Nyt anoppi ja appiukko muistin viimeisen kerran teidän merkkipäivinänne.
Sillä olette unohtaneet oman poikanne syntymäpäivät joka ainoan kerran.
Tiedän että naamanne tulee mutristumaan, kiittämättömyydestä, mutta niin kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.
Ihmettelette ääneen kuinka nuoriso ei osaa kiittää siellä eikä täällä.
Katsokaa itseänne peiliin.
Koskaan en ole teiltä kuullut kiitos sanaa lahjan annon tai hyvän teon jälkeen. En koskaan.
On turha vaatia muilta hyviä käytöstapoja jos ei itse osaa kylvää niitä.
Aikani olen miniänä yrittänyt mutta nyt en jaksa eikä kiinnosta miellyttää teitä.
En jaksa lunastaa hyvän miniän paikkaa teiltä koska se on mahdotonta.
Hymyilen vain kun tavataan.
Synttäri muistamiset.
Miniä
1
430
Vastaukset
- Urja
Eipä muista minunkaan appivanhemmat oman poikansa syntymäpäivää...! erittäin harvoin on käynyt että olisivat muistaneet. Eivätkä kyllä muista minunkaan... me sentään onnittelemme JOKA KERTA heitä merkkipäivinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872