Kaikki lukee tän ,kiitos!

rintsikat...??

Mun ongelma on siis se et en löydä mistään sopivia rintsikoita, oon siis vasta 12v. Ja mun rinnat on tosi pienet viel, mun sellaset ns.minitopit ei auta mitään. Mul on jo yhet OIKEAT rintsikat. Ne on aika sopivat, mut ne isontaa ihan pirusti. Eli sanokaa vaik vaatekauppoi mist löytyis ja jos jaksatte nii hintaluokkaa. Kiitos kaikille vastanneille!!!

6

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki

Lindexistä löytyy sellasia pieniä, jotka ei suurenna jaaaa hinnasta en tiedä, mutta itse ostin sieltä 13-vuotiaana hyvät rintsikat(en sillon todellakaan halunnut suurentavia rintsikoita) ja hintakin oli halpa...=)
      Nyt käytän vaan puolitoppeja(tai miksi niitä kutsutaanki), koska rinnat on niin pienet urheilun takia vaikka olen 15...

• rintsikkatyttö 13v

Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.

Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena.

• rintsikat...?
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.

Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena.

Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)

• mikss ei
        rintsikat...? kirjoitti:

Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)

miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12

• viestin_aloittaja
        mikss ei kirjoitti:

miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12

No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
        ja tokana isot....

• rintsikkatyttö 13v
        viestin_aloittaja kirjoitti:

No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
        ja tokana isot....

Ainahan rintsikat vähän suutentaa, varsinkin topatut. Rupee pitään nyt niitä ennen koulun alkua, koulussa nut kukaan ei muista minkäkokoiset tissit sulla oli viime keväänä.
        Musta on ainakin kiva, että rintsikat suurentaa tissejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe