Apua !!!
Avomieheni on poissaoleva ...haluaa erota ja samaan syssyn suunnittelee yhteistä lomamatkaa ...haluaa harrastaa seksiä ...mikä sitä vaivaa , en jaksa ja olen aivan upunut tilanteeseen ... APUA
Avuton
8
412
Vastaukset
- Toinen uupunut
Kuulostaa niin tutulta. Selvisi, että miehellä on suhde työkaverin kanssa. On nyt lähtenyt toisen luokse 3 kertaa ja taasen palannut takaisin yhteiseen kotiin. Vakuuttelee, että suhde on päättynyt, vakuuttelee rakkauttaan, suunnittelee tulevaisuutta, kesää jne. kanssani. Ja samaan aikaan viestittelee toisen kanssa.
Ei tuo lopu. Joka kerta kun otat hänet takaisin, hän katsoo ettei ole tehnyt mitään väärää tai katsoo olevansa sinulle niin tärkeä, ettet voi elää ilman häntä
- kukkokiekuuiyg
runontaja kirjoitti:
Ei tuo lopu. Joka kerta kun otat hänet takaisin, hän katsoo ettei ole tehnyt mitään väärää tai katsoo olevansa sinulle niin tärkeä, ettet voi elää ilman häntä
kannattaa ottaa takaisin piruuttaan niin monta kertaa kun tulee ja lähtee että kakkonen saa kunnolla paskaa naamalle, ajatella vaan että onpa neurettava sekoukko mitenkähän kauan jaksaa............. siinä sivussa hankkia itse oma rakastaja
- Muistarakastaaitseäs
Voi...kuulostaa mun elämältä, viime kesänä. Miehellä oli kriisi, kuulemma parisuhdekriisi päänsä sisällä. Oli ollut kuulemma jo monta vuotta, mutta suhteemme päättyi siihen, kun hän ilmoitti haluavansa erota tekstiviestillä. Puhumaton oli ollut jo muutaman vuoden, toisaalta se oli yksi hänen luonteenpiirteistään. Toistahan ei pysty pakottamaan puhumaan. Ja eron teki tekstarilla ja kriisinsä kertoi vasta jälkikäteen sähköpostilla. Toivottavasti teillä asiat selviää, voimia ja muista että sinulla on ihmisarvo. Mulla se unohtui liikaa siinä järkyttävässä tilanteessa. Voimia!
- Rakastaitseäsedellee
Niin ja lisäksi hän on jo uudessa suhteessa...voi uutta naisparkaa, mihin sotkeutuukaan!
- kengänpuristus
riitoja?puhukaa oikeasta asiasta?joku kriisi teillä nyt on.
- Oppeliini1
Sinä olet miehellesi ilmainen sängynlämmittäjä.
Mies on aivan sekopää, laske ihmeessä se menemään, vai ole to todella niin miehenkipeä että kaikki höyrypäät kelpavat sinulle.
Älä vain ala lisääntymään tuon sekopään kanssa!- Alkuperäinen Uupunut
... kaiken tämän kaaoksen keskellä hymyilyttä OPPELIINI1 vastaus ;-) ..meillä on jo kolme aikuista tytärtä , vanhin täyttää näinäpäivinä jo 28 vee ... avomieheni on kaiken ajan , lukuunottamatta työpäivää kotona ...joten toisista naisista ei luultavasti ole kysymys ...mutta joku sitä vaivaa ja olenkin jo MELKEIN päättänyt että etsin itselleni asunnon ....sanoinkin jo siitä "miehelleni" ..hän tokaisi ...mitä nopeammin , sen parempi ... ja keskustelu päättyi siihen ....en saa hänestä mitään irti ..en juttelemalla ..en huutamalla enkä itkemällä ....sisintä puristaa ja itku on silmässä ..aamusta iltaan ....riitoja ei ole lukuunottamatta sillon kun MINÄ yritän keskustella ja kysyä ..mikä mättää ...vastaus on aina sama EI MIKÄÄN ...puuuuh .... olen lopen uupunut ................................................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589