kannattaa laittaa, kun olet löytänyt jonkun kiinnostavanoloisen tapauksen treffit-palstalla?
Olen siis mies ja olen jo treenannut hieman tuota, mutta en ole päässyt vielä omaa viestiäni pidemmälle. Joten mietin onko avausviestini jotenkin huonoja tai "lapsellisia"
Eli yleensä viestini menee seuraavasti:
---->
Hei !
Tekstiä missämielessä stemmaamme ja tai miten löysin hänet ja mitä itse teen ja minkälainen olen ja muuta diipa daata.
Loppuun laitan hyvät kesät ja jätän lopun hnen päätettäväkseen.
Miten ensimmäinen viesti..
30
5743
Vastaukset 30
- sussu66
Ei nyt hirveästi kehumaan kannata ekassa viestissä lähteä...itseään eikä toista...
mutta kannattaa katsoa profiili ja ihannemiehen "kriteerit" ja ehkä niistä kommentoida jotain hauskaa...
itse olen 40 nainen ja aloitusviestejä saanut ihan laidasta laitaan...kyllä eniten omaan vastaukseen vaikuttaa miehen oma profiiliteksti .- 3v kokemuksella!
Kuule, miehenä sitä avausta turha alkaa hiomaan liikaa.Naiset siis kun vaativat että heille tulee kirjoittaa yksillöllinen viesti eikä mitään massaa.Kuitenkaan se ei sitten velvoita naista käymään edes profiilissa, puhumattakaan vastaamaan "Ei kiitosta".
Joten, tervetuloa p*rseeseen!Nettideitti on naisten leikkikenttä, missä miehet on narreja ja lakiaisia!
Ja en ole sitten mikään kaljaa kittaava idiootti vaan ihan kunnon mies joka haluaisi hyvän parisuhteen ja perheen. 3v kokemuksella! kirjoitti:
Kuule, miehenä sitä avausta turha alkaa hiomaan liikaa.Naiset siis kun vaativat että heille tulee kirjoittaa yksillöllinen viesti eikä mitään massaa.Kuitenkaan se ei sitten velvoita naista käymään edes profiilissa, puhumattakaan vastaamaan "Ei kiitosta".
Joten, tervetuloa p*rseeseen!Nettideitti on naisten leikkikenttä, missä miehet on narreja ja lakiaisia!
Ja en ole sitten mikään kaljaa kittaava idiootti vaan ihan kunnon mies joka haluaisi hyvän parisuhteen ja perheen.Itse tiivistäisin muutaman tärkeimmän ohjeen:
- Kerro itsestäsi pienin tarinoin, älä vain listaa
- Kirjoita, älä kirjoita että "käy tutustumassa profiiliin"
- Älä ala kehumaan itseäsi, äläkä naisen ulkonäköä. Jos haluat jotain positiivista sanoa, kerro mitä hänen kirjoituksensa on saanut sinut tuntemaan: "Profiilitekstisi sai minut hyvälle tuulelle"
- Älä tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, että sopisitte yhteen koska pidätte samoista asioista. Miksi näin? Lue lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/huonoimmat-viestit-naiselle-nettideitissa/
t: Heli E-kontakti.fi- Anonyymi00028
Moi 🥰
- Anonyymi00029
Moi❤️
- Tiet85
Eli laitanko ekaan viestiin semmoisen lyhyen ja ytimekkään viestin. Ei mitään pitkää tekstiä ja loppuun just, että jos kiinnostaa, niin ottaa yhteyttä? :)
- Tiet85
Ja tästä jos nappaa, niin sitten vasta kannattaisi panostaa kunnon tekstiin.
- Tiet85
Dodii nyt otin oppia ja katotaan toimiiko tämä kikka....Olen aika uusi näissä nettijutuissa, niin pitää vähän koputella puuta :D
- Aloittelija86
Hei! Olen itsekin aika uusi treffipalveluissa, mutta nämä ovat omia kokemuksiani naisena:
Ulkomaalaiset miehet lähettävät jatkuvasti yhteydenottoja ja usein on aivan selvää, etteivät he ole lukeneet riviäkään omasta profiilistani. Viesti saattaa tulla esim. 10 sekunttia sen jälkeen, kun hän on käynyt katsomassa profiilini. Tämä ärsyttää pidemmän päälle pahasti, joten suosittelen ehdottomasti jollain tavalla tuomaan esiin sen, miten olet katsellut huolella naisen profiilia. Mainitse ainakin jokin hänen kertomansa ominaisuus, joka kiehtoo sinua.
Jos aloitusviestisi haiskahtaa yhtään copypastelta niin naisen kiinnostus lopahtaa heti. Jokainen haluaa olla juuri se, joka on oikeasti herättänyt mielenkiintosi ja olet jo valmiiksi miettinyt yhteensopivuuttanne. Kirjoita siis viesti hänen profiilinsa perusteella.
Aloitusviestin ei tarvitse olla kovin pitkä, mutta pidempi kuin yksi lause. Vaikutat vähemmän epätoivoiselta seksinvonkaajalta, jos et heti ensiviestissä kerro toiveistasi parisuhteeseen. Sen sijaan koeta herätellä keskustelua, jostakin yhteisestä mielenkiinnonkohteestanne. Luultavastihan olet siis lähettänyt viestin naiselle, jonka kanssa teillä on jotakin yhteistä, eikö vain? ;)
Ideaalitilanteessahan nainen ja mies tapaavat esim. harrastusten kautta sattumalta. Puhumalla harrastuksista voit ikään kuin ohittaa sen, että tapaatte seuranhakupalvelussa. Se on naisesta romanttisempi aloitus tulevalle suhteelle, eikä keskustelun aloituksella ole niin paljoa painolastia. Voit hyvinkin saada mahdollisuuden (eli vastauksen viestiisi!) ja pääset esittelemään parhaimpia puoliasi tulevassa keskustelussa.
Jokainen ihminen haluaa puhua itsestään, joten esitä aloitusviestissä naiselle ainakin yksi kysymys hänestä itsestään. Esim. sporttiselle "Oletko harrastanut lajia X pitkään?" tai selvästi nörtimmälle naiselle "sanoit pitäväsi kauhuelokuvista, omia suosikkejani ovat ohjaajan X tuotokset. Mitkä ovat sinun suosikkejasi?"
On vaikea jättää avoin kysymys roikkumaan ja olla lähettämättä edes yhtä viestiä takaisin! Älä missään nimessä kysy haluista seurustella tai tavata ensimmäisessä viestissä - tietenkin hän haluaa, kunhan Sinä olet osoittanut olevasi sopoiva mies hänelle.
Nämä ovat omia kokemuksiani, nämä ovat tehonneet minuun ja näitä olen itse käyttänyt :) Noin viikko takana okcubidissa ja ensimmäist treffit tänään. Olen löytänyt myös toisen kiinnostavan keskustelukumppanin. Ei välilyöntiä ennen huutomerkkiä. Siis Hei! eikä Hei !
Lyhyesti kerrottuna: miksi otat yhteyttä. Mikä juuri tässä kyseisessä henkilössä herätti kiinnostuksesi. Mahdollisia kysymyksiä hänen mielenkiinnon kohteisiinsa liittyen (ks. edellinen viesti).
Ihan lyhyesti itsestäsi. Vältä sellaisia kuvauksia kuin luotettava, rehellinen, kunnollinen. Niillä ei ole yhtään mitään informaatioarvoa, koska kukaan ei kertoisi olevansa epäluotettava, epärehellinen jne. Mieluiten kuvaa itseäsi kaiken kaikkiaan tekemisen kautta eikä adjektiiveilla. Esimerkiksi: älä kirjoita olevasi sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut vaan että viihdyt seurassa, ystävät ovat sinulle tärkeitä.
Älä kuvaa itseäsi negaation kautta. Jos et käytä ollenkaan alkoholia niin kerro olevasi raitis (mieluiten kerro se jo profiilissasi, koska se voi olla kynnyskysymys jollekin), älä kirjoita että "en ryyppää". Yleisesti ottaen ei pitäisi olla mitään sellaisia asioita, joita on tarpeen ilmaista negaation kautta, koska vastapuolen kiinnostusta ei herätä se, mitä _et_ tee vaan se, mitä teet ja millainen olet.
Muista huumori. Ei vitsejä vaan kevyt, hauska sävy kirjoituksessa. Korkeintaan yksi hymiö tällaisessa lyhyessä tekstissä.
Lopuksi toivomus, että vastaanottaja haluaisi tutustua sinuun. Lopeta viesti kertomalla etu-/kutsumanimesi.- Tiet85
Hienoja kehitysehdotuksia. Täytyykin taas hieman kehittää muutaman uuden vihjeen seuraamuksena :D
Nyt on opittu, että ensimmäinen viesti on lyhyt, koska sen tarkoituksena on herättää toisen kiinnostus. Ensimmäisen viestin sisältö olisi hyvä sisältää jotain potentiaalisen ihastuksen ajatusmaailmaa tai mahdollisesti jokin oikea yhteinen harrastus. Kannattaa myös välttää asioiden "kielteistä" lähestymistä ja lähestyä hieman "väritetyllä-positiivisella" kannalta. Loppuun etu-/ kutsumanimi...Tätä en ole ennen kyllä laittanut. Kutsumanimi tai etunimen kertominen on minusta tässävaiheessa vielä turhan ee "läheinen-juttu" En edes tiedä onko hän kiinnostunut minusta. Ehkä sitten, kun hän lähettää viestiä takas, niin silloin voisi jo kait kertoa tuo nimi. - Tiet85
Hei check check.
Ensimmäinen vastausviesti tuli takaisin. Tosin Se vaan vastas mun kahteen kyssäriin muutamalla sanalla, eikä laittanut mitään vastakysymystä tai mitään muutakaan.
Miten homma jatkuu? =D Oliko hän vain kohtelias ja vastasi vai onko hän mahdollisesti kiinnostunut.Itse jatkaisin kirjoittamalla jotain kevyttä ja ajankohtaista, esimerkiksi kertomalla miten oma viikonloppuni on sujunut ja kysymällä vastaavasti mitä hän on tehnyt. Sinähän sen parhaiten tiedät: mikä hänessä kiinnostaa? Mitä haluaisit häneltä kysyä? Mitä haluaisit hänestä tietää?
- Aloittelija86
Hienoa! :D Olet tainnut päästä jo pidemmälle kuin moni muu tämän palstan katkeroituneista nettitreffailijoista.
Tapasin itse eilen ensimmäisen kumppaniehdokkaan ja meillä synkkasi kyllä erittäin hyvin. Seuraavat treffit luultavasti jo ensiviikolla :) - 4+19
Itse lopetan keskustelun tuossa vaiheessa. Jos nainen ei osaa tehdä muuta kuin vastata lyhyesti kysymyksiin niin häntä ei joko kiinnosta tai sitten ei ole kykenevä keskusteluun. Jos hän olisi kiinnostunut sinusta niin hän myös kysyisi jotain sinusta.
- Tiet85
Yees no ei siitä mitään tullukaan. Uutta viestiä menemään seuraavalle ehdokkaalle.
- Tiet85
Nyt olen jo viikonverran about viestitellyt yhdelle ja hänkin on viestitellyt minulle niitä näitä...Mutta mutta. Pakko kysyä, että pitääkö mun kehua ulkonäköä tai jotain, että homma etenee. En ole mikään kova kehumaan toisten ulkonäköä, koska en välitä siitä niin paljoa :D OIkeasti hyvä jos huomaan, esim mun äidin tai siskon käyneen kampaamossa ja kun ne sanoo sen , että olivat käyneet, niin tottakai mä sillon kehun, että hieno kampaus jne.
Olen myös huomannut, että itse olen käytännössä se joka tekee kyssärit ja hän vastailee todella hyvin ja sanoo myös jotain muutakin siinä sivussa. Hän ei tosin tee itse kysymyksiä ollenkaan.
Joten onko oikein, jos jos teen semmoisen taktiikan, että en teekkään enään kysymystä vaan kun hän on vastannut viestiini, niin ikäänkuin jatkan sitä viestiä, mutta en kysy mitään tälläkertaa. Ja näin ikäänkuin pakotan hänet joko jatkamaan keskustelua tai tekemään kyssärin. Jännittää tosin hieman, että jääkö se silloin siihen ja viestittely loppuu siihen. - bsbs
Ei sillä ole yhtään mitään väliä, nainen todennäköisesti jättää silti vastaamatta vaikka miten panostaisi kun joku yksi pikkujuttu ei profiilissa miellytä.
- Että näin
Ainakaan omalla kohdallani naiset eivät ole vastanneet viesteihini. Viestini ovat olleet ihan asiallisia, myös sisältäneet vähän huumoria ja ovat olleet muutaman rivin pituisia, ettei mene aloitusviesti liian överiksi, mutta naisten vastaus% on ollut hyvin alhainen. Muutamasta sadasta lähettämästäni viestistä parin vuoden aikana vain parin kanssa lähetetty enemmän kuin 1 viesti. Eikä niistäkään tullut mitään, vaan nainen lopetti sen keskustelun tyystin kesken. :D
En oo se komein kaveri, mutta luulisin, että tällä ulkonäöllä nyt edes tekisi jonkunlaisen ensivaikutelman, mutta ei ilmeisesti. Tai sitten vaan oman ikäsillä parikymppisillä naisilla vaatimustaso on jotain mitä en ymmärrä. Olen kysynyt parilta naispuoliselta kaveriltani suoraan minkä arvosanan he antaisivat nii toinen sanoi 8 ja toinen 8 . Ehkä tää nettideittailu ei oo sitten meidän parikymppisten miesten paikka. Olis kiva tietää minkälaista viestiä ne naiset sitten odottavat. - nettideittailua
Kyllähän se niin on, että nettideitissä ei tasa-arvo jyllää. Naiset vaativat miehiltä, panostamista profiiliin ja personoituja sekä yksilöllisiä viestejä. Mutta se ei takaa lainkaan sitä, että nainen kiinnostuisi reagoimaan edes vähää alusta.
Tämän takia minulta on mennyt hyvin pitkälti maku nettideittailuun. Ehkei ole korrektia leimata naisia nirsoiksi, koska ei kai kenenkään voi odottaa kiinnostuvan jostain itselleen epäsopivasta. Mutta kutsuisin heitä ennemmin laiskoiksi. Ei viitsitä etsiä eikä hakea ketään, eikä tutustua eikä ottaa selvää. Profiileissa ei käydä, viesteihin ei vastata, kysymyksiä ei esitetä. Profiilia vaan roikotetaan palstoilla vuodesta toiseen. Kai niitä viestejä sitten satelee naisille täydellisiltä miehiltä niin paljon, ettei heidän tarvitse nähdä vaivaa kumppanin etsimisessä.- aina yksin, onneksi
Aivan loistava ja ytimeen osuva viesti omista ajatuksistani. Mielestäni tuosta saisi oman mahtavan ja tulenkatkuisen keskustelun aloitettua. Nettideittimaailma ruokkii naisten itserakkautta, passiivisuutta sekä seksuaalista/sosiaalista valtaa entisestään ja koska miehet kirjoittelevat satapäin naisille, on naisilla varaa vaatia koko ajan enemmän miesten aloituksilta. Itse asiassa on mielenkiintoista nähdä mihin tällainen maailma loppupeleissä vie. Ainahan miehet ovat jollakin tasolla jahdanneet naisia, mutta netti on räjäyttänyt ilmiön aivan uusiin laajuuksiin. Toinen mikä itseäni on monesti häirinnyt korkeasti koulutettujen naisten vaatimuksissa ovat miehiltä vaadittu korkea koulutustaso tai tulotaso. Kysymys kuuluukin, kuinka tulevaisuudessa naisten kouluttautuessa entistä enemmän ja näin ollen myös tienatessa paljon enemmän aikovat edelleen saada näitä valioyksilömiehiä itselleen?
Väitän, että elämme jo nyt naisten johtamassa maailmassa, emme vain tiedä sitä vielä.
- näinseonnähtävä
Naisena voin sanoa, että viestejä tulee oikeasti ihan tuhottomasti (nyt esim viimeisen vuorokauden aikana olen saanut 82 viestiä 49 eri mieheltä) joten kannattaa oikeasti panostaa siihen ekaan viestiin, jotta erotut.
Eli: ei liikaa tekstiä ekaan viestiin, eikä myöskään sitä toista äärilaitaa eli "moi mitä kuuluu?" tai "haluutko tutustua?" eikä etenkään mitään copy/paste -tekstiä, olkoon vaikka kuinka hienosti kirjoitettu.
Muutaman rivin panostus, jotain kevyttä ja mukavaa, ehkä jokin maininta naisen profiilista merkiksi siitä että olet oikeasti lukenut sen, ehkä jokin kevyt heitto itsestäsi. Mutta ei toki mitään mainintaa siitä että olet "hyvin varusteltu" tms. jos haluat oikeasti tehdä tuttavuutta :D
Tekstin laatu ennen kaikkea, ei määrä.- Suosittelen
Naisen kannattaa olla kuvattomana nettideiteissä, niin tulee vähemmän viestejä mutta enemmän asiaa :) Toki tulee myös seksiehdotuksia, kun monet luulee, että siksi ollaan kuvattomana kun ei kestä päivänvaloa se mitä ollaan tekemässä. Mutta vähemmällä pääsee ilman kuvaa loppujen lopuksi.
En mä ainakaan jaksaisi kahlata 82:aa viestiä läpi. - Että näin
No se ei tule yllätyksenä että naisille tulee viestejä. Ystäväni kävi katsomassa paljonko hänelle tullu viestejä yhdellä deittisivulla niin niitä oli vaatimattomat muutama tuhat... :D
Mutta tuleeko tässä sitten se yks syy, että naiset eivät jaksa lukea edes läheskään kaikkia, vaan katsovat sen komeimman miehen joka lähettänyt heille viestin vai mikä teillä naisilla on se mikä siinä sitten tekee sen vaikutuksen? Itse juuri panostan juuri tuon muutaman rivin ja vielä rennosti kirjottaen, ehkä vielä jonkun "hauskan?" jutun saatan heittää siihen.
Kuva minulla on eikä huono kuva ollenkaan. Antaa vaan realistisen kuvan itsestäni. Ei ole laitettu mustavalkoiseksi tai muutettu mitenkään millään ohjelmalla.
Ymmärtäähän sen että monista naisista tulee koppavia, jos saavat viestäjä tuutin täydeltä. Varmaan itekin olis erilainen kun oma itseluottamus oli jossai taivaassa jos naisia pyöris vaan ympärillä ja lähettelis viestejä et olis kiva tutustuu ynm... ei oo ihan tasa-arvossa tää asia suomessa, eikä tuu olemaan.
Turhauttavalta tuntuu usein, kun ei tästä tuu mitään. Tulee sellanen fiilis, että mitä helvettiä tää touhu oikee on kun ei elämässään oo päässy ees viel treffeille asti, eikä oo ollu ees lähellä! Ja kaverit sanovat että oot vielä nuori ynm. Joojoo oon nuori parikymppinen mut ei tää enää nappaa. Aluks oli kivaa, mut se loppu jo. Voin vaa kuvitella minkälainen fiilis on niillä mua vanhemmilla joilla on sama tilanne... ja miten sit nostat sitä itseluottamusta? Käyn salilla, otan rennosti, oon mukava, hauska, syvällinenkin jos on tarvetta ja perusmaalaisjärjen omaava, mut ilmeisesti mussa on vaan jokin mikä ei naisia sytytä. Oon aina se hyvä tyyppi mut se on siin. Silti yritän pysyä aina positiivisena, mutta joskus tulee vaan sellanen fiilis, että miten tää on edes mahdollista? No ei auta kun mennä eteenpäin, ku ei sitä pääse taaksepäinkään. Hah! :D - näinseonnähtävä
Että näin kirjoitti:
No se ei tule yllätyksenä että naisille tulee viestejä. Ystäväni kävi katsomassa paljonko hänelle tullu viestejä yhdellä deittisivulla niin niitä oli vaatimattomat muutama tuhat... :D
Mutta tuleeko tässä sitten se yks syy, että naiset eivät jaksa lukea edes läheskään kaikkia, vaan katsovat sen komeimman miehen joka lähettänyt heille viestin vai mikä teillä naisilla on se mikä siinä sitten tekee sen vaikutuksen? Itse juuri panostan juuri tuon muutaman rivin ja vielä rennosti kirjottaen, ehkä vielä jonkun "hauskan?" jutun saatan heittää siihen.
Kuva minulla on eikä huono kuva ollenkaan. Antaa vaan realistisen kuvan itsestäni. Ei ole laitettu mustavalkoiseksi tai muutettu mitenkään millään ohjelmalla.
Ymmärtäähän sen että monista naisista tulee koppavia, jos saavat viestäjä tuutin täydeltä. Varmaan itekin olis erilainen kun oma itseluottamus oli jossai taivaassa jos naisia pyöris vaan ympärillä ja lähettelis viestejä et olis kiva tutustuu ynm... ei oo ihan tasa-arvossa tää asia suomessa, eikä tuu olemaan.
Turhauttavalta tuntuu usein, kun ei tästä tuu mitään. Tulee sellanen fiilis, että mitä helvettiä tää touhu oikee on kun ei elämässään oo päässy ees viel treffeille asti, eikä oo ollu ees lähellä! Ja kaverit sanovat että oot vielä nuori ynm. Joojoo oon nuori parikymppinen mut ei tää enää nappaa. Aluks oli kivaa, mut se loppu jo. Voin vaa kuvitella minkälainen fiilis on niillä mua vanhemmilla joilla on sama tilanne... ja miten sit nostat sitä itseluottamusta? Käyn salilla, otan rennosti, oon mukava, hauska, syvällinenkin jos on tarvetta ja perusmaalaisjärjen omaava, mut ilmeisesti mussa on vaan jokin mikä ei naisia sytytä. Oon aina se hyvä tyyppi mut se on siin. Silti yritän pysyä aina positiivisena, mutta joskus tulee vaan sellanen fiilis, että miten tää on edes mahdollista? No ei auta kun mennä eteenpäin, ku ei sitä pääse taaksepäinkään. Hah! :DTuskinpa useinkaan on kyse siitä, että naisista tulee "koppavia" kun saavat viestejä paljon, vaan siitä että yksinkertaisesti aika ei riitä edes vastata jokaiselle (viestit ns. hukkuvatkin helposti jos ajatus/homma keskeytyy jostain ihan arkisestakin syystä, vastaat vaikka puhelimeen jne). Se saatujen viestien massa vaan on niin valtava.
Kuka nyt sitten milläkin kriteereillä siitä massasta valkkaa ne joille vastaa, se varmasti vaihtelee. Mutta veikkaan että useimmiten kyse ei tosiaan ole koppavuudesta tai huonosta käytöksestä.
Hiukan sivuun aiheesta, ei paljon kuitenkaan: itse tulin eilen blokatuksi sellaisen tyypin toimesta, jolle oikeasti ajattelin vastatakin. Mutta kun siinä tuli viivettä, olin välillä puhelimessa kaverini kanssa ja sitten jouduin uudelleen kirjautumaan ja rupesin etsimään sitä tyypin lähettämää viestiä uudelleen vastatakseni, se oli pistänyt kommentin perään huonosta käytöksestäni (kun ignoorasin hänen viestinsä) ja siis tosiaan eston päälle, etten voinut enää vastatakaan.
Hämmästyttävää, sanoisin :) - noname574
näinseonnähtävä kirjoitti:
Tuskinpa useinkaan on kyse siitä, että naisista tulee "koppavia" kun saavat viestejä paljon, vaan siitä että yksinkertaisesti aika ei riitä edes vastata jokaiselle (viestit ns. hukkuvatkin helposti jos ajatus/homma keskeytyy jostain ihan arkisestakin syystä, vastaat vaikka puhelimeen jne). Se saatujen viestien massa vaan on niin valtava.
Kuka nyt sitten milläkin kriteereillä siitä massasta valkkaa ne joille vastaa, se varmasti vaihtelee. Mutta veikkaan että useimmiten kyse ei tosiaan ole koppavuudesta tai huonosta käytöksestä.
Hiukan sivuun aiheesta, ei paljon kuitenkaan: itse tulin eilen blokatuksi sellaisen tyypin toimesta, jolle oikeasti ajattelin vastatakin. Mutta kun siinä tuli viivettä, olin välillä puhelimessa kaverini kanssa ja sitten jouduin uudelleen kirjautumaan ja rupesin etsimään sitä tyypin lähettämää viestiä uudelleen vastatakseni, se oli pistänyt kommentin perään huonosta käytöksestäni (kun ignoorasin hänen viestinsä) ja siis tosiaan eston päälle, etten voinut enää vastatakaan.
Hämmästyttävää, sanoisin :)Tässä pelissä näyttäisi olevan vain häviäjiä. Omat huonot kokemukset kostetaan seuraavalle kokelaalle ja lopulta koko palsta on täynnä ainoastaan vihaisia, välinpitämättömiä, katkeria ja valmiiksi pettyneitä seuranhakijoita. En viittaa varsinaisesti sinuun vaan yleiseen ilmapiiriin, mikä täällä tuntuu hallitsevan. Kai tänne pitäisi tehdä vain sellaisia pikaisia täsmäiskuja ja poistua nopeasti löytyi seuraa tai ei.
- mörkö
Naisten kannattaisi ihan oikeasti ottaa ohjat omiin käsiinsä ja alkaa olemaan aktiivisemmin yhteydessä miehiin. Tällä tavoin voisi oikeasti varmistua siitä, että itseä miellyttävät profiilit ja miehet saisivat tarpeellisen huomion. Tämä todennäköisesti noistaisin myös onnistumisen mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla... vaikka ne eivät edes olisi olleet heikot aikaisemmin.
- nytmämokasin
näinseonnähtävä kirjoitti:
Tuskinpa useinkaan on kyse siitä, että naisista tulee "koppavia" kun saavat viestejä paljon, vaan siitä että yksinkertaisesti aika ei riitä edes vastata jokaiselle (viestit ns. hukkuvatkin helposti jos ajatus/homma keskeytyy jostain ihan arkisestakin syystä, vastaat vaikka puhelimeen jne). Se saatujen viestien massa vaan on niin valtava.
Hämmästyttävää, sanoisin :)Heh, toivottavasti se en ole ollut minä itse :) Mutta asiaan viitaten blokkaan itsekin profiileja. En kuitenkaan tee sitä yleensä siitä syystä, että suuttuisin ihmisille vaan jos viestiini ei ole vastattu parin viikon sisällä lähestymisyrityksestäni, niin en halua nähdä toista turhaan enää hakutuloksissa. Pari kertaa on käynyt niin, että olen vahingossa lähettänyt jonkin ajan kuluttua viestin henkilölle, johon olen ollut jo yhteyksissä. Siitä tulee ihan stalkkerimainen olo. Tottahan toki asiat ja tilanteet muuttuvat ajan kuluessa, mutta uskon, että jos profiilini luo minkäänlaista kiinnostusta toisessa, hän kyllä kirjoittaa jotain takaisin.
- Anonyymi
miten pääsen viestit suomi 24 treffit
- Anonyymi00030
Siis jos OIKEASTI olet kiinnostunut naisesta ei siinä ohjeita tarvita. Oletko siis kiinnostunut kaikista yleensä vai oikeasti jostain.
Tuntuu että tuolla menetelmällä ei taida ihan montaa naista onnistaa.
Haluatko että hän kiinnostuisi sinusta vai siitä että itse kiinnostuisit hänestä.
Tarpeeksi monta epäonnistumista pitäisi opettaa hakemaan oikeita.
Edellyttäen että huomaa missä meni pieleen.
Ei kannata myydä itseään silti halvalla pitää itsekin saada jotain enkä tarkoita sitä yhtä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052039
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481196Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26661