(164cm/51kg) minulla on vatsan seudulla ylimääräistä löllyvää.. joku tietenkin luettuaan ajattelee että tulen tänne leijumaan kropallani, mutta toivoisin että täältä löytyisi myös ihmisiä jotka todella ymmärtävät, että laihoillakin ihmisillä on sitä löysää. ja niinpä toivonkin asiallisia vastauksia. eli onko se herkkujen jättäminen ruokavaliosta pois ainoa keino saada se ylimääräinen löllö sieltä navan alta pois?
onko kävely hyvä keino saada reidet, varsinkin sisäreidet kauniiksi?
olen aina ollut pienikokoinen, olen 20-vuotias naisen alku.
kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
en ole lihava mutta
3
503
Vastaukset
- Myy
Moi!
Koitappa kiinteyttävillä liikkeillä.
Treenaa vatsaa,erityisesti alavatsaa.
Muista myös kyljet!
Samalla kun treenaat sisä reisiä niin kyllä kiinteytyy!!
Pari-kolme kertaa viikossa vaikka telkkaria katsellessa.
Jumppa-kuminauha on myös oiva apuväline reisien kiinteytykseen!!! - Lilja
suosittelen kuntosalia, siellä on helpointa keskittyä juuri tiettyyn lihasryhmiin.
- Ravitsemustietoa
mahtaa olla rasvaprosenttisi? Olet mittojesi perusteella melkoisen hoikka, joten laihduttaa ei välttämättä kannata. Sen sijaan voisit alkaa harrastamaan lihasmassaa kasvattavaa liikuntaa. Kuntosalille kaksijakoisella ohjelmalla ja muutama muu harjoittelu päälle, niin löysät alkavat pikkuhiljaa "sulaa". Pelkällä rasvaprosentin laskulla nk. "ongelmakohdat" usein jäävät. Itsellä on vähän samaa ongelmaa tuon masun kanssa, eli riippumatta rasvaprosentista siellä tuntuu olevan aina löllyä. :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743