Au pairiksi vuorotteluvapaalla

MaijaPoppanen2

Haluaisin pitää vuorotteluvapaata, mutta en haluaisi olla aivan jouten. Mietin mahdollisuuksia Nanny'ksi. Ikää on jo reilut 50 ja kolmen lapsen mummo, mutta virtaa riittää. Olen liikunnallinen, leikkisä ja asenteeni on positiivinen. En siis mikään kiikkustuoli mummo, vaikka sukkien kutominen onkin hauskaa puuhaa. Onko mielipiteitä tai vinkkejä, ehdotuksia.

6

196

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • margariittaCH

Hei!

Miten olisi au-pairin/Nannyn paikka Sveitsissä, puoliksi suomalaisessa perheessä jossa kaksi kouluikäistä lasta?

Kirjoita ihmeessä jos kiinnostaa! Syys/lokakuusta huhtikuuhun saakka.

[email protected]

• UK perhe

Hei! Meiltäkin löytyisi au pair-paikka (sekä edeltävä kokemus vähän yli viisikymppisestä au pairista) suomalais-englantilaisesta kaksilapsisesta perheestä syyskuusta lähtien Englannissa. Lisätietoja s-postitse: auppari.uk(at)gmail.com

• MaijaPoppanen2

Laitoin postia

• Emmerdale perhe

Melkein sama tilanne meillä kuin aikaisemmalla UK perhellä. Meiltäkin löytyisi au pair-paikka suomalaisesta kaksilapsisesta perheestä heinäkuusta lähtien Englannissa. Samoin edeltävä kokemus vähän yli viisikymppisestä au pairista joka oli paras ikinä, vieläkin olemme yhteyksissä. Lisätietoja s-postitse: sorbonne4(at)gmail.com

• MaijaPoppanen2

Todella mukava huomata, että meitä 50 arvostetaan ja että vielä löytyy jopa halukkuutta palkata :) Ikä on todellakin pelkkiä numeroita. "Asenne ratkaisee ;)"

• Sitkeäjunnu

Ja sama toisinpäin. Ite oon kokenut saman ikärasismin, tosin toisin päin. Kuinka monta kertaa on tullut vastaus "toivomme au pairilta 18 vuoden ikää" ja itse siis olen 17. Kuitenkin sitkeys palkittiin ja ihana perhe löytyi Ruotsista. Harmitti, kun tiesin olevani yhtä hyvä kuin mitä täysi-ikäiset olisivat ja kokemusta kertynyt nuoresta iästä huolimatta, mutta ongelma oli vai ikä :/ ja tosiaan asennne ja sitkeys palkitaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe