Onko kukaan menossa? Ekat bändit on julkastu just. Menossa!
Simerock 2014!
2
195
Vastaukset
- Tietämätön simerockfani
Ketä siellä on nyt esiintymässä? En tajuu näitä netti juttuja koska jossaki lukee et sinne tulee petri nygård vai miten se nyt kirjotetaan ja haloo hesinki duudsonit ja yms.
Ja sitten sanoottiin että sinne tulee PMMP mutta eikö sen pitäny lopettaa se bändi
vastatkaa mahdollisimman nopeesti niin saan tietää että meenkö vai enkö.
:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3- Tulossa!
Petrid ja PMMP on viimevuotisia esiintyjiä. www.simerock.com löytyy tämän vuoden esiintyjät, oli tähän mennessä ainakin JVG, Jukka Poika, Duudsonit, Mikael Gabriel ja Haloo Helsinki. Olin itse viimevuonna ekaa kertaa ja aijotaan tänäkin vuonna kyllä lähteä kaverini kanssa! Asutaan siinä ihan lähellä festarialuetta ja voidaan käydä välillä vaikka kotona !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770