Tatuoinnin poisto

sadokan

7

2732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kypsä

Se että tällaisia studioita tarvitaan, todistaa sen että tatuoinnin hankita ei ole kumminkaan järkevä päätös. Ihmiset kypsyvät (useimmat) ja mielikin voi vaihtua, vaikka lapselliset sanovat, että tietävät mitä tekevät ja haluavat pitää tatuointinsa loppuelämän.

• 8786

Toimiiko toi oikeasti! Löytyykö jostakin aitoja ennen ja jälkeen kuvia?
      Mitä sanoo Suomen lainsäädäntö voiteeseen?
      Esim. Jenkkien puudutusaineita ei saa tuotua virallisesti maahan.

En dissaa vaan aidosti kiinnostunut.
      Ehkä parasta varata aika ja tuoda asia esille.

• 8786

• sadokan
        8786 kirjoitti:

Jep ja google auttoi.
        Ei kannata tuota käyttää.
        Mm täältä tietoa:
        http://messageboards.makemeheal.com/non-surgical-cosmetic/eraze-rejuvi-tattoo-removal-t58419.html

Sadokan moi.
        Luin pikaisesti lähettämäsi linkkien kommentit, ja jäi pikkasen epävarma ja kysymyksiä herättävä olo, tästä johtuen en vastannut saman kommenttiisi vaan pyysin MBstudion apua asioiden tulkitsemiseen, koska mielestäni on hyvä saada erilaisia näkökulmia asioihin.

Joten tässä alla MBstudion omistajan kommentti linkkisi keskusteluun.

Moi! 8786 :)
        MBstudio tässä, olen lukenut http://messageboards.makemeheal.com/non-surgical-cosmetic/eraze-rejuvi-tattoo-removal-t58419.html
        missään näistä kirjoituksista ei selvinnyt ammattitaitoisuutta, eikä liioin taustatutkimustietoa.

MBstudion omistajana olen käyttänyt Rejuvi Tattoo Removal System hyvillä tuloksilla. Olen terveysalan koulutuksen käynyt henkilö ja toimitan palvelun ammattitaitoisesti. Olen itse henkiökohtaisesti tavannut Dr Arthur Furstin koulutustilaisuuksissa Austraaliassa. Asiakkaani ovat ihmeissään edullisuudesta sekä hienosta helposti saavutetuista tuloksista.
        Käyttämäni Rejuvi Tattoo Removal System toimii jopa vankilossa tehtyihin tatuointeihin, joissa on mm. käytetty kengänpohjasta sulatetua kumia.

The Big Pharma co-operation hinnastot ovat tietysti aivan toista luokkaa ja kontrolli on tietysti heillä, joten on ilmiselvää, että vain negatiivisia kommentteja pidetään yllä sosiallisessa mediassa. Miettikää oikeesti.
        Tietoa löytyy joka junaan, jokaiselle matkustajalle mieleseen säveleen.

http://www.rejuvilab.com/AboutFrames.html

• 8786
        sadokan kirjoitti:

Sadokan moi.
        Luin pikaisesti lähettämäsi linkkien kommentit, ja jäi pikkasen epävarma ja kysymyksiä herättävä olo, tästä johtuen en vastannut saman kommenttiisi vaan pyysin MBstudion apua asioiden tulkitsemiseen, koska mielestäni on hyvä saada erilaisia näkökulmia asioihin.

Joten tässä alla MBstudion omistajan kommentti linkkisi keskusteluun.

Moi! 8786 :)
        MBstudio tässä, olen lukenut http://messageboards.makemeheal.com/non-surgical-cosmetic/eraze-rejuvi-tattoo-removal-t58419.html
        missään näistä kirjoituksista ei selvinnyt ammattitaitoisuutta, eikä liioin taustatutkimustietoa.

MBstudion omistajana olen käyttänyt Rejuvi Tattoo Removal System hyvillä tuloksilla. Olen terveysalan koulutuksen käynyt henkilö ja toimitan palvelun ammattitaitoisesti. Olen itse henkiökohtaisesti tavannut Dr Arthur Furstin koulutustilaisuuksissa Austraaliassa. Asiakkaani ovat ihmeissään edullisuudesta sekä hienosta helposti saavutetuista tuloksista.
        Käyttämäni Rejuvi Tattoo Removal System toimii jopa vankilossa tehtyihin tatuointeihin, joissa on mm. käytetty kengänpohjasta sulatetua kumia.

The Big Pharma co-operation hinnastot ovat tietysti aivan toista luokkaa ja kontrolli on tietysti heillä, joten on ilmiselvää, että vain negatiivisia kommentteja pidetään yllä sosiallisessa mediassa. Miettikää oikeesti.
        Tietoa löytyy joka junaan, jokaiselle matkustajalle mieleseen säveleen.

http://www.rejuvilab.com/AboutFrames.html

Jees. En ollut tarkoittanutkaan kommenttejani totaaliseksi dissaukseksi.

Tietenkin mietin asiaa niin, että varman tiedon tuotteesta saa vain ja ainoastaan, kun sitä itse kokeilee.
        Joten taidan hankkia kyseistä tuotetta, hakata sitä johonkin itse tekemääni kohtaan niin faktat on pian edessä. (olen ollut alalla n. 5 vuotta).
        Muutoin pelkkiin muiden lähteisiin nojailu ei tuota oikeaa tietoa. Jokaisella on kuitenkin ne omat jauhot pussissa ja ne muiden on aina hyvin hyvin huonoja.

Kaikista eniten itseäni mietityttää miksei tuotetta markkinoida laajemmin. Tuote on ollut kuitenkin markkinoilla hyvin kauan. Ja kun kyseessä on ala, jossa uutuus ja jonkin teknisen välineen tuotekehys tulee tietoisuuteen todella vauhdilla, niin miksi kys. tapauksessa ei ole niin?
        Eli, jos tuote on niin hyvä, kuin mainostetaan miksi sitä ei löydy jokaiselta studiolta?
        Olen sitä mieltä kyllä, että kaikkia tuoteeita pitäisi käyttää vain, kun osaa.
        Mielelläni maksan, jos kys. studion henkilö on halukas järjestämään seminaarin/koulutusillan asiasta.
        Toki tässä tulee vastaan markkinatalous. Eihän salaisuuksia anneta tarjottimella. Pieneltä studiolta/tekijältä tämän ymmärrän, pidetään kiinni osaamisesta. Mutta mitenkä sitten tuotteen tehtailijat? Markkinataloudessa luulisi kuvittelevan, että tuote, kuin tuote haluttaisiin jokaiseen studioon. Mainostuksessahan aine syrjäyttää laserit murto-osalla kustannuksissakin.

Mietintää riittää. :)

• sadokan
        8786 kirjoitti:

Jees. En ollut tarkoittanutkaan kommenttejani totaaliseksi dissaukseksi.

Tietenkin mietin asiaa niin, että varman tiedon tuotteesta saa vain ja ainoastaan, kun sitä itse kokeilee.
        Joten taidan hankkia kyseistä tuotetta, hakata sitä johonkin itse tekemääni kohtaan niin faktat on pian edessä. (olen ollut alalla n. 5 vuotta).
        Muutoin pelkkiin muiden lähteisiin nojailu ei tuota oikeaa tietoa. Jokaisella on kuitenkin ne omat jauhot pussissa ja ne muiden on aina hyvin hyvin huonoja.

Kaikista eniten itseäni mietityttää miksei tuotetta markkinoida laajemmin. Tuote on ollut kuitenkin markkinoilla hyvin kauan. Ja kun kyseessä on ala, jossa uutuus ja jonkin teknisen välineen tuotekehys tulee tietoisuuteen todella vauhdilla, niin miksi kys. tapauksessa ei ole niin?
        Eli, jos tuote on niin hyvä, kuin mainostetaan miksi sitä ei löydy jokaiselta studiolta?
        Olen sitä mieltä kyllä, että kaikkia tuoteeita pitäisi käyttää vain, kun osaa.
        Mielelläni maksan, jos kys. studion henkilö on halukas järjestämään seminaarin/koulutusillan asiasta.
        Toki tässä tulee vastaan markkinatalous. Eihän salaisuuksia anneta tarjottimella. Pieneltä studiolta/tekijältä tämän ymmärrän, pidetään kiinni osaamisesta. Mutta mitenkä sitten tuotteen tehtailijat? Markkinataloudessa luulisi kuvittelevan, että tuote, kuin tuote haluttaisiin jokaiseen studioon. Mainostuksessahan aine syrjäyttää laserit murto-osalla kustannuksissakin.

Mietintää riittää. :)

Tuolla on aika hyvin kerrottu miten tuote toimii: http://www.e-raze.com/

Kursseja ei suomessa kukaan valitettavasti ainakaan toistaiseksi pidä.

• Oranssinen

Onko jossain ennen ja jälkeen -kuvia? Siis suomalaisia? Vaikea uskoa ilman..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe