Avuton

UUPUNUT

Apua !!!
Avomieheni on poissaoleva ...haluaa erota ja samaan syssyn suunnittelee yhteistä lomamatkaa ...haluaa harrastaa seksiä ...mikä sitä vaivaa , en jaksa ja olen aivan upunut tilanteeseen ... APUA

8

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen uupunut

      Kuulostaa niin tutulta. Selvisi, että miehellä on suhde työkaverin kanssa. On nyt lähtenyt toisen luokse 3 kertaa ja taasen palannut takaisin yhteiseen kotiin. Vakuuttelee, että suhde on päättynyt, vakuuttelee rakkauttaan, suunnittelee tulevaisuutta, kesää jne. kanssani. Ja samaan aikaan viestittelee toisen kanssa.

      • Ei tuo lopu. Joka kerta kun otat hänet takaisin, hän katsoo ettei ole tehnyt mitään väärää tai katsoo olevansa sinulle niin tärkeä, ettet voi elää ilman häntä


      • kukkokiekuuiyg
        runontaja kirjoitti:

        Ei tuo lopu. Joka kerta kun otat hänet takaisin, hän katsoo ettei ole tehnyt mitään väärää tai katsoo olevansa sinulle niin tärkeä, ettet voi elää ilman häntä

        kannattaa ottaa takaisin piruuttaan niin monta kertaa kun tulee ja lähtee että kakkonen saa kunnolla paskaa naamalle, ajatella vaan että onpa neurettava sekoukko mitenkähän kauan jaksaa............. siinä sivussa hankkia itse oma rakastaja


    • Muistarakastaaitseäs

      Voi...kuulostaa mun elämältä, viime kesänä. Miehellä oli kriisi, kuulemma parisuhdekriisi päänsä sisällä. Oli ollut kuulemma jo monta vuotta, mutta suhteemme päättyi siihen, kun hän ilmoitti haluavansa erota tekstiviestillä. Puhumaton oli ollut jo muutaman vuoden, toisaalta se oli yksi hänen luonteenpiirteistään. Toistahan ei pysty pakottamaan puhumaan. Ja eron teki tekstarilla ja kriisinsä kertoi vasta jälkikäteen sähköpostilla. Toivottavasti teillä asiat selviää, voimia ja muista että sinulla on ihmisarvo. Mulla se unohtui liikaa siinä järkyttävässä tilanteessa. Voimia!

      • Rakastaitseäsedellee

        Niin ja lisäksi hän on jo uudessa suhteessa...voi uutta naisparkaa, mihin sotkeutuukaan!


    • kengänpuristus

      riitoja?puhukaa oikeasta asiasta?joku kriisi teillä nyt on.

    • Oppeliini1

      Sinä olet miehellesi ilmainen sängynlämmittäjä.

      Mies on aivan sekopää, laske ihmeessä se menemään, vai ole to todella niin miehenkipeä että kaikki höyrypäät kelpavat sinulle.

      Älä vain ala lisääntymään tuon sekopään kanssa!

      • Alkuperäinen Uupunut

        ... kaiken tämän kaaoksen keskellä hymyilyttä OPPELIINI1 vastaus ;-) ..meillä on jo kolme aikuista tytärtä , vanhin täyttää näinäpäivinä jo 28 vee ... avomieheni on kaiken ajan , lukuunottamatta työpäivää kotona ...joten toisista naisista ei luultavasti ole kysymys ...mutta joku sitä vaivaa ja olenkin jo MELKEIN päättänyt että etsin itselleni asunnon ....sanoinkin jo siitä "miehelleni" ..hän tokaisi ...mitä nopeammin , sen parempi ... ja keskustelu päättyi siihen ....en saa hänestä mitään irti ..en juttelemalla ..en huutamalla enkä itkemällä ....sisintä puristaa ja itku on silmässä ..aamusta iltaan ....riitoja ei ole lukuunottamatta sillon kun MINÄ yritän keskustella ja kysyä ..mikä mättää ...vastaus on aina sama EI MIKÄÄN ...puuuuh .... olen lopen uupunut ................................................................


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe