olen lopen kyllästynyt mieheni turhiin lupauksiin. Hän myös lähtee millon minnekki minulle ilmottamatta. Nytkin hän on mennyt työpäiväni aikana 300km päähän kavereittensa kanssa. Eikö parisuhteessa ainakin pitäisi ilmottaa jos ei jopa kysyä asiaa toiselta? On todella ikävää itse toivoa yhteisiä iltoja/viikonloppuja kun toista ei paljoa kiinnosta :(
Minulla on myös omaa elämää mutta haluaisin myös sitä yhteistä :(
säännöt?
1
522
Vastaukset
- Inka
Itse ainakin odotan että mies ilmoittaa menoistaan ja hän odottaa samaa minulta. Ei nyt kaikki roskan kuljetusmatkoja tarvitse kertoa, mutta vähän pidemmät kyllä=)
Tuolla pienellä eleellä osoitetaan että otetaan toinen huomioon ja ettei toisen tarvitse murehtia juuri niinkuin sinä nyt.
Emme kyllä kysy että "voinko mennä", mielestäni aikuinen ihminen päättää itse menoistaan, mutta tottakai on hyvä kysyä että eihän ole muita suunnitelmia esim. illan varalle. Kyllä me ainakin joustamme jos toinen on suunnitellut illaksi jotain yhteistä. Välillä joustamme omasta ajasta, välillä esim. kavereiden.
Suosittelisin laittamaan miehen tiukille tässä asiassa. Eikö häntä oikeasti kiinnosta aika kanssasi, haluaako hän viettää vielä " railakasta poikamiesaikaa kavereidensa kanssa", vai eikö hän vain ajattele kuinka ehkä voisi toimia toisin?
Itsestäni on vain mukavaa kun mies lähtee ystäviensä kanssa, välillä tarvitsee aivan omaa aikaa. Mutta jos nuo menot ovat jatkuvia ja teidän suhde kärsii siitä, kannattaisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958