Kaikki lukee tän ,kiitos!

rintsikat...??

Mun ongelma on siis se et en löydä mistään sopivia rintsikoita, oon siis vasta 12v. Ja mun rinnat on tosi pienet viel, mun sellaset ns.minitopit ei auta mitään. Mul on jo yhet OIKEAT rintsikat. Ne on aika sopivat, mut ne isontaa ihan pirusti. Eli sanokaa vaik vaatekauppoi mist löytyis ja jos jaksatte nii hintaluokkaa. Kiitos kaikille vastanneille!!!

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki

      Lindexistä löytyy sellasia pieniä, jotka ei suurenna jaaaa hinnasta en tiedä, mutta itse ostin sieltä 13-vuotiaana hyvät rintsikat(en sillon todellakaan halunnut suurentavia rintsikoita) ja hintakin oli halpa...=)
      Nyt käytän vaan puolitoppeja(tai miksi niitä kutsutaanki), koska rinnat on niin pienet urheilun takia vaikka olen 15...

      • rintsikkatyttö 13v

        Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.

        Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena.


      • rintsikat...?
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Seppälässä ainakin oli ihan kivan näkösiä.

        Hieman topattuja kuppiliivejä, hinta noin 10-12€, oli sekä mustana, että valkosena.

        Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)


      • mikss ei
        rintsikat...? kirjoitti:

        Kiitos molemmille, pitää sitte käydä kattomassa ja sovittamassa! :)

        miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12


      • viestin_aloittaja
        mikss ei kirjoitti:

        miks et haluis suurentavii. mull o oikeest 70B loko mut käytän silti super pusj up ja topattui liivei. oon 12

        No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
        ja tokana isot....


      • rintsikkatyttö 13v
        viestin_aloittaja kirjoitti:

        No näyttääks iha hiton tyhmält ku ekana päivänä sul on pienet rinnat
        ja tokana isot....

        Ainahan rintsikat vähän suutentaa, varsinkin topatut. Rupee pitään nyt niitä ennen koulun alkua, koulussa nut kukaan ei muista minkäkokoiset tissit sulla oli viime keväänä.
        Musta on ainakin kiva, että rintsikat suurentaa tissejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe