Näin etnisyys vaikuttaa kumppanin valintaan

Ikisinkku M

http://www.stara.fi/2014/04/25/etnisyys-vaikuttaa-ihmisen-vetovoimaan/

"Miehet kiinnostuivat eniten aasialaisista naisista. Poikkeus tästä olivat aasialaiset miehet, jotka tunsivat eniten vetoa latinonaisiin. Kaikki naiset tummaihoisia lukuunottamatta halusivat vaaleaihoisen miehen. Vaaleaihoiset miehet pitivät sen sijaan enemmän muista etnisyyksistä "

Se että miehet pitivät aasialaisista naisista yleisesti ottaen ei yllättänyt ollenkaan, me suomalaismiehet ollaan siis ihan normaaleja mieltymyksiltämme. Se taas että me vaaleaihiset miehet kelvataankin ihan hyvin maailmalla kertoo siitä että suominaisissa on joku vika kun enimmkseen ovat mustien jännäjörnijöiden perään, siitä ja muistakin vioista kertonee sekin että ihan yleisesti ottaen vaaleaihoiset miehet pitävät enemmän muista etnisyyksistä kuin omastaan.

55

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Very Best of

      Suominaisissa on se vika että ne projisoi omat vikansa ja epävarmuutensa suomalaiseen mieheen.

      Suomalainen nainen on olevinaan vahva ja itsenäinen nainen vaikka tosi asiassa on epävarma hiirulainen joka peittää sen rempseällä poikatyttömäisyydellä jota pidetään kaikkialla muualla omituisena.

      Ja se tummien miesten perässä juokseminen vasta omituista onkin. Saanut useammin kuin kerran hävetä ja yrittää selitellä paikallisille.

      • Kis-kisu

        Aina vaan pyörii sama levy.

        Tulin vähän aika sitten kotiin. Kuljin yksin ja edessä maleksi musta mies niin hitaasti että tietysti saavutin sen ja piti ohittaa. Tajusin siinä kun ohittaminen tuntui niin vastenmieliseltä, että minäkin olen rasisti.

        Tietynlainen uutisointi ja nämäkin jutut täällä on salakavalasti ujuttaneet rasismin mieliin. Koin ihan selvästi uhaksi mustaihoisen miehen, kun oli jo pimeää ja kuljin yksin. Mietin miltä mahtaa tuntua yrittää elää muukalaisena tällaisessa maassa, jossa ihmiset väistelee, menee bussissa mahdollisimman kauas istumaan, kulkee toisella puolella tietä, ei juttele jne.

        Pari viikkoa sitten kun olin baarissa, niin kyllähän siellä seisoskeli komeita mustia miehiä kukin yksikseen eikä todellakaan kukaan känninen nainen roikkunut niiden kimpussa, ja miehet tönivät ohimennessään.


      • Kis-kisu kirjoitti:

        Aina vaan pyörii sama levy.

        Tulin vähän aika sitten kotiin. Kuljin yksin ja edessä maleksi musta mies niin hitaasti että tietysti saavutin sen ja piti ohittaa. Tajusin siinä kun ohittaminen tuntui niin vastenmieliseltä, että minäkin olen rasisti.

        Tietynlainen uutisointi ja nämäkin jutut täällä on salakavalasti ujuttaneet rasismin mieliin. Koin ihan selvästi uhaksi mustaihoisen miehen, kun oli jo pimeää ja kuljin yksin. Mietin miltä mahtaa tuntua yrittää elää muukalaisena tällaisessa maassa, jossa ihmiset väistelee, menee bussissa mahdollisimman kauas istumaan, kulkee toisella puolella tietä, ei juttele jne.

        Pari viikkoa sitten kun olin baarissa, niin kyllähän siellä seisoskeli komeita mustia miehiä kukin yksikseen eikä todellakaan kukaan känninen nainen roikkunut niiden kimpussa, ja miehet tönivät ohimennessään.

        "Koin ihan selvästi uhaksi mustaihoisen miehen, kun oli jo pimeää ja kuljin yksin."

        No, voisin minäkin helposti saman tunteen kokea, mutta en kokisi sen niinkään johtuvaan mistään palstahorinoista vaan ainakin omalla kohdallani se johtunee puhtaasti negatiivisista kokemuksista. Näitä negatiivisia kokemuksia siis ollut muutama myös myöhään illalla Helsingin juna-asemalla (ihan sisätiloissa siis) odotellessa, mutta ennen kaikkea monta muualla Euroopassa liikkuessani, missä vääränlaisten maahanmuuttajien (ei työssäkäyviä, ei koulutettuja, ja syrjäytyvät taustansa myötä sitten eurooppalaisessa yhteiskunnassa ja osasta tulee vaarallisia maleksijoita) ottaminen on aiheuttanut jo todella näkyviä ongelmia.

        Tämä ei siltikään tarkoita, että pitäisin jokaista illalla yksin ollessani lähelläni liikkuvaa mustaihoista miestä raiskaajana tai muuten vaarallisena (onhan mulla pari afrikkalaista kouluttautuneempaa tuttavaakin, kaksi heistä naisia ja yksi mies), mutta se tarkoittaa että ne aiemmat kokemukset ovat tehneet tavallista varovaisemmaksi tiettyjen ryhmien suhteen ja sen tiedostaminen, että tietyistä maista tänne huolitaan vääränlaista sakkia enemmän kuin muista vaikuttaa myös vahvasti asiaan (= suurempi todennäköisyys joutua uhatuksi sen ryhmän taholta, mistä otetaan enemmän vähän ketä maahan tahansa taustoja sen kummemmin tarkistamattta). Ja se tunne itsessään kun tulee sieltä selkärangasta huonojen kokemusten opettaman tietynasteisen varautuneisuuden myötä, niin ei sille mitään oikein voikaan.


      • Kis-kisu
        marianne89 kirjoitti:

        "Koin ihan selvästi uhaksi mustaihoisen miehen, kun oli jo pimeää ja kuljin yksin."

        No, voisin minäkin helposti saman tunteen kokea, mutta en kokisi sen niinkään johtuvaan mistään palstahorinoista vaan ainakin omalla kohdallani se johtunee puhtaasti negatiivisista kokemuksista. Näitä negatiivisia kokemuksia siis ollut muutama myös myöhään illalla Helsingin juna-asemalla (ihan sisätiloissa siis) odotellessa, mutta ennen kaikkea monta muualla Euroopassa liikkuessani, missä vääränlaisten maahanmuuttajien (ei työssäkäyviä, ei koulutettuja, ja syrjäytyvät taustansa myötä sitten eurooppalaisessa yhteiskunnassa ja osasta tulee vaarallisia maleksijoita) ottaminen on aiheuttanut jo todella näkyviä ongelmia.

        Tämä ei siltikään tarkoita, että pitäisin jokaista illalla yksin ollessani lähelläni liikkuvaa mustaihoista miestä raiskaajana tai muuten vaarallisena (onhan mulla pari afrikkalaista kouluttautuneempaa tuttavaakin, kaksi heistä naisia ja yksi mies), mutta se tarkoittaa että ne aiemmat kokemukset ovat tehneet tavallista varovaisemmaksi tiettyjen ryhmien suhteen ja sen tiedostaminen, että tietyistä maista tänne huolitaan vääränlaista sakkia enemmän kuin muista vaikuttaa myös vahvasti asiaan (= suurempi todennäköisyys joutua uhatuksi sen ryhmän taholta, mistä otetaan enemmän vähän ketä maahan tahansa taustoja sen kummemmin tarkistamattta). Ja se tunne itsessään kun tulee sieltä selkärangasta huonojen kokemusten opettaman tietynasteisen varautuneisuuden myötä, niin ei sille mitään oikein voikaan.

        Voitko kuvata tarkemmin, millaisia huonoja kokemuksia?

        On mullakin sellaisia kokemuksia, että joku tummempi kaveri lähtee kulkemaan perässä tai vierellä jos olen yöllä kävellyt ravintolasta kotiin. Luulen jopa, että yksi olisi saattanut käydä kiinnikin jos olisi ollut sopiva paikka, mutta kun matkan varrella on vain valaistuja katuja, muita liikkujia ja poliisiasema ;) Mutta varmasti en voi tietää. Ainoastaan tuo, että tietyistä kulttuureista tulevilla on tapana lyöttäytyä suoraviivaisemmin seuraan, tehdä aggressiivisemmin aloitetta kuin suomalaiset, ainoastaan se on se todellinen ikävä kokemus joka mulla on.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Aina vaan pyörii sama levy.

        Tulin vähän aika sitten kotiin. Kuljin yksin ja edessä maleksi musta mies niin hitaasti että tietysti saavutin sen ja piti ohittaa. Tajusin siinä kun ohittaminen tuntui niin vastenmieliseltä, että minäkin olen rasisti.

        Tietynlainen uutisointi ja nämäkin jutut täällä on salakavalasti ujuttaneet rasismin mieliin. Koin ihan selvästi uhaksi mustaihoisen miehen, kun oli jo pimeää ja kuljin yksin. Mietin miltä mahtaa tuntua yrittää elää muukalaisena tällaisessa maassa, jossa ihmiset väistelee, menee bussissa mahdollisimman kauas istumaan, kulkee toisella puolella tietä, ei juttele jne.

        Pari viikkoa sitten kun olin baarissa, niin kyllähän siellä seisoskeli komeita mustia miehiä kukin yksikseen eikä todellakaan kukaan känninen nainen roikkunut niiden kimpussa, ja miehet tönivät ohimennessään.

        "Tajusin siinä kun ohittaminen tuntui niin vastenmieliseltä, että minäkin olen rasisti."

        Oletko ihan varma että pelkästään vastenmieliseltä tuntui, oli siinä varmaan vähän myös jännävärinää ja kipinää mukana, sitä mitä meistä valkoisista kantasuomalaista usein puuttuu :D

        "Mietin miltä mahtaa tuntua yrittää elää muukalaisena tällaisessa maassa, jossa ihmiset väistelee, menee bussissa mahdollisimman kauas istumaan, kulkee toisella puolella tietä, ei juttele jne."

        Eikös ne monet palstan miehet juuri noin ole kuvailleet eloaan mutta eipä niille ole myötätuntoa naiset jakaneet kun ovat vääränvärisiä.


      • Kis-kisu kirjoitti:

        Voitko kuvata tarkemmin, millaisia huonoja kokemuksia?

        On mullakin sellaisia kokemuksia, että joku tummempi kaveri lähtee kulkemaan perässä tai vierellä jos olen yöllä kävellyt ravintolasta kotiin. Luulen jopa, että yksi olisi saattanut käydä kiinnikin jos olisi ollut sopiva paikka, mutta kun matkan varrella on vain valaistuja katuja, muita liikkujia ja poliisiasema ;) Mutta varmasti en voi tietää. Ainoastaan tuo, että tietyistä kulttuureista tulevilla on tapana lyöttäytyä suoraviivaisemmin seuraan, tehdä aggressiivisemmin aloitetta kuin suomalaiset, ainoastaan se on se todellinen ikävä kokemus joka mulla on.

        No juuri tuota perään seuraamaan lähtemistä, mutta usein siihen vielä on liittynyt sitä että aletaan huudella jotain ja jos ignooraa, niin silti jatketaan perässä seuraamista. Ja siinä vaiheessa yleensä alkaa todella pelottaa, jos tosiaan tyyppi ei tajua lopettaa siihen kun ignooraan ne huutelut vaan jatketaan vaan perässä. Länsi- ja Etelä-Euroopassa pahinta on se, että usein ne tähän "hiipparisakkiin" kuuluvat tapaukset ovat iltaisin porukoissa eivätkä siis edes yksikseen (vaikka kyllä se yksikin perässä seuraaja), ja usein vielä siellä tälläisiin törmää herkästi ihan jo 19.00 aikaan kaupungilla liikkuessaan, ja vieläpä aika isollakin kadulla jossa vielä siihen aikaan on runsaasti muitakin vastaantulijoita. Vaikka sinänsä se muiden läsnäolo on tietty hyvä, niin toisaalta pelottaa että niistä huolimatta rohkenevat alkaa tuon huutelun ja jopa seuraamisen vaikka näkevät että muitakin ihmisiä on paikalla.

        Vaihto-oppilasvuonnani yhteen tälläiseen 4-6 mustan porukkaan törmäsin yhtenä iltana vuokrakämppäni piha-alueelle vievän portin edessä, ja se oli yksi pelottavimmasta päästä ollut tapaus juuri siksi että tiesi, että maleksivat jo entuudestaan ihan silloisen "kotini" edustalla. Nämä tyypit siinä portin edustalla siis eivät olleet mitään harmittoman oloisia ohikulkijoita, vaan yrittivät siinä portille mennessäni pysäyttää mut ja sitten tunkea perään portista, joten aika kauhuissani jouduin niin nopeasti kuin suinkin vain sain sen portin vedettyä perässäni kiinni sen myös kiinni paiskaamaan. Eikä ollut todellakaan edes mikään keskiyö vaan oisko ollut 19.-20.00 aikoihin illalla, että olisi johtunut siitä että mun olisi pitänyt tulla aikaisemmin kotiin...

        Onneksi en kuitenkaan asunut yksin vaan erään vanhemman naisen alivuokralaisena ja kerrottuani tapauksesta sille se kertoi että ne samat mustat jätkät olivat norkoilleen muutaman kerran ennenkin siinä. Onneksi ei sen lyhyen aikaa mitä kyseisessä vuokra-asunnossa asuin joutunut enää niihin törmäämään, mutta ei tuollaista silti herkästi unohtanut ja sitä oli aina vähän varuillaan loppuajan sille kämpälle kaupungilta tullessaan.

        Ja juu, ei koskaan varmuudella voi tietää mutta usein se oma intuitio on yllättävän oikeassa ja jos tulee tuollainen voimakas uhan tunne tuollaisessa tilanteessa, niin siihen kannattaa luottaa. Ainakin parempi kuunnella sitä intuition ääntä kuin olla liian varomaton silloin kun jotain tuollaista tulee vastaan.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        "Tajusin siinä kun ohittaminen tuntui niin vastenmieliseltä, että minäkin olen rasisti."

        Oletko ihan varma että pelkästään vastenmieliseltä tuntui, oli siinä varmaan vähän myös jännävärinää ja kipinää mukana, sitä mitä meistä valkoisista kantasuomalaista usein puuttuu :D

        "Mietin miltä mahtaa tuntua yrittää elää muukalaisena tällaisessa maassa, jossa ihmiset väistelee, menee bussissa mahdollisimman kauas istumaan, kulkee toisella puolella tietä, ei juttele jne."

        Eikös ne monet palstan miehet juuri noin ole kuvailleet eloaan mutta eipä niille ole myötätuntoa naiset jakaneet kun ovat vääränvärisiä.

        Ei ollut jännävärinää, selvästi toisen etnisen ryhmän jäsenet ei herätä jännää värinää.

        Niin, miehenä oleminen taitaa ylipäätään olla syrjittynä olemista. Mutta kun ei kaikille voi olla ystävällinen ja ryhtyä juttusille, kun siitäkin tulee sotkua. Kun viimeksi seurustelin, niin jouduin joskus oikein puhutteluun kun olin kuulemma ollut liian ystävällinen tuntemattomille. Exän mielestä mun ei olisi pitänyt sanoa mitään eikä katsoa päin ja tylysti vaan kaikille heti sanoa että on varattu.

        Että kauppajonossa kun edelläoleva (jos olisi mies) kääntyisi lausahtamaan jotain että onpa meidän kassa hidas, pitäisi vastata heti että sika, olen varattu!


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei ollut jännävärinää, selvästi toisen etnisen ryhmän jäsenet ei herätä jännää värinää.

        Niin, miehenä oleminen taitaa ylipäätään olla syrjittynä olemista. Mutta kun ei kaikille voi olla ystävällinen ja ryhtyä juttusille, kun siitäkin tulee sotkua. Kun viimeksi seurustelin, niin jouduin joskus oikein puhutteluun kun olin kuulemma ollut liian ystävällinen tuntemattomille. Exän mielestä mun ei olisi pitänyt sanoa mitään eikä katsoa päin ja tylysti vaan kaikille heti sanoa että on varattu.

        Että kauppajonossa kun edelläoleva (jos olisi mies) kääntyisi lausahtamaan jotain että onpa meidän kassa hidas, pitäisi vastata heti että sika, olen varattu!

        No se on kyllä aika huono exä ollut sitten, no ilmankos onkin exä.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        No se on kyllä aika huono exä ollut sitten, no ilmankos onkin exä.

        Äh, en tuosta mitenkään kärsinyt, naureskelin mielessäni. Ihan söpöä että joku on mustasukkainen kunhan ei mene liiallisuuksiin. Syy suhteen loppumiseen oli toinen.


      • Ei apua tule
        marianne89 kirjoitti:

        No juuri tuota perään seuraamaan lähtemistä, mutta usein siihen vielä on liittynyt sitä että aletaan huudella jotain ja jos ignooraa, niin silti jatketaan perässä seuraamista. Ja siinä vaiheessa yleensä alkaa todella pelottaa, jos tosiaan tyyppi ei tajua lopettaa siihen kun ignooraan ne huutelut vaan jatketaan vaan perässä. Länsi- ja Etelä-Euroopassa pahinta on se, että usein ne tähän "hiipparisakkiin" kuuluvat tapaukset ovat iltaisin porukoissa eivätkä siis edes yksikseen (vaikka kyllä se yksikin perässä seuraaja), ja usein vielä siellä tälläisiin törmää herkästi ihan jo 19.00 aikaan kaupungilla liikkuessaan, ja vieläpä aika isollakin kadulla jossa vielä siihen aikaan on runsaasti muitakin vastaantulijoita. Vaikka sinänsä se muiden läsnäolo on tietty hyvä, niin toisaalta pelottaa että niistä huolimatta rohkenevat alkaa tuon huutelun ja jopa seuraamisen vaikka näkevät että muitakin ihmisiä on paikalla.

        Vaihto-oppilasvuonnani yhteen tälläiseen 4-6 mustan porukkaan törmäsin yhtenä iltana vuokrakämppäni piha-alueelle vievän portin edessä, ja se oli yksi pelottavimmasta päästä ollut tapaus juuri siksi että tiesi, että maleksivat jo entuudestaan ihan silloisen "kotini" edustalla. Nämä tyypit siinä portin edustalla siis eivät olleet mitään harmittoman oloisia ohikulkijoita, vaan yrittivät siinä portille mennessäni pysäyttää mut ja sitten tunkea perään portista, joten aika kauhuissani jouduin niin nopeasti kuin suinkin vain sain sen portin vedettyä perässäni kiinni sen myös kiinni paiskaamaan. Eikä ollut todellakaan edes mikään keskiyö vaan oisko ollut 19.-20.00 aikoihin illalla, että olisi johtunut siitä että mun olisi pitänyt tulla aikaisemmin kotiin...

        Onneksi en kuitenkaan asunut yksin vaan erään vanhemman naisen alivuokralaisena ja kerrottuani tapauksesta sille se kertoi että ne samat mustat jätkät olivat norkoilleen muutaman kerran ennenkin siinä. Onneksi ei sen lyhyen aikaa mitä kyseisessä vuokra-asunnossa asuin joutunut enää niihin törmäämään, mutta ei tuollaista silti herkästi unohtanut ja sitä oli aina vähän varuillaan loppuajan sille kämpälle kaupungilta tullessaan.

        Ja juu, ei koskaan varmuudella voi tietää mutta usein se oma intuitio on yllättävän oikeassa ja jos tulee tuollainen voimakas uhan tunne tuollaisessa tilanteessa, niin siihen kannattaa luottaa. Ainakin parempi kuunnella sitä intuition ääntä kuin olla liian varomaton silloin kun jotain tuollaista tulee vastaan.

        Suomessa ei kannata lohduttautua sillä että ollaan kadulla ihmisten seurassa ja kyllä ne muut auttaa. Täällä saa ihmisen potkia vaikka hengiltä keskellä kirkasta päivää ja Suomalaiset seuraa monttu auki vieressä.


      • Ikisinkku M
        Ei apua tule kirjoitti:

        Suomessa ei kannata lohduttautua sillä että ollaan kadulla ihmisten seurassa ja kyllä ne muut auttaa. Täällä saa ihmisen potkia vaikka hengiltä keskellä kirkasta päivää ja Suomalaiset seuraa monttu auki vieressä.

        Joo ei ne auta. Itsekin olin kerran tilanteessa jossa minun kaveritkin kuikuili vaan sivummalle kun näytti että saattaa tulla vääntöä, no ei siitä sitten tullut mutta siinä näki hyvin ettei kenenkään apuun voi luottaa täysin. Toisaalta kyllä ymmärrän hyvin sen ettei kukaan halua sekaantua kun ns, oikeusjärjestelmä suosii rikollisia ja mielellään vääntää käräjillä syyllisyyden maksukyvyn mukaan, yksi kaveri kerran oli joutua maksumieheksi mutta onneksi oli todistajat ja palkattu lakimies. Ennen oikeudenkäyntiä syyttäjä oli yrittänyt painostaa luopumaan jutusta koska vastapuolella aammattirötky joka ei maksa korvauksia vaan meni valtion piikkiin. Se on aika saletti että jos ulkkisjengi potkii jotakuta ja menet sivullisena väliin sinusta tehdään julkisesti rasisti ja laitetaan maksamaan niille mittavat korvaukset, ei siis vain kannata yksinkertaisesti sekaantua.


      • teuvon neuvo
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Joo ei ne auta. Itsekin olin kerran tilanteessa jossa minun kaveritkin kuikuili vaan sivummalle kun näytti että saattaa tulla vääntöä, no ei siitä sitten tullut mutta siinä näki hyvin ettei kenenkään apuun voi luottaa täysin. Toisaalta kyllä ymmärrän hyvin sen ettei kukaan halua sekaantua kun ns, oikeusjärjestelmä suosii rikollisia ja mielellään vääntää käräjillä syyllisyyden maksukyvyn mukaan, yksi kaveri kerran oli joutua maksumieheksi mutta onneksi oli todistajat ja palkattu lakimies. Ennen oikeudenkäyntiä syyttäjä oli yrittänyt painostaa luopumaan jutusta koska vastapuolella aammattirötky joka ei maksa korvauksia vaan meni valtion piikkiin. Se on aika saletti että jos ulkkisjengi potkii jotakuta ja menet sivullisena väliin sinusta tehdään julkisesti rasisti ja laitetaan maksamaan niille mittavat korvaukset, ei siis vain kannata yksinkertaisesti sekaantua.

        Toivottavsti kaikki ihmiset muistavat viisaat sanasi myös siinä vaiheessa, kun itese olet uhri.


    • Niin ja itse aloitukseen: kun nyt kerran kovasti referoit tuohon tutkimukseen ja sen kaikilta muilta osilta allekirjoitat, niin mistä repäisit siihen yhtäkkiä tuon että valkoihoisten naisten olisi todettu pitävän eniten mustista miehistä? Sitähän tuossa ei tosiaankaan sanottu, vaan "kaikki naiset tummaihoisia lukuunottamatta halusivat vaaleaihoisen miehen".

      Tunnistan tuosta lauseesta myös itseni sekä valtaosan kavereistani - osalla voi olla ulkomaalaisia miehiä ja osa saattaa tykätäkin niistä ulkomaisista enemmän kuin omanmaalaisistaan (ja näitä siis myös ulkomaisissa kavereissa joten ei suomalainen nainen sen kummemmin vierasmaista preferoi kuin muunkaan maalaiset, eksottiikka vain aina puree tiettyyn osaan väestöä), mutta juuri kellään heistä ne ulkomaalaiset miehet eivät ole olleet mustia vaan juurikin muista maista kotoisin olevia valkoihoisia, parilla aasialaiskaverilla saattanut lisäksi olla joskus aikanaan aasialaisia. Monella ollut mm. valkoista amerikkalaista, useammalla kaverilla ranskalaisia, yhdellä eteläeurooppalaisella ystävättärellä belgialainen (mutta vastaavasti yksikään hänen entisistä miehistään ei ole ollut samasta maasta kuin hän, vaikka hän kotimaassaan suurosan elämästään on asunutkin eli se eksotiikka ja ennen kaikkea siniset silmät on häneenkin aina vedonnut), yhdellä aasialaiskaverillani muutamakin eri italiaano ja yhdellä lattarikaverillani saksalainen jne. Olen siis havainnut kyllä juurikin tuon saman, että valtaosa naisista omasta etnisestä taustastaan huolimatta suosisivat valkoisia miehiä (mutta tämä sisältää samalla siis myös valkoihoiset ja samalla suomalaisetkin naiset, toisin kuin väitit).

      • Ikisinkku M

        "mistä repäisit siihen yhtäkkiä tuon että valkoihoisten naisten olisi todettu pitävän eniten mustista miehistä?"

        Repäisin siihen palstafaktan ihan vain jotta syntyisi keskustelua :D


      • Hyväperse
        Ikisinkku M kirjoitti:

        "mistä repäisit siihen yhtäkkiä tuon että valkoihoisten naisten olisi todettu pitävän eniten mustista miehistä?"

        Repäisin siihen palstafaktan ihan vain jotta syntyisi keskustelua :D

        Palstafatktat on just pelkkiä provoamisne nimiissä heitettyjä ennakkoluuloja, jotka jotkut sitten toiston myötä alkaa ottaa tosissaan.

        Tää palstahan on miesten kaivo, jossa yksinäiset saamattomat miehet kaivaa kuoppaa itselleen ja toisilleen. Kun oikeaa elämää ei osata tai uskalleta elää, se korvataan iltalehden suhdetarinoiden lukemisella (ja pornolla) ja levitellään niiden luomaa satumaailmaa täällä totena.

        Kun muutkin uskovat, niin täytyyhän sen olla totta.


      • Ikisinkku M
        Hyväperse kirjoitti:

        Palstafatktat on just pelkkiä provoamisne nimiissä heitettyjä ennakkoluuloja, jotka jotkut sitten toiston myötä alkaa ottaa tosissaan.

        Tää palstahan on miesten kaivo, jossa yksinäiset saamattomat miehet kaivaa kuoppaa itselleen ja toisilleen. Kun oikeaa elämää ei osata tai uskalleta elää, se korvataan iltalehden suhdetarinoiden lukemisella (ja pornolla) ja levitellään niiden luomaa satumaailmaa täällä totena.

        Kun muutkin uskovat, niin täytyyhän sen olla totta.

        Kyllä palstafaktoissakin silti aika usein piilee totuuden siemen eikä länsimaisten naisten, myös suomalaisten, panomatkat gambiaan ole ollenkaan kaukaa haettu ajatus. Jotkut naiset tietysti hakee sitä lempeä lähempää ja olevinaan sivistyneemmistä paikoista mutta kyllähän ne kylmästä lämpimään matkat tiedetään kun on euroopan löysämoraalisimmat naiset reissussa eikä tämä totuus pala edes gambian kuuman auringon alla, totta kuin rotta :D


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä palstafaktoissakin silti aika usein piilee totuuden siemen eikä länsimaisten naisten, myös suomalaisten, panomatkat gambiaan ole ollenkaan kaukaa haettu ajatus. Jotkut naiset tietysti hakee sitä lempeä lähempää ja olevinaan sivistyneemmistä paikoista mutta kyllähän ne kylmästä lämpimään matkat tiedetään kun on euroopan löysämoraalisimmat naiset reissussa eikä tämä totuus pala edes gambian kuuman auringon alla, totta kuin rotta :D

        Mun entinen työkaveri, nainen, kävi serkkunsa kanssa Gambiassa eikä kumpikaan taatusti ollut miesten perässä. Aurinkoa ja halvan matkan halusivat jonnekin erilaiseen paikkaan jossa eivät ole ennen käyneet, ja sen saivat.

        Työkaveri näytti kuvia matkasta ja kertoi kyllä, miten paikalliset miehet yrittivät tyrkyttäytyä lomaseuraksi - ja kertoi myös, miten jotkut naiset myös viettivät koko lomansa jonkun paikallisen miehen kanssa. Mutta kuten eivät kaikki Thaimaahan matkustavat miehet mene hyväksikäyttämään lapsia tai ostamaan seksiä naisilta, samoin eivät myöskään kaikki suomalaiset sinkkunaiset mene Gambiaan hankkimaan seksuaalisia kokemuksia.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Mun entinen työkaveri, nainen, kävi serkkunsa kanssa Gambiassa eikä kumpikaan taatusti ollut miesten perässä. Aurinkoa ja halvan matkan halusivat jonnekin erilaiseen paikkaan jossa eivät ole ennen käyneet, ja sen saivat.

        Työkaveri näytti kuvia matkasta ja kertoi kyllä, miten paikalliset miehet yrittivät tyrkyttäytyä lomaseuraksi - ja kertoi myös, miten jotkut naiset myös viettivät koko lomansa jonkun paikallisen miehen kanssa. Mutta kuten eivät kaikki Thaimaahan matkustavat miehet mene hyväksikäyttämään lapsia tai ostamaan seksiä naisilta, samoin eivät myöskään kaikki suomalaiset sinkkunaiset mene Gambiaan hankkimaan seksuaalisia kokemuksia.

        Niin no voihan siellä varmaan käydä ihan muutenkin ja nähtävää & koettavaa varmaan riittää ihan ilman sekstailuakin mutta kieltämättä jos joku nainen kertoisi käydeensä naiskaverinsa kanssa gambiassa matkalla niin kyllä se jotain mielikuvia herättäisi, liekö palstavaikutusta mutta saattaisi vähän hymyilyttää :D Itseasiassa muuten thaimaassa voisi olla kiva käväistä mutta mutta jos sinne sinkkumies itsekseen tai jonkun kaverin kanssa menisi niin se tosiaan varmaan herättäisi ihmisten mielikuvissa kaikenlaista negatiivista veilä enemmän kuin ruotsin laivalla hiimailu.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin no voihan siellä varmaan käydä ihan muutenkin ja nähtävää & koettavaa varmaan riittää ihan ilman sekstailuakin mutta kieltämättä jos joku nainen kertoisi käydeensä naiskaverinsa kanssa gambiassa matkalla niin kyllä se jotain mielikuvia herättäisi, liekö palstavaikutusta mutta saattaisi vähän hymyilyttää :D Itseasiassa muuten thaimaassa voisi olla kiva käväistä mutta mutta jos sinne sinkkumies itsekseen tai jonkun kaverin kanssa menisi niin se tosiaan varmaan herättäisi ihmisten mielikuvissa kaikenlaista negatiivista veilä enemmän kuin ruotsin laivalla hiimailu.

        Muistan vielä tuosta Gambian reissusta työkaverin kertoneen, että matkalla oli monenlaista ohjelmaa ja aika moni tutustumiskohde oli sellainen, jossa tarjottiin mahdollisuutta auttaa, esimerkiksi orpokoti tai paikallinen koulu. Senkin takia joku saattaa valita matkakohteensa, kun ajattelee että saa itse samalla lomaa ja aurinkoa ja turismirahat auttaa köyhiä paikallisia.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Muistan vielä tuosta Gambian reissusta työkaverin kertoneen, että matkalla oli monenlaista ohjelmaa ja aika moni tutustumiskohde oli sellainen, jossa tarjottiin mahdollisuutta auttaa, esimerkiksi orpokoti tai paikallinen koulu. Senkin takia joku saattaa valita matkakohteensa, kun ajattelee että saa itse samalla lomaa ja aurinkoa ja turismirahat auttaa köyhiä paikallisia.

        Niin mutta eikös ne seksiturismirahatkin auta köyhiä paikallisia? Joskus tuli telkkarista ohjelmaa noista gambian pojista niin ne elkätti suunnilleen koko sukunsa eurooppalaisilta naisilta saamillaan rahoilla. Timpankin tytär voi siis ajatella tekevänsä pyyteetöntä hyväntekeväisyystyötä.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin mutta eikös ne seksiturismirahatkin auta köyhiä paikallisia? Joskus tuli telkkarista ohjelmaa noista gambian pojista niin ne elkätti suunnilleen koko sukunsa eurooppalaisilta naisilta saamillaan rahoilla. Timpankin tytär voi siis ajatella tekevänsä pyyteetöntä hyväntekeväisyystyötä.

        Kehitysmaista tiedetään, että miehelle annettu raha ei mene lasten hyväksi yhtä suurella varmuudella kuin naiselle annettu raha. Siinä mielessä thaivaimon ottaminen on parempaa kehitysapua.


    • asdasdasddsa

      Mitenköhän hyvin pitää paikkansa stereotypia, että vähiten haluttuja kumppaneta ovat aasialaiset miehet ja mustat naiset?

      • yks plus yks

        Aasialaisilla miehillä pienimmät kalut ja mustilla naisilla väljimmät vaginat. Tarvitaanko vielä muita perusteluita?


      • Jos ihan stereotypioita ajattelee, niin onhan se tavallaan järkeenkäypää: aasialaiset miehet ovat yleensä kansainvälistä keskivertoa huomattavasti lyhyempiä. Onhan se kieltämättä kuitenkin ihan fakta, että moni nainen toivoo miehen olevan ainakin itsensä pituinen, sitten on erikseen näitä joille on vielä ehdoton vaatimus että mies on vähintään 20 cm itseään pidempi. Aasialainen mies usein kelpaa aasialaisille naisille joista iso osa on itsekin suht lyhyitä, mutta monelle länsimaiselle naiselle se aasialainen mies on taas poikkeuksellisen lyhyt ja selvästi lyhempi kuin mihin ovat tottuneet länsimaisten miesten seurassa. Sitä on vaikeampi arvioida millaisina sitten vaikka latina-amerikkalaiset naiset aasialaiset miehet yleensä näkevät, onhan ne lattarimiehetkin ainakin muissa maissa kuin Brasiliassa ja Argentiinassa yleensä todella lyhyitä.


    • Its TV

      Kyllä somalaisten naisten miesmakuun vaikuttaa enemmän TV sarjat ja elokuvat kuin mikään eksotiikka. Top kympissä on USA ja Länsi-Euroopan maat. Itä Euroopan slobot on yhtä jos ei eksoottisemman näköisiä mutta niillä on niin alhainen status (TV sarjojen tyhmä roisto tai hanslankari) ettei ne kiinnosta.

      Arabit ja Pohjois-Afrikkalaiset on myös tippuneet suosikkilistalta millä ne oli vielä 80-90 luvulla. Kaikkihan muistaa missien marokkolaiset poikaystävät.

      Oli muuten järkytys liikkua joskus 90-luvulla ulkomailla jos samaan paikkaan oli "eksynyt" suomineitoja. Kaikki ne stereotypiat oli ihan totta.

    • hei me jaellaan

      Kyllä, kullin himoisia lutkia ovat kun ulkomaille pääsevät vittuaan jakamaan että nahkaläpyskä soi.

    • ime munaa

      Palstan ikioma Teuvo Hakkarainen, IkisinkkuM.

      Sillä erotuksella, että Teuvo Hakkarainen ei tahallaan yritä provosoida.

      • Ikisinkku M

        Minulla ja Hakkiksella on aika vähän yhteisiä intressejä, se homopistimerkkeily ei minustakaan ihan parasta suomikuvaa anna mutta hakkiksellakin voisi kyllä olla tärkeämpiäkin asioita vaahdottavana ja tuossakin se teki vaan itsestään pellen. Sanotaanko nyt niin että jos olisin äänestäjä ja joskus olisin persuja kannattanut niin kyllä hakkis olisi saanut puoluetta vaihtamaan tempauksillaan koska ei minusta hölmöily kuulu politiikkaan ja sehän näkyy onnistuvan ihan kaikilta puolueilta..


      • ime munaa
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minulla ja Hakkiksella on aika vähän yhteisiä intressejä, se homopistimerkkeily ei minustakaan ihan parasta suomikuvaa anna mutta hakkiksellakin voisi kyllä olla tärkeämpiäkin asioita vaahdottavana ja tuossakin se teki vaan itsestään pellen. Sanotaanko nyt niin että jos olisin äänestäjä ja joskus olisin persuja kannattanut niin kyllä hakkis olisi saanut puoluetta vaihtamaan tempauksillaan koska ei minusta hölmöily kuulu politiikkaan ja sehän näkyy onnistuvan ihan kaikilta puolueilta..

        Et vain tiedosta vielä, että olet ajatusmaailmaltasi persu, sieltä ahdasmielisimmästä päästä. Onnea valaistumiseen!


      • Ikisinkku M
        ime munaa kirjoitti:

        Et vain tiedosta vielä, että olet ajatusmaailmaltasi persu, sieltä ahdasmielisimmästä päästä. Onnea valaistumiseen!

        Kyllä tuo nimimerkkisi jo kertoo että sinä olet ajatusmaailmaltasi paljon lähempänä hakkista kuin minä kansanomaisia karkeuksia viljellessäsi. Ei sillä etteikö persuissakin varmaan ihan siviustyneitä ja fiksujakin ihmisiä olisi seassa, hakkis nyt vaan ei kuulu niihin. Vielä tuosta nimimerkistäsi "ime munaa" tulee mieleen jonkun kuppilan nurkkapöydässä kovaan ääneen möykkäävä miesvalintoihinsa pettynyt pubiruusu.


      • ime munaa
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä tuo nimimerkkisi jo kertoo että sinä olet ajatusmaailmaltasi paljon lähempänä hakkista kuin minä kansanomaisia karkeuksia viljellessäsi. Ei sillä etteikö persuissakin varmaan ihan siviustyneitä ja fiksujakin ihmisiä olisi seassa, hakkis nyt vaan ei kuulu niihin. Vielä tuosta nimimerkistäsi "ime munaa" tulee mieleen jonkun kuppilan nurkkapöydässä kovaan ääneen möykkäävä miesvalintoihinsa pettynyt pubiruusu.

        Provosoiva nimimerkkini riitti provosoimaan sinulta kuvauksen inhoamastasi naistyypistä. Minustahan se ei kerro yhtään mitään, sinusta sitä enemmän.

        Uskoisin, että pubiruusut viihtyvät pubissa tähän aikaan, onhan viikonloppu :)


      • Ikisinkku M
        ime munaa kirjoitti:

        Provosoiva nimimerkkini riitti provosoimaan sinulta kuvauksen inhoamastasi naistyypistä. Minustahan se ei kerro yhtään mitään, sinusta sitä enemmän.

        Uskoisin, että pubiruusut viihtyvät pubissa tähän aikaan, onhan viikonloppu :)

        Vaikka olisi provosointitarkoituksessa on se silti liian karkea, en minä vaan viitsisi jotain h..a v..a laittaa nimimerkiksi edes anomyyminä ja se jo kertoo luonteidemme eroista riittävästi.

        Olet varmaan hi-tech pubiruusu ja sulla on tabletti messissä :D


      • ime munaa
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Vaikka olisi provosointitarkoituksessa on se silti liian karkea, en minä vaan viitsisi jotain h..a v..a laittaa nimimerkiksi edes anomyyminä ja se jo kertoo luonteidemme eroista riittävästi.

        Olet varmaan hi-tech pubiruusu ja sulla on tabletti messissä :D

        Sinä olet mies, joka paskantaessaan housuihinsa ei kehtaa sitäkään sanoa. Sanoisit, että tuli "pikku kakka pöksyyn" tai "kävi vahinko".

        Kutsut sitä mielessäsi sivistyneeksi käytökseksi, koska todellisesta sivistyksestä sinulla ei ole aavistustakaan.


      • Ikisinkku M
        ime munaa kirjoitti:

        Sinä olet mies, joka paskantaessaan housuihinsa ei kehtaa sitäkään sanoa. Sanoisit, että tuli "pikku kakka pöksyyn" tai "kävi vahinko".

        Kutsut sitä mielessäsi sivistyneeksi käytökseksi, koska todellisesta sivistyksestä sinulla ei ole aavistustakaan.

        Minä olen mies joka ei paskanna housuunsa, sinun piireissäsi se toki voi olla tavallista mutta ei meillä ns, normaali-ihmisillä.

        Eipä ole kyllä sultakaan vielä minkäänlaista sisvistyksen merkkiä saatu tähänkään keskusteluun.


      • ime munaa
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minä olen mies joka ei paskanna housuunsa, sinun piireissäsi se toki voi olla tavallista mutta ei meillä ns, normaali-ihmisillä.

        Eipä ole kyllä sultakaan vielä minkäänlaista sisvistyksen merkkiä saatu tähänkään keskusteluun.

        Olen kerran saanut paikan päällä todistaa, kun kaltaiseltasi mieheltä (hämmästyttävän samankaltainen ulosanniltaan ja ajatuksiltaan!) tuli paska housuun. Hänkin puhui "kakasta", vaikka kyllähän kyseessä oli ison aikamiehen paska.

        Poiketen sinusta, hän oli akateemisen koulutuksen saanut mies. Mutta sekään ei sitä sivistystä takaa.


      • Ikisinkku M
        ime munaa kirjoitti:

        Olen kerran saanut paikan päällä todistaa, kun kaltaiseltasi mieheltä (hämmästyttävän samankaltainen ulosanniltaan ja ajatuksiltaan!) tuli paska housuun. Hänkin puhui "kakasta", vaikka kyllähän kyseessä oli ison aikamiehen paska.

        Poiketen sinusta, hän oli akateemisen koulutuksen saanut mies. Mutta sekään ei sitä sivistystä takaa.

        Hah hah, teitte varmaan kunnon pubikierroksen sen kanssa ja se ei kestänyt sinun tahtia, pidätyskyky petti kesken kaiken. No ei ollut minun kaltainen kun en lähtis mihnkään kilpajuominkeihin ollenkaan enkä muutenkaan noin karkeapuheisen naisen juttuja jaksaisi kuunnella.


      • ime munaani
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Hah hah, teitte varmaan kunnon pubikierroksen sen kanssa ja se ei kestänyt sinun tahtia, pidätyskyky petti kesken kaiken. No ei ollut minun kaltainen kun en lähtis mihnkään kilpajuominkeihin ollenkaan enkä muutenkaan noin karkeapuheisen naisen juttuja jaksaisi kuunnella.

        Ei, tosiasiassa syy inkontinenssiin löytynee muualta. Itse epäilin liiallisia rectumin rasituksia anusleikkikalujen kanssa.

        Toisaalta myös runsas aspartaamilimsojen kulutus selittänee tapausta osaltaan myös.

        Kakeista puheista puheen ollen: jäisi sinulta aika monet miestenkin jutut kuulematta? Eipä ihme, että päivystät koneella.


      • Ikisinkku M
        ime munaani kirjoitti:

        Ei, tosiasiassa syy inkontinenssiin löytynee muualta. Itse epäilin liiallisia rectumin rasituksia anusleikkikalujen kanssa.

        Toisaalta myös runsas aspartaamilimsojen kulutus selittänee tapausta osaltaan myös.

        Kakeista puheista puheen ollen: jäisi sinulta aika monet miestenkin jutut kuulematta? Eipä ihme, että päivystät koneella.

        Ai sä pyörit niissäkin piireissä, aikamoinen leidi taidat kyllä olla.

        No kyllä minä miesten jutut hallitsen, miespirukoissa olen usein se joka niitä viljeleekin. Miehille se jollain tavalla sopiikin mutta naisen suuhun ei ikinä oikein sovi karkeat puheet vaikka olisi miesvaltaisessa ympäristössä, toki silloin on enemmän yksi jätkistä mutta seksuaalinen viehätys kaikkoaa täysin.


    • 2+14

      Aasialainen nainen on siro ja kaunis.

      • ime munaa

        Ainoastaan jos antaa stereotypioiden vallata ajatusmaailman.

        Miksiköhän muuten aasialaisnaisten kohdalla koskaan ei puhuta rupsahtamisesta? Ovat melko nuorina aikamoisen mummon näköisiä.


      • ätmi
        ime munaa kirjoitti:

        Ainoastaan jos antaa stereotypioiden vallata ajatusmaailman.

        Miksiköhän muuten aasialaisnaisten kohdalla koskaan ei puhuta rupsahtamisesta? Ovat melko nuorina aikamoisen mummon näköisiä.

        Ehkä siellä rinnakkaistodellisuudessa. Tässä ulottuvuudessa aasialaiset naiset säilyvät paljon paremmin kuin esim. suomalaiset naiset.


      • ime munaa
        ätmi kirjoitti:

        Ehkä siellä rinnakkaistodellisuudessa. Tässä ulottuvuudessa aasialaiset naiset säilyvät paljon paremmin kuin esim. suomalaiset naiset.

        Päinvastoin: rinnakkaistodellisuudessa elävät eivät huomaa, että aasialaisnaiset ovat nelikymppisinä mummon näköisiä. Eikä monilla ole siroudesta tietoakaan.


      • ätmi
        ime munaa kirjoitti:

        Päinvastoin: rinnakkaistodellisuudessa elävät eivät huomaa, että aasialaisnaiset ovat nelikymppisinä mummon näköisiä. Eikä monilla ole siroudesta tietoakaan.

        Jos kiristelet hampaitasi naama punaisena ja itket oikein lujaa, ehkä tuo uskomuksesi muuttuu todeksi.


      • ime munaa
        ätmi kirjoitti:

        Jos kiristelet hampaitasi naama punaisena ja itket oikein lujaa, ehkä tuo uskomuksesi muuttuu todeksi.

        Ei minua muiden ulkomuoto haittaa. Tuntuu olevan enemmänkin palstan ätmien alaa.
        Kunhan totean tosiasian, jonka olen havainnut varsinkin Aasiassa käyneenä, mutta myös yhä enenevässä määrin ihan kotimaassa.

        Ne geenit, ne geenit..


    • ....................
      • Italialainen mies pitää paikkansa ainakin omalla kohdallani (tosin siniset silmät useimmilta heistä puuttuvat, sellaisia "sinisilmäisiä italialaisia" löytää kylläkin toisinaan Itä-Euroopasta tai jopa osasta Balkanin maita, esimerkiksi slovenialaiset miehet ovat usein kuin sinisilmäinen versio italialaisisista), ja mitä olen kuullut tai lukenut muiden suomalaisten hehkutuksia siitä ketkä ovat komeita (osan kavereiden mielestä taas brasilialaiset ovat "komeimpia"). Ulkomaisilla kavereillani taitaa ranskalainen mies olla vähän suositumpi, varmaankin siksi että suurimmalla osalla ulkomaalaisista kavereistani on itsellään ruskeat silmät ja heistä valtaosa siksi on erityisesti sinisten silmien perään.

        Ja kyllä itsekin aika yllättynyt olen välillä ollut siitä kuinka paljon Ranskassakin näkyy hyvännäköisiä miehiä. Espanjalaisia pidin aikanaan todella hyvännäköisinä kun komeita espanjalaismiehiä mm. lentokentillä ja lomakohteissa viikon viettäessäni näin, mutta vaihtovuoden jälkeen huomasin kuinka monesti tuli ihan tavallisen näköisiä kaduillakin vastaan ja kuinka harvassa ne komeat oikeasti siellä lopulta olivat, niin en nykyisin koe heitä mitenkään keskivertoa komeampina. Tai sitten kyse oli myös siitä, että silmä tottui heihin että heitä alkoi pitää todella arkisina.

        Omasta mielestäni näin naisena usein kauniita ovat eteläeurooppalaiset ja osa balkanilaisista naisista, sekä brasilialaiset naiset. Myös osa pohjoisafrikkalaisista naisista. Ja vaaleista kansoista taas ruotsalaiset, ja ainakin Helsingissä todellakin suomalaisetkin. Mutta mitä nyt miehiä tiedän niin kyllä aika monelle aasialaiset naiset ovat se eksoottinen ihanne (ja aika moni myös pitää venäläisistä), joten kaipa se miesten kohdalla pitää paikkansa.


    • suomi"lortto"

      Kiinnostaako aasialaisissa naisissa se tiukka pillu vai??

      • Ikisinkku M

        Kyllä luulen että siinä suurimmalta osaltaan vaikuttaa luonnekysymykset, jos suomalaisnaiset ei olisi niin itsetietietoisia ja tasa-arvoisia väärällä tavalla voisivat he olla ihan yhtä kiinnostavia mutta kun ei ne halua olla.


      • aasiattaret parhaita

        Aasialainen nainen ei ikinä käyttäisi tuollaista alatyylistä ja epänaisellista kieltä kuin sinä. He ovat henkiseltä kauneudeltaan ylivertaisia suomalaisiin nähden. Siksi.


    • arabica1

      Toi on aivan täysin huuhaata, että muka suomalaiset naiset haluavat mustia miehiä. Olisiko ne isommat naiset sitten niitä, koska mustat viehättyvät heistä koska ihailevat isoja ja pyyleviä naisia. (kaikella kunnioituksella)

      Itse vierastan todella paljon mustia miehiä, ja aasialaisia en osaa edes nähdä "miehinä", en osaisi kuvitellakaan.

      Latinomieskään ei oikein iske, ainoa mikä saattaisi joskus iskeä, olisi oikein kaunis ja nätti arabi! Arabit _tietyistä_ välimeren maista voi olla tosi kauniita ja fressejä!

      Eli valkoisen miehen jälkeen alla olevaa vastaava on ainoa etninen mies joka olisi kiva:

      http://24.media.tumblr.com/tumblr_mee7r4yAqt1rjnjvfo1_500.jpg

      Terveisin, vaalea, näyttävä nainen

    • 13+6

      Tumma- tai puoliverinen vaaleaihoinen mies on universaali ihanne.

      Myös vaaleahiuksinen ja siro nainen. Suomalaiset naiset ovat vaaleita, mutta harva heistä on siro. Kiinalaiset ovat yleensä siroja, mutta eivät vaaleita.

      Arabeissa on myör paljon kauniita tummia naisia.

      http://1.bp.blogspot.com/-jVtiB66zZbw/TtsjvOX3RdI/AAAAAAAAACE/eXcKrmXRCbw/s1600/PariaSanati.jpg

      http://worldsprettiestwomen.files.wordpress.com/2011/04/claudia-lynx3.jpg?w=250&h=392

      http://2.bp.blogspot.com/-pBSytaB5Qr0/TeFT14rsHeI/AAAAAAAADck/y3RywHO90MI/s400/Meet thousands of Arab single women for dating, marriage, and friendship. We are a … Saudi, Dubai and more Arab single women and Arab girls.jpg

    • "Miehet kiinnostuivat eniten aasialaisista naisista."
      Ite en kyllä kuulu joukkoon laisinkaan, ennemmin lähden latinalaiseen amerikkaan ja muualle länsimaihin jenkkeihin jne. Jos ois pakko mennä muualle. Ennemmin oon yksin kuin aasialaisen näköisen kanssa.

    • kummitus

      Pitäisiköhän mennä ulos vaikka lähikauppaan ja tarkkailla, minkä väriset ihmiset seurustelevat keskenään. Eiköhän suurin osa suomalaisista naisista ole valinneet kuitenkin ihan tavallisen suomalaisen miehen.

    • iki-atm

      Itse pidän eniten länsi-, keski-, pohjois- ja itäeurooppalaisista naisista (suomalaiset naiset mukaan lukien tietysti) eli ns. "valkoisista" naisista. Kyseenalaistan koko tutkimuksen, koska empiirinen todistusaineisto ympäröivästä todellisuudesta osoittaa, että valkoisella miehellä on useimmiten valkoinen nainen, joten koko tutkimus on humpuukia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe