään, jopa omia lapsia tappamalla noitarovioilla.
        Syntiin pakotettuja ovat esim. sotilaat jotka paha esivalta pakottaa tappamaan ja usein vaihtoehtona kieltäytyjälle että hänet tapetaan omien toimesta. Näin on suomessakin tapettu suomalaisia omien toimesta.

Jos kaikki ja kaikkien synnit olis sovitettu niin eihän Jeesus olis turhaan käskyjä vahvistanut!
        Olen omalta osaltani vakuuttunut, ettei Jeesus sen vuoksi kärsinyt että saisimme syntiä tehdä niinkuin saatanaa jumalanaan palvelevat kierosti yrittää tähän asian kääntää.

Jumalan antamat ja Jeesuksen vahvistamat käskyt ovat voimassa ja niitä rikkomaan pahan, saatanallisen esivallan toimesta pakotettujen synnit on Jeesus sovittanut.
        ELLEI NÄIN OLISI, NIIN MEIDÄN PITÄSI HYVÄKSYÄ JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDOKSI KAIKKI PAHOJEN ESIVALTOJEN TEKEMÄT JULMUUDEDT KUTEN ESIM. KRISTINUSKON, HITLERIN, HUSSEININ, STALININ JNE JNE sekä rikollisen kristinuskon satojen miljoonien tapattamiset ja tappamis jumalattomuudet ja niin ei todellakaan ole vaikka harhauttaja, eksyttäjä, saatanaa jumalanaan palvelevat niin yrittävät saada saatanalle uusia uhreja, lapsiuhrejakin.

Tappamiset ja tapattamiset ja murhaajan tukemiset ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain vastaisuuksia vaikka kristinusko niitä tekee, tänäänkin esim. sotilaspappienkin tuella.

HUOMAA TÄMÄNKIN...
        Jos joku tai joku lahko on rikkonut yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLINEN 11§ uskonnollinen eikä uskonvapaudesta oikeudettu nauttimaan rikollisena järjestönäkään vaan on laiton rikollinen järjestönäkin.
        Asin voi tarkistaa osoitteesta:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

• kui22

"Jeesus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi"

• Koroljov

Kun menee pääsiäisyön palvelukseen... Silloin uskoo. Ainakin silloin. Vaikka huono kristitty muuten olisikin.

• kui22
        Koroljov kirjoitti:

Kun menee pääsiäisyön palvelukseen... Silloin uskoo. Ainakin silloin. Vaikka huono kristitty muuten olisikin.

Enpä nyt ole ihan tietoinen siitä, mitä halusit viestittää? Mut juu, jos noin on - se on rehellistä olla vain sitä mitä oikeasti on:)

Se vain jäi hiukka mietityttämään että mikä tai kuka on huono krititty - miten vedät johtonpäätöksen? - Minä en mitenkään..osaa enkä edes halua.

• kui22
        kui22 kirjoitti:

Enpä nyt ole ihan tietoinen siitä, mitä halusit viestittää? Mut juu, jos noin on - se on rehellistä olla vain sitä mitä oikeasti on:)

Se vain jäi hiukka mietityttämään että mikä tai kuka on huono krititty - miten vedät johtonpäätöksen? - Minä en mitenkään..osaa enkä edes halua.

korjataan:huono kristitty

• hgtfrdesw
        kui22 kirjoitti:

Rikkomalla Lakia, on ilmeisesti hyvä kristitty!

Aito, Jeesuksen seuraaja on kristillinen.
        Jeesuskaan ei ollut uskontunnustuksen herralle antanut kristitty.

Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia
        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia toisiinsa!

Sotkemalla kristityt kristillisiksi tavallaan tehdään Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki syylliseksi kristittyjen tekemiin ja teettämiin rikoksiin mm satojen miljoonien ihmisten tappamisiin, tapattamisiin jne. joihin ei ole Jumalan ja Jeesus esim. lähetyskäskyä antanut.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

Kunnioittakaa faktaa ja käyttäkää oikein kristityt ja kristilliset ilmaisuja!

• Jeshuaanis-mashialaisten hevonvitunlahkolaisten seuraava teema onkin juuri tämän ylösnousemuksen horjuttaminen.

Asetutaan alkuperäisen judaistisen tulkinnan taakse ja sanotaan kohta että opetuslapset ne vaan tepposen tekivät ja kätkivät Jeesuksen ruumiin komeroon.

Saattepa nähdä!

• njbhgvfcd

Ville-papille:

Noinhan se joku kolleekasikin väitti mutta kun ilmoitin hännelle Jeesuksen antaman tiedon niin pois oman tekstinsä.

Ei pahalla mutta Jeesus ei ole ollut KOSKAAN ylösnuosemisensä jälkeen "kristus" niinkuin Jeesusta eksyttäjät ja eksytetyt pilkkaavat.

Matt. 24:23 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
      Tuo teksti on tarkistettu kieliteteen tutkijoiden toimesta ja se tarkoittaa tasan tarkaan mitä siinä lukee. Joten tilaa tulkinnoille ei ole.

Näin ollen ymmärrät ketä palvelet... joko tietoisesti tai eksytettynä.

• kui22

Missäs ne oikeat kristilliset sitten oikein luuraavat? Menikö termi nyt oikein? Mut oikeasti hei, mä en ymmärrä sun vuodatuksia vähääkään - mistä hemmetistä sitä voi tietää milloin mitäkin ryhmää käyttämilään termeillä ja sanamuodoilla milloinkin loukkaa - kun kaikista ei ole koskaan kuulukaan, kerropa se?

Jokainen vaan paasa omaa tästä asiasta jotakin omaa näkemystään, josta kaikki eivät ole edes kuuna kullan valkiana kuulletkaan. Ymmärrätkö, eli menikö viesti perille??

• kui22
        kui22 kirjoitti:

Missäs ne oikeat kristilliset sitten oikein luuraavat? Menikö termi nyt oikein? Mut oikeasti hei, mä en ymmärrä sun vuodatuksia vähääkään - mistä hemmetistä sitä voi tietää milloin mitäkin ryhmää käyttämilään termeillä ja sanamuodoilla milloinkin loukkaa - kun kaikista ei ole koskaan kuulukaan, kerropa se?

Jokainen vaan paasa omaa tästä asiasta jotakin omaa näkemystään, josta kaikki eivät ole edes kuuna kullan valkiana kuulletkaan. Ymmärrätkö, eli menikö viesti perille??

Siis,
        Jokainen vaan paasa tästä asiasta jotakin omaa näkemystään (jota kaikkien toisten pitäis vaan osata kiltisti peesata) vaan kun se näkemyskin tulee usein aivan ns. puun takaa

• jhgtfdr
        kui22 kirjoitti:

Oikeat kristilliset eivät tue, rahoita jne (kristittyjen) rikollisen kristinuskon toimia mm "älä tapa" käskyn vastaisissa rikollisuuksissa:
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

Oikea kristillisyys ei opeta herra jumalan oppeja Jumalan ja Jeesuksen Nimeen mm saatanaa palvelevina:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut.

Kristillisyyttä ei ole rikollisten kristittyjen kultti uskonnollisuus:
        Luder/Luther teki uskovaisilleen itse itsestään rikollisille epäjumalana ja tässä näyttö siitä:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Noin ei ole JUMALA JA JEESUS SANASSAAN ILMOITTANUT edes väärennetyssä raamatussa joten tuo teksti on saatanallisuuden käsikirjasta jota katekismukseksi kutsutaan!
        Tässä Luder/Lutherin käsky alaisilleen:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

• jhgf
        kui22 kirjoitti:

Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia opetusslapsineen
        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia
        toisiinsa osoittakaa edes sen verran kuonnioitusta...

Sotkemalla kristityt kristillisiksi tavallaan tehdään Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki syylliseksi kristittyjen tekemiin ja teettämiin rikoksiin mm satojen miljoonien ihmisten tappamisiin, tapattamisiin jne. joihin ei ole Jumalan ja Jeesus esim. lähetyskäskyä antanut.

Esimerkiksi luterilaisuus ei täytä Suomen Perustuslain asettamia vaatimuksia uskovapauden oikeuden suhteen:

Oikeita kristillisiä ovat he, jotka täyttävät Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ja ansaitsevat 11§ LAILLISEN USKONVAPAUDEN täyttämällä Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain.

• kui22
        jhgf kirjoitti:

Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia opetusslapsineen
        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia
        toisiinsa osoittakaa edes sen verran kuonnioitusta...

Esimerkiksi luterilaisuus ei täytä Suomen Perustuslain asettamia vaatimuksia uskovapauden oikeuden suhteen:

Oikeita kristillisiä ovat he, jotka täyttävät Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ja ansaitsevat 11§ LAILLISEN USKONVAPAUDEN täyttämällä Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain.

No kerro nyt ihmeessä mistä niitä oikeita kristillisiä voi löytää!!!! ????
        Mistä osoitteesta? Ku mä en tiedä ollenkaan enkä osaa tunnistaa erikseen kristillisiä ihmisiä, oletko sinä ehkä Balttis joka ei koskaan osaa selvin sanoin kertoa mitä sakkia tarkoittaa tai edustaa.

Onko esim. täällä palstalla muita kuin sinä siitä oikeasta laumasta??

• lkjhg
        kui22 kirjoitti:

No kerro nyt ihmeessä mistä niitä oikeita kristillisiä voi löytää!!!! ????
        Mistä osoitteesta? Ku mä en tiedä ollenkaan enkä osaa tunnistaa erikseen kristillisiä ihmisiä, oletko sinä ehkä Balttis joka ei koskaan osaa selvin sanoin kertoa mitä sakkia tarkoittaa tai edustaa.

Onko esim. täällä palstalla muita kuin sinä siitä oikeasta laumasta??

Sielä missä on Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien seuraajia!

Niitä ei ole niin paljon koska rikollinen kristinusko on heitä jopa saatanaa palvelleen Paavalinkin tuella tappanut ja tapattanut ja jos maksat kirkollisveroa niin olet niiden rikollisten joukossa jotka edelleen tappaa ja tapattaa ihmisiä Lakeja kunnioittamatta:

Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

Varmaan nautit saatanallisuuteen sijoittamien rahojesi antia!!!

• kui22
        lkjhg kirjoitti:

Sielä missä on Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien seuraajia!

Niitä ei ole niin paljon koska rikollinen kristinusko on heitä jopa saatanaa palvelleen Paavalinkin tuella tappanut ja tapattanut ja jos maksat kirkollisveroa niin olet niiden rikollisten joukossa jotka edelleen tappaa ja tapattaa ihmisiä Lakeja kunnioittamatta:

Noitavainot nykyaikana

Varmaan nautit saatanallisuuteen sijoittamien rahojesi antia!!!

´Sielä missä on Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien seuraajia!´

Ja taas sinä joka olet ihan tahallasi salaperäinen, itse ymmärrät että tuo vastaus ei sano mitään. Siis missä siellä?

Voisin minäkin sanoa tässä että juu--u meitä on olemassa muutamia täällä ja siellä, maailmassa, -vähemmistö on. no - tunnistatko ja tiedätkös nyt keitä me ollaan?:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe