Pillifarkkuja

Interval

Hei, etsiskelen pk-seudulta melko elastisia pillifarkkuja. Itsellä ollut micmaciltä semmoiset ja levisilta. Micmac ei ehkä ole merkkinä minulle suunnattu mutta nuo ovat asiansa ajaneet. Levisit ovat kohtalaisen uudet mutta jalat yms näyttävät tosi hyvältä kun päällä kun toinen iho : D ja erittäin mukavat kun kangas ei ole jäykkää. Olen melko hoikka, joten koko vyötäröltä n. 29 jos on tosi slim fit

16

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetystä

      Eiks sul oo niissä kivekset liian tiukassa?

      • Pillit kunniaan!

        Ei ne palliongelmat tule kuin pitkään jatkuneen pillifarkkujen käytön jälkeen. Kohtuukäytöllä ja sillä että välillä pitää verkkareita, ei ongelmia pitäisi tulla.

        Ja hei, kyllähän se on hienoa kun jöpötys näkyy ulkopuolelle. Onkohan kaikilla lökäpöksy-jonneilla jotain ongelmia maskuliinisuutensa kanssa? Ei tosimiestä haittaa vaikka kylillä naiset näkevät miehekkään stondiksen!


    • pikku-roobert

      Totta. Mut miltä pillifarkuissa sit näyttää ku on lepotilassa? Jos on silloin vähä niinku pienemmästä päästä niin sit se asia myös näkyy eiks vaan?

      • Interval

        Ei mulla kyllä sentään kalu niiss näy.. Ei ihan niiiin tiukat sit kai


    • pikku-roobert

      Ei kovana eikä velttona? Eiks mitään kohoumaa?

      • Interval

        Okei no ehkä sillon vähön mut nyt rupee lipsumaan aiheest. Mistä siis saa kunnon pillifarkkuja? Carlingsista taisin viimeeksi ostaa, valikoima oli vaan tosi suppea. Eli laajempaa valikoimaa mielellään kaivataan. Vai kannattaako löhteä viroon metsästämään, onko hinnat miten erilaiset?


    • pikku-roobert

      Viron hinnat on farkuissa ehkä alle k7lmanneksen Suomen hinnoist.

    • jeppe vaan

      Mun mielestä pillifarkut kyllä pitää olla sen verran kireät, että kaikki just näkyy. Eiks se ole ihan yleinen käytäntö?

    • pillit

      Komnentteja pillifarkku jätkiltä, näkyyks teillä niissä elimet päälle päin? Miten paljon?

      • Kyllä näkyy

        Kyllähän se näkyy aina pienenä pullotuksena. Stondiksessa aika huomattavastikin Ja olen ihan "normaalikokoinen" jätkä


    • pillit

      Kun ei ole stondista niin näkyyks sulla enemmän kalu vai pallit siinä kohoumassa?

    • ölömölö

      Turha kysyä, ei ne kehtaa vastata.

    • Niklas pilli

      Ainakin mä kehtaan! Kyllä näkyy pilleissä aina. Kepotilassa näkyy pallit enemmän ha kovana tietty kalu enemmän. Eiks näin oo kaikilla yleensä!

    • <<<

      KYL TOLLASIAKI VOIS KÄYTTÄÄ

    • tiukat on kivat

      Tyttöjen farkkuja kattomaan vaan. Tosin niissä on onglemana pituus. Ja mikä tuo palli onglema onmistä tässä jauhetaan?

    • onlynen

      Ite käytän tyttöjen tiukkoja onlyn farkkuja suosikkina ebbat tai rodeot ja kyllä etumus pullottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe