Mikä on mielestäsi sopiva ikäero rakastavaisilla?
Vai onko iällä merkitystä...?
Mikä suhteessä tärkeintä?
Ikäero
8
2490
Vastaukset
- Ikäloppu
Älä mieti ikää!!!!!!!!! Itse olen seurustellut 20v vanhemman ja 20 nuoremman kanssa. Suhteet ovat olleet hienoja. Lämmöllä muistan miehiä. Jokin muu oli synynä kuin ikäero...
- Jan
Kun rakastuu johonkin niin et meinaa jalat lähteä alta(kokemusta on)ei siin meinaa ikäero yhtään mitään.
- friend
minun mielestä sopiva ikäero on 1-2 vuotta. korkeintaan 5 vuotta. itellä ei ole henkilökohtaisia kokemuksia paljoa vanhemmista koska mulla on yleensä ollu samanikäisiä naisia. mutta jos toista todella rakastaa niin ikäero voi olla vaikka 7-8 vuotta. suhteessa tärkeintä on rakastaa toista ja olla uskollinen.
- ce moi
Tällä hetkellä alan olla sitä mieltä, että nuorempi mies ja vanhempi nainen on sellainen yhtälö, että ei käy yksiin.
- donna
ce moi kirjoitti:
Tällä hetkellä alan olla sitä mieltä, että nuorempi mies ja vanhempi nainen on sellainen yhtälö, että ei käy yksiin.
Ai,saitko takkiisi vai miten teit diagnoosin?
- ce moi
donna kirjoitti:
Ai,saitko takkiisi vai miten teit diagnoosin?
oletpa sitten minkäikäinen hyvänsä...en jaksa pelata mitään pelejä tässä iässä. Tiedän mitä haluan ja jos minusta näyttää siltä, että toinen osapuoli on erilainen niin luonteeltaan kuin kokemusmaailmaltaan, niin ei se silloin onnistu.
Mutta en herkästi ota kantaa provoiluihinkaan. - donna
ce moi kirjoitti:
oletpa sitten minkäikäinen hyvänsä...en jaksa pelata mitään pelejä tässä iässä. Tiedän mitä haluan ja jos minusta näyttää siltä, että toinen osapuoli on erilainen niin luonteeltaan kuin kokemusmaailmaltaan, niin ei se silloin onnistu.
Mutta en herkästi ota kantaa provoiluihinkaan.Ei mun viesti ollu provoo,enkä mä sitä pahalla..kunhan tuli vaan mieleen,et mikä meni pieleen?Kiinnostais vaan ihan muuten tietää..
- laulava sydän
Ei iällä niin suurta merkitystä ole vaan sillä onko henkisesti samalla tasolla. Toiset ei koskaan aikuistu vaikka vuosirenkaita ja muita renkaita karttuisi kuinka paljon tahansa. Kokemusta on. Toiset taas vanhenee mieleltään liiankin nopeasti.
On merkitystä miten käyttää ne vuotensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318