Sukkahousut

oonuska

Mikä sukkahousuissa aiheuttaa mahdollisen kutinan ja kuinka yleinen ongelma tämä on? Että onko sukkahousujen värillä tai paksuudella yhteyttä tähän?

138

7598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ribbi

      pesuaineet. materiaalin laatu ,karhea pinta yms.voi olla kalliit tai yleensä halvat. kaikissa paksuuksissa voi olla "huonoja sukkahousuja.

    • Viimeistely?

      Halvemmissa sukkahousuissa viimeistelyaineet voivat aiheuttaa herkemmille kutinaa. Siihen auttaa pesu ennen ensimmäistä käyttöä.

      Jos kutina on ilmaantunut pesun jälkeen ja olet pessyt sukkahousut koneessa tavallisella pesuainejauheella, kutinan syy voi olla vaatteeseen jäänyt zeoliitti (eräänlaista "savea", käytössä yleisimmissä pesujauheissa).

      • Huuhtele hyvin

        Sukkahousut kannattaa pestä mahdollisimman vähällä pesuaineella ja huuhdella todella huolellisesti. Se on todellakin useinmiten tuotteeseen jäänyt pesuaine joka aiheuttaa kutinan.


      • ei sukkahousuille

        Käytän pesuaineta jossa ei ole zeoliitttiä siitä huolimatta ihoni kutiaa aina jos käytän sukkahousuja, siksi en käytä sukkahousuja kuin toisten ihmisten takia eli jos menen hame päällä johonkin juhliin pitkien housujen kanssa en koskaan ja näin olen pärjänyt aika hyvin.


      • maatuska1
        ei sukkahousuille kirjoitti:

        Käytän pesuaineta jossa ei ole zeoliitttiä siitä huolimatta ihoni kutiaa aina jos käytän sukkahousuja, siksi en käytä sukkahousuja kuin toisten ihmisten takia eli jos menen hame päällä johonkin juhliin pitkien housujen kanssa en koskaan ja näin olen pärjänyt aika hyvin.

        Musta on pahin väri, jos on ihottumaa.


      • nyt vaihtu väri
        maatuska1 kirjoitti:

        Musta on pahin väri, jos on ihottumaa.

        Pitääpä kokeilla, käytän lähes aina mustia sukkahousuja ja minulle on kehittynyt jalkoihin muutama ihottuma-alue jota en ole millään voiteella saanut pois. Kortisonia ovat lääkärit antaneet, ja apteekin reseptivapaita lääkkeitä olen kokeillut vaikka kuinka montaa lajia.


      • Videoita aiheesta
        nyt vaihtu väri kirjoitti:

        Pitääpä kokeilla, käytän lähes aina mustia sukkahousuja ja minulle on kehittynyt jalkoihin muutama ihottuma-alue jota en ole millään voiteella saanut pois. Kortisonia ovat lääkärit antaneet, ja apteekin reseptivapaita lääkkeitä olen kokeillut vaikka kuinka montaa lajia.

        www.fasttubestream.com


    • ilmo_l

      mua kutittaa siniset sukkahousut ja sitten jos ne on liian kireät.

    • peto sängyssä

      Kutina lähtee sutinalla ;)

    • aito sovinisti

      Sukkahousut ovat varsinaiset seksintappajat. Saisivat kutista kaikilla naisilla niin etteivät voisi käyttää.

      • sukkasääret

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?


      • Mies lapista
        sukkasääret kirjoitti:

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?

        Kyllä olet oiken luullutkin,sukkahousut on seksikkäät ja sopivat naisille oikein hyvin.Minulla alkaakin heti ajatusket mennä sexsiin,kun näen komeesääsrisen naisen sukkahousuihinb pukeutuneena.


      • repaleiset sukat
        sukkasääret kirjoitti:

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.


      • janne6
        Mies lapista kirjoitti:

        Kyllä olet oiken luullutkin,sukkahousut on seksikkäät ja sopivat naisille oikein hyvin.Minulla alkaakin heti ajatusket mennä sexsiin,kun näen komeesääsrisen naisen sukkahousuihinb pukeutuneena.

        Älä muuta sano


      • kauneus1
        sukkasääret kirjoitti:

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?

        Kyllä sukkahousut on seksikkäät naisilla että pidä vaan. miellyttävän näköistä


      • sukkasääret
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Totta, käyttöikään verrattuna ovat kalliita, harmittaahan se, jos heti eka päivänä menevät rikki, niinkin huonosti saattaa käydä että silmäpako lähtee kun vedät sukkahousuja ensimmäistä kertaa päälle (liian riuska veto pitkähköillä kynsillä).


      • löytyy!
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Sellaisia myydään sokosella, maksaa noin 12€.


      • logiikkaa
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Ensimmäiset sukkahousuthan olivat just sellaisia että kestivät. Mutta kun liikemies haluaa myydä enemmän sukkia oli insinöörien suunniteltava sellaiset sukat jotka hajoavat.


      • jhjhjhjhj
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Stayuppeja ja liivisukkia voi yhdistää keskenään kun ostaa aina samoja.
        Melkein tuplaa kestoiän.


      • kannattaa kokeilla
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Norlyn:illa on ainakin malli joka ei rikkoudu helposti, mutten nyt valitettavasti muista sen nimeä. Hyvä myyjä varmasti tietää...


      • sukkahousuinsinööri
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        ei kiltit insinöörit keksi sellasia sukkahousuja, ne koittaa keksiä että miten niihin pääsis käsiksi. ja vielä että ne olis jonkun päällä, ja insinööri alla tai vaihtoehtoisesti päällä tai sitten sisällä :)


      • sukkis sedu
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Mulla on iso ongelma. Kohta harkitse hamelakkoa ( vaikka viihdynkin hameessa) , koska sukkahousut on niin huonoja, että 1-2 päivän käytön jälkeen ne hajoaa ja silmänpaot juoksee. Mulla ei oo varaa ostaa sukkahousuja joka päivälle uudet.- Eikö kiltit insinöörit voisi keksiä sellaisia sukkahousuja, jotka kestävät.

        Osta halppiksia mut älä luovu,,, pleas mans
        ei tarvi olla kalliit kun toimiii...jes


      • sukkiksilla on väliä
        sukkasääret kirjoitti:

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?

        Tavalliset sukkahousut on yhtä seksikkäät kuin pappojen pitkät kalsarit. Sen sijaan tällaiset pistää jo vipinää punttiin:

        http://www.boutique-loulou.fi/images/RC188.jpg


      • janne6

      • phyyh
        logiikkaa kirjoitti:

        Ensimmäiset sukkahousuthan olivat just sellaisia että kestivät. Mutta kun liikemies haluaa myydä enemmän sukkia oli insinöörien suunniteltava sellaiset sukat jotka hajoavat.

        Juuri näin. Ja "tyhmät" naiset ostavat. Kestävät sukkahousut on keksitty jo ajat sitten, mutta ei niitä myydä kun ne eivät tuota voittoa. Pah.


      • repaleiset sukat
        phyyh kirjoitti:

        Juuri näin. Ja "tyhmät" naiset ostavat. Kestävät sukkahousut on keksitty jo ajat sitten, mutta ei niitä myydä kun ne eivät tuota voittoa. Pah.

        Kerro ihmeessä, missä myydään kestäviä sukkahousuja. Olen ostanut kalliita ja halpoja, eri denim.vahvuuksia.. Ihan laidasta laitaan. Joku harva malli saattaa kestää viikon. Nykyään pyrin ostamaan mahd. isoja, jotta ei ainakaan liian pienen koon hajoa .
        Mutta eipä tollasta 60 denim. sukkaa , mikä varmaan kestäisi, viitsi hameen kanssa käyttää kesällä.


      • Sellanen jutska
        janne6 kirjoitti:

        Älä muuta sano

        No mites sitten kun minä en voi pitää sukkiksia ollenkaan...kutittaa ja kinnaa aina jostain, vaikka olenkin ihan simpsakka ja ostan yhtä kokoa isommat sukkikset koska kinttuni ovat pitkät. Ja vyötärökuminauha ärsyttää. Ihan tuskaa!
        Stay up-sukat menee jos on pakko hameen kanssa käyttää jotain. Mielestäni sukat ovatkin jopa vielä sexymmät leveine pitsinauhoineen....
        Vai mitä pojat on mieltä? :D


      • Sellanen jutska kirjoitti:

        No mites sitten kun minä en voi pitää sukkiksia ollenkaan...kutittaa ja kinnaa aina jostain, vaikka olenkin ihan simpsakka ja ostan yhtä kokoa isommat sukkikset koska kinttuni ovat pitkät. Ja vyötärökuminauha ärsyttää. Ihan tuskaa!
        Stay up-sukat menee jos on pakko hameen kanssa käyttää jotain. Mielestäni sukat ovatkin jopa vielä sexymmät leveine pitsinauhoineen....
        Vai mitä pojat on mieltä? :D

        tiellä nee yleensä on tuskin ongelma ostaa isommat ei kiristä


      • Säästöä
        jhjhjhjhj kirjoitti:

        Stayuppeja ja liivisukkia voi yhdistää keskenään kun ostaa aina samoja.
        Melkein tuplaa kestoiän.

        Voihan sukkiksiakin yhdistää jos leikkaa sen silmäpakoisen sukan pois ja pistää kahdet päälle yhtä aikaa niin että vasen ja oikea on niissä jäljellä.
        Ihan näppärää, mutta housuosa voi tuntua vähän paksulta joskus.


      • Ei sovi kaikille
        sukkiksilla on väliä kirjoitti:

        Tavalliset sukkahousut on yhtä seksikkäät kuin pappojen pitkät kalsarit. Sen sijaan tällaiset pistää jo vipinää punttiin:

        http://www.boutique-loulou.fi/images/RC188.jpg

        Mutta kroppa pitää myös olla tuon mallin mukainen. Jos reisien ympärysmitta lähenee metriä, näky ei ole enää noin hieno.


      • lhj
        sukkasääret kirjoitti:

        Ai jaa, mä oon luullu et sukkahousut tekee seksikkään näköiseksi. Ostin just tollaset vähän kiiltävät mustat sukkikset ihan siks et jalkani näyttäisivät paremmilta.
        Mitä sit pitäis olla sukkisten tilalla esim. hameen kans?

        Stay-upit.


      • Sääribongari

        Vai seksintappajat? Olen kyllä ihan eri mieltä. Olet varmaan nähnyt naisilla vain niitä markettien kamalia halpoja sukkiksia, joissa on housuosa vahvistettu. Hyvän näköiset sukkahousut saa kyllä ennemmin halut heräämään kuin päin vastoin. Katso vaikka näitä Wolfordin mainoskuvia: http://www.wolfordshop.fi/tuote/boutique/sukkamuoti/g500004722


      • Sääribongari
        repaleiset sukat kirjoitti:

        Kerro ihmeessä, missä myydään kestäviä sukkahousuja. Olen ostanut kalliita ja halpoja, eri denim.vahvuuksia.. Ihan laidasta laitaan. Joku harva malli saattaa kestää viikon. Nykyään pyrin ostamaan mahd. isoja, jotta ei ainakaan liian pienen koon hajoa .
        Mutta eipä tollasta 60 denim. sukkaa , mikä varmaan kestäisi, viitsi hameen kanssa käyttää kesällä.

        Oletko kokeillut Wolfordeja: http://www.wolfordshop.fi/tuote/boutique/sukkamuoti/g500004722


      • Hyvält näyttää

      • Kylmä totuus
        Sääribongari kirjoitti:

        Vai seksintappajat? Olen kyllä ihan eri mieltä. Olet varmaan nähnyt naisilla vain niitä markettien kamalia halpoja sukkiksia, joissa on housuosa vahvistettu. Hyvän näköiset sukkahousut saa kyllä ennemmin halut heräämään kuin päin vastoin. Katso vaikka näitä Wolfordin mainoskuvia: http://www.wolfordshop.fi/tuote/boutique/sukkamuoti/g500004722

        Noihin kuviin kun laittaisi 20 kg ylipainoisen suomalaismamman niin eiköhän seksiajatukset karise.


      • Sukkahousut kunniaan
        Kylmä totuus kirjoitti:

        Noihin kuviin kun laittaisi 20 kg ylipainoisen suomalaismamman niin eiköhän seksiajatukset karise.

        Joo, mutta se ei kai ole sukkahousujen syy? Taitaa ne ajatukset karista siinä tapauksessa ihan muista syistä ja ilman niitä sulkahousujakin.


      • Kyllä kelpaisi

    • soonmoro

      Voi hellanlettas! Onpa murheet. Rasvaa ihosi. Samalla voit yrittää voidella aivokoneistosi rattaat. Jospa saisit ne toimimaan niin, ettei tarvitse haloota nostaa turhanpäiväisyyksistä.

      • anukatariina

        Tsot tsot, asia ei ole noin yksinkertainen: Toisilla erityisesti polyamidisukkahousut tosiaan kutisevat helposti, toisilla taas ei koskaan. Myös elastaani voi olla joillekin se kutinaa aiheuttava aine. Se on toisaalta totta, että rasvaus auttaa useimmiten. Totta on myös, että viimeistely- ja väriaineet voivat aiheuttaa kutinaa herkkänahkaisille kuitulaadusta riippumatta. Jos näin on, kannattaa siis pestä sukkahousut ennen jalkaan vetämistä.


    • karppa.

      Mikään ei ole mahtavampaa kuin päästä haistelemaan hyvännäköisen naisen jalkoja kun hänellä on sukkahousut jalassa.

    • KoneKene

      Mulla on jumalat jalassa ja housut pielessä...

    • piksinirkkaan

      Noniin sanokaa nyt hyviä ratkaisuja, niin saadaan tästä uusi sukkahousuniksi Niksi-Pirkkaan.

      "Jos sukkahoususi kutittavat ihoasi, niin......"

      • Käsinpesu saippualla

        .......pese ne ennen ekaa käyttöä hajuttomalla nestesaippualla ja muutenkin. Jostakin luin kerran, että pyykinpesuaineet ovat liian voimakkaita sukkahousujen pesuun ja että ne pitäis pestä käsin saippualla. Kestävät pitempään.


    • Hyvä tulee

      Älä käytä sukkahousuja vaan korsettia ja sukkanauhaliivejä niiden jatkoksi sopivasti kuvioidut sukat ja pikkuhousut jätät kotio.

      • Elämän kevät

        "Älä käytä sukkahousuja vaan korsettia ja sukkanauhaliivejä niiden jatkoksi sopivasti kuvioidut sukat ja pikkuhousut jätät kotio. "

        No ei sitä nyt kenenkään tarvitse bimbolta näyttää. Ei edes vaikka oikeasti olisikin...


      • No sukkiksil
        Elämän kevät kirjoitti:

        "Älä käytä sukkahousuja vaan korsettia ja sukkanauhaliivejä niiden jatkoksi sopivasti kuvioidut sukat ja pikkuhousut jätät kotio. "

        No ei sitä nyt kenenkään tarvitse bimbolta näyttää. Ei edes vaikka oikeasti olisikin...

        Mä en kotioloissa käytä pikkareita. Enkä rintsureita. Mut ei oo ketään katsomassakaan. Vapaa!

        Ulos laitan siltä varalta, että joutuu liikenneonnettomuuteen. Ois aika noloo delaa paljaana...


      • varalta
        No sukkiksil kirjoitti:

        Mä en kotioloissa käytä pikkareita. Enkä rintsureita. Mut ei oo ketään katsomassakaan. Vapaa!

        Ulos laitan siltä varalta, että joutuu liikenneonnettomuuteen. Ois aika noloo delaa paljaana...

        Onks sil sulle enää väliä tai harmia sit jos delaat paljaana? Eiks se oo muitten murheita?


      • Palomiesten varalta
        No sukkiksil kirjoitti:

        Mä en kotioloissa käytä pikkareita. Enkä rintsureita. Mut ei oo ketään katsomassakaan. Vapaa!

        Ulos laitan siltä varalta, että joutuu liikenneonnettomuuteen. Ois aika noloo delaa paljaana...

        :D toi on niin totta että ulos lähtiessä on pakko aina miettiä et hei mitäs mulla olikaan...miettiis nyt jos täräytää kolarin ja se tienoon komein palomies repii sua autosta ulos ja siinä hötäkässä sitten pikkarit pilkistää!
        Joku roti pitää olla ja alusvaatteet kondiksessa kun kylille lähtee...kotona sitten voi sooloilla... jos ei sitten pelkää sydäriä ja halua varautua lanssimiehiin.
        On tää naisena olo niin vaikeeta!


      • Uudentyyppinen asu
        Palomiesten varalta kirjoitti:

        :D toi on niin totta että ulos lähtiessä on pakko aina miettiä et hei mitäs mulla olikaan...miettiis nyt jos täräytää kolarin ja se tienoon komein palomies repii sua autosta ulos ja siinä hötäkässä sitten pikkarit pilkistää!
        Joku roti pitää olla ja alusvaatteet kondiksessa kun kylille lähtee...kotona sitten voi sooloilla... jos ei sitten pelkää sydäriä ja halua varautua lanssimiehiin.
        On tää naisena olo niin vaikeeta!

        Itselle on osunut tilanne että polilla ambulanssista kuskattuna hoitaja yritti kiskoa bodya päältäni pään yli ja ihmetteli miksei lähde. Puolipökerryksissä sanoin että odota hetki niin avaan hakaset haarasta.


    • joopajoo66

      Sininen väriaine tunnetusti aiheuttaa herkkäihosille kutinaa yms.. Rasvaamalla jalt kutinakin lähtee.

    • provo rane

      täällä ei ole yhtä ainuttakaan naispuolista, pelkkiä puutteessa olevia provo raneja taas paikan päällä puhumassa omista sukkahousu kokemuksistaan.

    • lissu15

      Minullaki sukkikset kutiaa välillä haarojen kohdalta, syytä en ole vielä keksinyt.

    • harvoin sukkikset

      Itsellä sukkikset kuivattavat selvästi ihoa, jos käytän sukkiksia useampana päivänä peräkkäin iho alkaa hilseillä. Aikaisemmin ehdotettu rasvaaminen auttaa kutinaan itselläkin.

    • ……….

      Asiavastaus naiselta: mulla on jo muutenkin kuiva iho, eikä sukkahousujen käyttäminen tule kysymykseenkään. Iho kutiaa ja kuivuu lisää, rasvaaminen ei riitä. Sukkahousujen käyttämättä jättäminen onneksi auttaa, ja ilman pärjää vallan mainiosti, kun en ole jakkupukuihmisiä.

    • tic tac

      en käytä kun talvella sukkahousuja ,,,,,,,,,,,kesällä olen ilman

    • Kokemusta on

      näin keväällä jos kutinaa kihistää haaroista
      jalkovälistä
      Ongelma ratkeaa kun hahkin osaavan
      kestävän miehen loppuu kihinät jalkovälissäå

    • paulapuuvilla

      kaikki kutiaa ja varsinkin hiottaa. ihmettelen naisia, jotka pitävät muovisen oloisia lurex sukkahousuja kesähelteelläkin.

    • Jätkä-71

      Alkupäässä ketjua oli ihan asiaa. Ittellä rapsututtaa farkut ja pitkikset, jos vaan on väärä pesuaine tai unkaa åohtuu pistää huuhteluihin lisävesi.

      Lienee noita Kiinan vaatteita kun kans kutisee käytössä ennen ekaa pesua. Jotkin nahkahanskat on kans semmoset, että alkaa iho kesiä.

      Kun halvalla tehdään, ei kai oo niin väliä, millä sotkulla värjätään; ei taitais täällä onnistua?

      • Jätkä-71

        Näemmä taas hyppi kursori, vanhalle liian vaikeaa olla sohimatta läppärin hiirilätyskää niillä kahdeksalla sormella kun haittaa kahta, Mea Culpa.


    • I really hate sh

      Sukkahousut ovat ihan perseestä naisen jalassa, please käyttäkää stay uppeja niin meno sen kun paranee kun vaatteet vähenee!

      • nainenolen

        Osuit asian ytimeen. Stay upit ja hame se naisen tiellä pitää.


      • miksi sukkahousut

        Sukkahousut ovat varmaan juuri se vaatekappale jota olen aina inhonnut. Hyvin istuva hame ei vaadi mitään sukkahousuja.


      • Kesäheila
        miksi sukkahousut kirjoitti:

        Sukkahousut ovat varmaan juuri se vaatekappale jota olen aina inhonnut. Hyvin istuva hame ei vaadi mitään sukkahousuja.

        Nii ei mullakaan hame vaadi sukkiksia mut näin keväällä sääret vähän vaatii kun valkosena loistavat. Siksipä menenkin tänään solariumista hakemaan säärille väriä niin jo voi kesä tulla ja sukkikset huitsin nevadaan.


      • Siksi!
        miksi sukkahousut kirjoitti:

        Sukkahousut ovat varmaan juuri se vaatekappale jota olen aina inhonnut. Hyvin istuva hame ei vaadi mitään sukkahousuja.

        Miten hame ja sen istuvuus vaikuttaa sukkahousujen käyttöön? Ainakin minusta ohutta materiaalia oleva istuva hame "vaatii" alleen sukkahousut (ellei ole helle, sitten ollaan ilman) ettei näy ylimääräisiä rajoja stay-up'ien suista tai sukkanauhoista. Eikä näy pikkarien rajojakaan kun jättää ne pois sukkahousujen alta.


    • Äläkysytyhmiä

      Ootko ite tullut ajatelleeksi että karvaset jalat voi kanssa olla syyä kutinaan. Ajele jalkas!

    • kutkutusta

      Käytä pikkuhousun suojia, jos kutina niistä johtuu muuten jotain...

    • rompan inssi

      Ongelma on vain se ettei niitä ole suunniteltu velli varpusille, puuro pulmusille, kahvi kottaraisille eikä bile peipposille. Hmm. Ne on liivistetty lähinnä kuusikko närhelle.

    • Putin alias Putler

      Käytän sukkahousuja koska naamani pysyy tiukkana .

    • XXX18

      Pitkät ihokarvat ???

    • villivonkkeli

      En käytä! Nipistelevät kinttuja koska en sheivaa.
      Talvella käytän urheilukerrastojen pitkikisiä.koska haluan lämpöä.
      Kesällä' ei pitkän salsahameen alle tarvi mitään.Paitsi pikkarit.
      Minihameita en käytä,en edes polvipituisia.

      Shortseissa saa paitaa paljas kinttu.

      Olen aina vihannut sukkahousuja,kun mallit ei sovi lihavalle/lyhyelle.
      Jos löytyy vyötäröltä sopiva niin lahkeissa on liikaa mittaa.
      Ja se rikkoutumisvaara..... Ihan oma lukunsa mulle,joka rymyää mettissä ja pusikoissa.....

      Eli olen ilman sukkahousuja. Olen ollut jo vuosia ja hyvin menee.
      Saamattomuuteni tai saamiseni eivät ole noista kiinni.....

      • Halki ja poikki

        Vilivonksulla on hyvä meininki!
        Minäkin kannatan reipasta menoa ja jos ei sukkikset pysy matkassa niin voi voi.
        Enemmän kiinnostaa koska tulee vettä ettei syyskylvöt kuivu peltoon.
        Repikää siitä, kaupungin ihmeet.


      • Konsti kakkonen

        Ennen kuin aloin käyttämään epilaattoria, sukkahousut toimi talvikautena epilaattorina. Karvat hävisi talven aika sukkahousujen "nyppiminä" ja alkoivat taas rehoittaa kesällä kun kuljin paljain säärin. No nyt ei ole sitä ongelmaa kun säännöllinen epilointi hävitti säärikarvat.


    • sukkixet haa :D

      Hahaha! Huomaa, että tämä on ketju on nostettu etusivulle (jostain kumman syystä), kun kaikenlaiset trollit ja jalkoje nuuskijat ovat paikalla!

    • Hei,jos sinulla on villa-allergia.Its3e en pysty pitämään mitään sellaisia missä on vähänkään villaa.

      • Väärä syy

        Nykypäivänä villaa on erittäin harvoin sukkahousuissa ja ohuissa ei koskaan.


    • Man`s got to do

      paras tilata sukkahousut netistä ...esi stockinggirl.com...hyvät nettisivut ja vaikka on
      USAsta..sivut ovat hyvät ja palvelu parasta...

    • mape1

      Hei! Itse en kestä satiinisukkahousuja, olen tertannut useita kertoja. Sukkahousujen pesusta ei ole mitään hyötyä minulle, kutina on aivan hirveä.

    • pera k

      Tervehdys! mulla miehenä nousi hirvee haloo... kutina yleensä tuntuu m****päässa helvetin hyvältä. jos naiset haluais miehensä pitää tiukasti itsellään niin mielikuvius kehiin. ja sukiksket kunniaan.

    • kkiwlwlw

      Minulla sukkahousut kutittavat enemmän silloin, jos vedän ne jalkaani juuri säärikarvojen ajelun jälkeen. Pitäisi siis ajaa säärikarvat aikaisemmin ennen kuin laittaa sukkikset jalkaan. Jos vahaa sääret sileiksi, niin tätä ongelmaa ei ole sen jälkeen, kun antaa ihon rauhoittua käsittelyn jälkeen 1-2 päivää.

    • jyrtelö

      Kuvasas peffani - saisinko seksiä ?

      • sukkis jumala

        Niin nyt vaan on et miehet tykkää sukkiksist ja kiihottuu niistä..todettu on.. kokeilkaa kanssa sisaret yllätytte;)


      • Laatu vaikuttaa
        sukkis jumala kirjoitti:

        Niin nyt vaan on et miehet tykkää sukkiksist ja kiihottuu niistä..todettu on.. kokeilkaa kanssa sisaret yllätytte;)

        No se on aika paljon kiinni miehestä ja myös niistä sukkiksista. Karheat ja kiillottomat halvat täyspolyamidiset markettisukkikset vahvistetulla housuosalla ja haarakiilalla eivät kyllä hirveästi innosta.

        Joku tämmöinen näkymä onkin sitten jo ihan toinen juttu:
        http://www.artofgloss.net/preview/albums/userpics3/10001/11-6-14-00~0.jpg


      • Kaikkea löytyy
        Laatu vaikuttaa kirjoitti:

        No se on aika paljon kiinni miehestä ja myös niistä sukkiksista. Karheat ja kiillottomat halvat täyspolyamidiset markettisukkikset vahvistetulla housuosalla ja haarakiilalla eivät kyllä hirveästi innosta.

        Joku tämmöinen näkymä onkin sitten jo ihan toinen juttu:
        http://www.artofgloss.net/preview/albums/userpics3/10001/11-6-14-00~0.jpg

        Joitakin vuosia sitten Suomessakin oli myynnissä tuollaisia täyssaumattomia sukkahousuja ja käytin niitä mielelläni. Ne eivät kylläkään olleet tuollaista kiiltävää neulosta.

        Mutta moniko käyttää sukkahousuja ilman pikkareita? Sen vuoksi on aivan sama onko vahvistettu housuosa vai ei. Olen kyllä joskus jättänyt juhlissa pikkarit pois kun käytössä on ollut juhlasukkahousut joissa housuosan vahvikeneulos on muotoiltu TAI-pöksyjen mallisesti.


      • Vahvistamaton paras
        Kaikkea löytyy kirjoitti:

        Joitakin vuosia sitten Suomessakin oli myynnissä tuollaisia täyssaumattomia sukkahousuja ja käytin niitä mielelläni. Ne eivät kylläkään olleet tuollaista kiiltävää neulosta.

        Mutta moniko käyttää sukkahousuja ilman pikkareita? Sen vuoksi on aivan sama onko vahvistettu housuosa vai ei. Olen kyllä joskus jättänyt juhlissa pikkarit pois kun käytössä on ollut juhlasukkahousut joissa housuosan vahvikeneulos on muotoiltu TAI-pöksyjen mallisesti.

        "Mutta moniko käyttää sukkahousuja ilman pikkareita? Sen vuoksi on aivan sama onko vahvistettu housuosa vai ei."

        No kyllä minusta vahvistamattomat näyttää joka tapauksessa paremmalta kuin vahvistetut, vaikka siellä alla olisi pikkarit. Ja vahvistamattomien kanssa voi pitää mitä tahansa mikroshortseja ja minihameita ilman, että se vahvistettu housuosa näkyy ikävästi.

        Tässä joku aika sitten ihmettelin, kun joku julkkistyrkky julkaisi itsestään somessa kuvia, joissa hänellä oli jotkut minipöksyt jalassa ja niiden alla sukkahousut, joissa oli vahvistettu housuosa. Oli kommentoinut vahvikkeistaan, että kuva on vielä photoshoppaamatta. Siis mitä? Miksi ei osta kunnon sukkahousuja, niin ei tarvitse photoshopata.


    • Pika-apu

      Minä voin tulla ottamaan kutinan aiheuttajat pois,

    • Ei hinnasta kiinni

      Minulle ainakin mustat sukkahousut aiheuttavat kutinaa, luulen sen johtuvan väriaineesta, koska eri merkit tekevät aivan saman vaikutuksen.
      Sittemmin ostin sukkahousuja joiden väri oli iho, eikä mitään kutinoita tullut ja olivat mukavan tuntuista laatua, ei vain enää taida olla saatavissa. Taisi olla Pirkkä Millie ja paketissa oli kolmet sukkikset.

      • Kannattaa kokeilla

        Myös ihonväriset sukkahousut on värjättyjä. Sukkahousuissa käytettävä lanka on luonnostaan valkoista.

        Ehkäpä noissa Pirkan sukkahousuissa väriaine on sellainen ettei se allergisoi sinua.


    • selma nelikulmala

      mää oon vallanki käyttäny semmottii neljännen danin villahousuja ,semmottii oikeit pässinpökkimiä.
      varsinki kesäl ne aiheuttaa sit niinpal kamalaa kutinaa jalkovälis et voi yhrenkerran.
      nii ja sit pistää hikoilemmaan ihan pal mahrottotomasti.
      kakskerttaa oon ne jo pessykki et kyl pitäis melkosen puhtaatki olla ,mäntysoopaa oon pesuaineena käyttäny ja vähä veres huljauttanu ja viimepesustaki on vasta parivuat aikaa.
      hiuka ne alkaa olla jalkovälin kohral semmottii kusenpolttamat mut muute viäl iha melkkein ku uuret,kauhia kutina vaan pakkaa tulemaan ku niit pittää.
      muuten mun elämä on ollu aina semmone hyvä elämä nii ei parane ruikuttaa vaik pikkuse kutiseekin ei tää elämä kai siihen lopu.

    • sukkahousumies

      Sukkahousut päässä 3kk eikä tunnu missään..

    • 1tätönen

      Jos mahdollista, hiplaile sukkahousujen näyteparia ennen ostopäätöstä. Kutiamattomat tuntuvatkin pehmeämmiltä kuin ne karheammat kutiavat. Usein kiiltäväpintaiset ovat mukavammat jalassa, samoin mikrokuituiset. Minä olen joutunut heittämään monet ohuetkin mutta karheat ja epämiellyttävän kutiavat sukkahousut pois.
      Ohuet sukkahousut eivät kestä, olivat sitten kalliita tai edullisia, joten yritän löytää pehmeää neulosta niistä halvimmista. Kevyt pesu ennen ensimmäistä käyttöä on kyllä hyvä tehdä.

    • takatuuppari

      Mikäli Oonuskalla ei ole pippeliä sukkiksien kätköissä niin kutiamisen avuksi rapsutus sieltä auttaneen?

      Hoivaa annan sille ja sinun tarpeiden mukaan pidän sitä hyvänä.

      Meilaten askelen eteen päin?

      meilaten ja edetään askek kerrallaan; [email protected]

    • Hartsa85

      Mulla kans kutisee ja oon ruma

    • Nassesetä

      Siwan ryöstäjätkin tunnistaa paremmin näppylänaamasta, toisaalta eihän niitä kukaan muu ryöstelekkään ku näppylänaamat?

    • sukkahousut päää

      Sukkahousut päähän ettei räkä roisku....

    • S-housut hallinnassa

      Tässä asiassa a ja o on jalkojen ihon kunto: kuivuus kutittaa. Ihon kuivuuteen puolestaan auttaa se, ettei sitä pestä liian usein. Varpaat ja jalkaterät on tietty pestävä päivittäin mutta sääret, polvet ja reidet eivät hikoa eivätkä siksi tarvitse varsinaista pesemistä kuin kerran viikossa tai jopa harvemmin. Sääriä ja reisiä voi rasvata kuivuuden ehkäisemiseksi vaikkapa päivittäin, aluksi, sittemmin riittää harvemmin. Öljy on tehokkain kosteuttava ja kosteuden ylläpitäjä, varsinkin kuivat sääret se saa säihkymään. Öljyn on vaan annettava imeytyä tarpeeksi kauan ettei se tahraa vaatteita. Siksi käytän kiireessä ihan tavallista perus-Niveaa.

      Sukkahousuista ei kannata luopua kutituksen vuoksi. Jos on sääriä mitä näyttää, sukkahousuilla voi vielä lisätä näyttävyyttä.

    • ojrowr

      Sukkahousut ei kutita sen enempää kuin muutkaan vaatteet, joten jos ei ole ilmennyt ongelmaa muutoin, niin syy on ihon kuivumisessa. Asian voi itsekukin kutiseva todeta jättämällä vaikka vain yhden viikon vesililluttelut väliin, ei siis suihkua tai kylpyä koko keholle, ja eron huomaa heti. Rasvaaminen ei välttämättä tässä edes auta, vaan se on kiinni pesemisen määrästä ja sen lisäksi ikääntyminen tai vaihdevuodet pahentaa. Alaselkä on toinen helposti kutiava alue. Kesällä helpottaa kun iho voi yleisesti paremmin. Näihin juttuihin pitää vaan sopeutua ja oppia elämään niiden kanssa.

    • 50v

      kuiva iho aiheuttaa kutinaa, ite en oo koskaan voinu käyttää sukkahousuja, luojan kiitos en oo muutenkaan sukkahousu tyyppiä niin eipä tuosta haittaa ole.

    • lasse2

      Sukka housut pois ja 17cm Jortikkaa sinne etu puolen aukkoon,johan kutinat lähtee mutta suu kuivaa ääntelyistä!!

    • Lasse heti kotiin !!

      Hmmm....tosi hyvä vinkki !

    • lasti lentää

      Se joka keksisukkahousut oli Homo. Kyllä ne o esteenä sexille itse ihailen naisilla stayupsukkia

      • Höpsistä

        Esteenä sexille? No kyllähän ne saa poiskin otettua ja onhan saatavana myös avonaisia malleja. Ja voihan niihin umpinaisiinkin repiä aukon, jos ne haluaa pitää jalassa. Mielikuvituksen puutetta tuollainen narina.

        Stayupit on toki hyvä ratkaisu, mutta laadukkaat ylös asti sileät sukkahousut ilman alushousuja säväyttävät minusta jopa enemmän. Ihanaa kouria sileisiin sukkahousuihin verhottua persettä ja reisiä. Vaikka jotain tällaista: http://www.artofgloss.net/preview/albums/userpics3/10001/17-2-14-00.jpg


    • Silk satiini

      Kokeileppa silk satiini sukkahousuja.Ovat miellyttävät ja kestävät.Minulle ainakin ne sopivat,eivätkä kutise,vaikka muut materiaalit kutisevat.

    • kokeiltu

      Sukkiksia voi pitää ilman pikkareita...ja partneri askartelee niihin reiän :))))

      • Näin se menee

        Oikein.


    • ...

      Kukkahousut aiheuttavat sutinaa!

    • skördä

      Tuollaiset kutinat on selvästi munan puutetta

    • Ex-sukkahousumyyjä

      Jos olet allerginen väriaineille, sukkahousujen tummat värit voivat ärsyttää.
      Mutta entisenä sukkahousumyyjänä sanon, että yleensä kannattaa satsata laatuun. Kun laitat kalliimmat sukkahousut jalkaasi, tunnet materiaalien eron, sillä halvempien sukkahousujen lankaa ei yleensä ole "päällystetty", ja siksi saattavat kutittaa. Kun maksat tuotteesta vähän lisää, tunnet eron kyllä heti. Ja ikävä kyllä, mitä kalliimpi, sen parempi. Olen itsekin kokeillut sukkahousuja hintahaarukalla 3-25€ ja kalliimmat paitsi tuntuvat paljon paremmilta, myös usein kestävät halvempia pitempään käytössä.

      • Gabriellat

        Tosiasiassa jo noin neljän euron hinnalla on mahdollista hankkia niin hyvistä raaka-aineista valmistettuja sukkahousuja, että ne eivät todellakaan kutise. Tuollaisia laadukkaita, mutta silti kohtuuhintaisia sukkahousuja ei kutenkaan kannata kauaa etsiskellä Suomesta, vaan esimerkiksi sellaisesta nettikaupasta kuin www.moretights.com Sitä pyörittää Lodzissa, Puolassa toimiva yritys. Yhtiön palvelu on ainakin tähän asti osoittautunut täysin asialliseksi.


    • ddr-naiset on out!

      Kokeile ajella välillä ne säärikarvat, voi loppua kutina siihen...

    • m37Monet housutNähny

      Mikä muoti on kaikilla ollajalas mustat sukkahousut tai jotakin LG. Se muuten on "harha".

    • Niin?

      Ovatko sukkahousut alusvaate?

      • !!!

        On!


      • Ovathan ne

        Oletko nähnyt jonkun kulkevan kadulla pelkissä sukkahousuissa? Kyllä ne yleensä jonkun toisen vaatteen alla on. Eli ovat siinä mielessä alusvaate.


    • valmuska

      Komppaan ex-sukkahousumyyjää. Halpis sukkahousut aiheuttavat useammin kutinaa kuin laatumerkit. Ja mattapintaiset olen huomannut enemmän kutinaa aiheuttaviksi. Talven mittaan tulin käyttäneeksi hyvinkin paksuja sukkahousuja, ja neulesukkahousut (halpikset) tietysti ovat ne kutittavimmat. Herkkäihoiselle voi aiheuttaa kutinaa varmaankin melkein mitkä tahansa sukkahousut. Tuo em. sininen ei ole mulla aiheuttanut kutinaa (tummansiniset sukkahousut käytössä lähes viikottain).

      Liukaspintaiset sukkahousut olen havainnut vähiten kutittaviksi. Ja muutenkin ovat miellyttävät käyttää. Ei hierrä reidet eikä tartu helma sukkahousuihin kiinni. Housujenkin alla hyvät. Laadukkaat sukkahousut huomaa mm. siitä, että niitä ei juuri tunne jalassaan eli ovat kuin toinen iho.

      • niksipirkka

        Naiset laittakaa kirpputoreille myyntiin rikkinäiset sukkahousunne.


      • Sukkisfani

      • Janne 54

        Joo ja mulla ne jäi jalkaan kun en tuntenu niitä ko vasta uimahallin pukkarissa ja kylläpä se aiheutti naurua ja pilkkaa.


    • Nitroja huuleen

      Joo sellaset kusenpolttamat haarakiilasta. Saa nää pervot vanhat ukko runkkarit haistella ja veivata handyyn :)

    • hfgf

      Sama ongelma minullakin. Luulen että materiaalin karheus raapii ja siten kuivattaa ihoa ja siksi ne kutittavat.

    • Juthasukha

      Urpilainen kertoi että SDP sukkahousut joita saa Siwasta ei kutita ollenkaan. ne alkaa oikeasti itkettää.Pidä Kuitenkin hymy yllä sos.dem aatteen vuoksi vaikka kuinka kirveltää ja kirveltää saatanasti MUISTA HYMY HYMY ....sosdemut tykkää hymystä vaika sellaisesta missä...

    • Sukkis-Sirkku
    • Nimi Erkki

      Tein ilmoituksen asiattomasta viestistä. Perustelu on se että eikö samasta aiheesta (sama aloittaja?) ole tehty useampi avaus. Ja meneehän tämä aihe palstan aiheen ohitsekin.

      • ???

        Miten niin menee aiheen ohi? Eikös sukkahousutkin luokitella alusvaatteisiiin?


    • Pesukone :(

      Lars Levi Lestadiolainen on taas ottanut ohjat käsiin. Kiitos siitä

    • USKO JEHOVAAN

      Tein ilmoituksen asiattomasta viestistä. Perustelu on se että eikö samasta aiheesta (sama aloittaja?) ole tehty useampi avaus. Ja meneehän tämä aihe palstan aiheen ohitsekin.
      JA JOHAN NYT ON IHME ETTEI MITÄÄN TAPAHDU ! JEHOVA AUTTAA.

      • Jeho

        Siis täh?
        Jee jee Jehova Jeesus tulee jouluna!


      • Hohhoijaa...

        Näytä ne muut avaukset tällä palstalla, niin uskotaan. Ja mitä ketun väliä sillä on, jos täällä onkin useampi avaus?


      • Paostaori

        Hauskoja ovat nämä keskustelut. Aloitetaan sukkahousujen käyttöön liittyvistä ongelmista, mutta pädytään kukkahousujen aiheuttamman sutinan kautta johonkin jumaluusoppeihin. Vain taivas on rajana, jos sekään.


    • Njet Jehoooooova

      Ei Jehovat vietä Joulua !

    • niksipirkka

      Moititte sukkahousujen kestävyyttä ja kalleutta. Tuokaa rikkinäiset kirpputoreille myyntiin, niin saatte niiden hinnasta osan takaisin. Kokeilkaapa myydä vanhat sukkahousunne, saatatta yllättyä.

      • Miksi?

        Onko vanhojen sukkahousujen käyttö matonkuteena tullut uudelleen muotiin?


      • niksipirkka
        Miksi? kirjoitti:

        Onko vanhojen sukkahousujen käyttö matonkuteena tullut uudelleen muotiin?

        Voihan niitä siihenki tarkoitukseen käyttää. Ajattelin vain vinkata niiden myyntimahdollisuuksista.


    • Aantsu

      Mulla entinen naisystävä käytti AINA korkkareita ja sukkia tai sukkiksia ja lyhyitä hameita,ei se ainakaan mun mielestä mitään sexiä tappanu?
      Riippuu tietty millanen norppa sinne housuihin ahtautuu? mutta pieni nainen ja kengän numerokin 35 niin ei voi valittaa!

    • Gabriellat

      Sukkahousujen käyttö vaikuttaa ihon kosteustasapainoon. Usein kuulee valitettavan, että sukkahousut aiheuttavat kutinaa, mutta ainakin minun sääriäni ajoittain vaivannut kutina loppui kuin seinään, kun aloin käyttämään hyviä, kooltaan ja malliltaan sopivia sukkahousuja.

    • Masahiro

      Jos on ihottumaa ym niin pitää kokeilla erimateriaaleja,tutkimuksiin jos ei muu auta,sukkikset kyllä oikein käytettynä kestää ja laadukkaat sukkikset varsinkin,kyllä sukkikset naisen tekevät,katsokaapa vain vanhoja elokuviakin,jos joutuu onnettomuuteen ym niin tuskimpasiinä kukaan katselee ketään "sillä silmällä", kyllä siinä on hengestä kysymys ja sexistä ei tietoakaan ja ammattihenkilöillä ON vaitiolovelvollisuus,ei edes oma emäntäni saa mulle puhua mitä osastoilla tapahtuu missä töissä on!
      Jos väärinkäytöstä tapahtuu se on tutkittava ja rangaistava teko!

    • Anonyymi

      Sukkahousut kestävät paremmin kun ne kastelee ja pakastaa ennen käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe