kengät ja stetson

Minulla on kengistä käytössäni nyt vain Gore Tex-vaelluskengät ja mustat nauhalliset pukukengät. (Cowboy-bootsini ovat kaukana tavoittavattomissa). Pidän melkein päivittäin stetsonia päässäni myös sisätiloissa. Olen menossa huippuravintolaan syömään ja sen jälkeen yöelämään. Kysyn, onko yhtään sopivaa käyttää stesonia ja ravintolan tason vuoksi pukukenkiä yhdessä? Koen, että stetson sopii vaelluskenkien kanssa hyvin yhteen, mutta en tiedä, onko taas vaelluskenkien käyttö sopimatonta hienossa ravintolassa. Eli pitäisikö stetson sittenkin jättää pois?
1265
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kyllä mies ottaa aina hatun pois päästä sisätiloissa ollessa. Pubissa ei niinkään väliä ellei jokin pukukoodi ole.

Stetsonihan ei suomalaiseen kulttuuriin niinkään kuulu kuten jenkkilässä, jossa sitä luultavimmin pidetään missä tilanteessa vaan, vaikkakin hattuna on mitä tyylikkäin vaikkakin tuntuu, että ihmiset katsovat sinua kuin pelleä kun sen päähäsi vedät joten uskon, että ravintolassa se päässä on vielä pahempi kuin kadulla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pannapupu kirjoitti:

Minulla on kengistä käytössäni nyt vain Gore Tex-vaelluskengät ja mustat nauhalliset pukukengät. (Cowboy-bootsini ovat kaukana tavoittavattomissa). Pidän melkein päivittäin stetsonia päässäni myös sisätiloissa. Olen menossa huippuravintolaan syömään ja sen jälkeen yöelämään. Kysyn, onko yhtään sopivaa käyttää stesonia ja ravintolan tason vuoksi pukukenkiä yhdessä? Koen, että stetson sopii vaelluskenkien kanssa hyvin yhteen, mutta en tiedä, onko taas vaelluskenkien käyttö sopimatonta hienossa ravintolassa. Eli pitäisikö stetson sittenkin jättää pois?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu