Mun ongelma on siis se et en löydä mistään sopivia rintsikoita, oon siis vasta 12v. Ja mun rinnat on tosi pienet viel, mun sellaset ns.minitopit ei auta mitään. Mul on jo yhet OIKEAT rintsikat. Ne on aika sopivat, mut ne isontaa ihan pirusti. Eli sanokaa vaik vaatekauppoi mist löytyis ja jos jaksatte nii hintaluokkaa. Kiitos kaikille vastanneille!!!
Kaikki lukee tän ,kiitos!
6
310
Vastaukset
- Vinkki
Lindexistä löytyy sellasia pieniä, jotka ei suurenna jaaaa hinnasta en tiedä, mutta itse ostin sieltä 13-vuotiaana hyvät rintsikat(en sillon todellakaan halunnut suurentavia rintsikoita) ja hintakin oli halpa...=)
Nyt käytän vaan puolitoppeja(tai miksi niitä kutsutaanki), koska rinnat on niin pienet urheilun takia vaikka olen 15...- rintsikkatyttö 13v
Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.
Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena. - rintsikat...?
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.
Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena.Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)
- mikss ei
rintsikat...? kirjoitti:
Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)
miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12
- viestin_aloittaja
mikss ei kirjoitti:
miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12
No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
ja tokana isot.... - rintsikkatyttö 13v
viestin_aloittaja kirjoitti:
No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
ja tokana isot....Ainahan rintsikat vähän suutentaa, varsinkin topatut. Rupee pitään nyt niitä ennen koulun alkua, koulussa nut kukaan ei muista minkäkokoiset tissit sulla oli viime keväänä.
Musta on ainakin kiva, että rintsikat suurentaa tissejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3186874Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693976- 2083115
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242827- 741932
- 1461702
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101692Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891418