fjällräven kånkenista... :)

Jakakaa mielipitetänne siitä, plussat ja miinukset, aijotteko hankkia tai jos teillä on jo niin minkä värinen. Itte saan VIHDOINKIN luvan ostaa sen, mutta mulla olis kysymys. Oon partiolainen ja oon kuullu, että saan alennusta jotain 10 % sillä partiokortilla. Jos ostaa nettikaupasta niin saako silloin alennusta? Onko se jossain kaupoissaki 64.60euroa? Kiitti etukäteen :3
3394
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Miinuksena voisi mainita että Helsingissä vähintään joka toisella on Kånken, repussa on liian vähän taskuja ja reppu on liian pieni. Itselläni on Kånken Big ja sekin tuntuu liian pieneltä. Eastpakin reput ovat paljon laadukkaampia.

Äänestä
  • Eikö niitä ollukki pieni, keskikokonen ja iso?
    paljon eri värejä
    - hinta
    Niin todella monella on :/

Äänestä

Kallis toi hinta. Prismassa kun katoin viimeksi, niin oli 59,90. Se on hyvä reppu, mulla ainakin mahtuu siihen kansio aivan mainiosti ja muuta tavaraa vielä lisäksi. Kånken on vanha keksintö;niitä alettiin tehdä ruotsissa pieniä koululaisia varten. Silloin väreinä olivat kirkkaat päävärit, joten jos haluat olla oikein retro, niin osta punainen tai sininen tai keltainen. Repussa on myös hyvä vahakäsittely, joka kestää sadetta. Ainakin netistä saa erillisiä pehmusteita olkahihnoihin, jos haluaa lisää mukavuutta. Suosittelen!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

stadilainen partiolainen kirjoitti:

Jakakaa mielipitetänne siitä, plussat ja miinukset, aijotteko hankkia tai jos teillä on jo niin minkä värinen. Itte saan VIHDOINKIN luvan ostaa sen, mutta mulla olis kysymys. Oon partiolainen ja oon kuullu, että saan alennusta jotain 10 % sillä partiokortilla. Jos ostaa nettikaupasta niin saako silloin alennusta? Onko se jossain kaupoissaki 64.60euroa? Kiitti etukäteen :3

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu