Liian isot kivekset alushousihin?

Kalevi Kives

En ole koskaan löytänyt hyvin istuvia alushousuja. Ongelmani on että penikseni on keskiverto kaliperia, mutta kivekseni ovat isot ja roikkuvat. Kiveksistä johtuen alushousujen kuppi on liian pieni ja koko paketti työntyy jotenkin tiukassa pullotuksessa eteenpäin. Nolottaa hirveä pallo etumuksessa ja ihmisten tuijotus. Olen ratkaissut ongelman kulkemalla kommandona, mutta tällöin haarojen väli hikoilee luonnollisesti enemmän kun riippuliitokivekset liimautuvat reisiin. Olen kokeillut myös boksereita, mutta nekään eivät ole istuneet sen paremmin.

Onko ketään saman ongelman kanssa painijoita? Mitään ratkaisuehdotuksia? Ajattelin ainakin kokeilla talkkia, jos jatkan kommandona.

39

6043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pökät
      • all rights on

        jumppa on kivaa ja siitä harrastaja lauri hyppien v**** lauri käsittelevät asun ajatuksiin ja liukumäki tuleekin juokse mutta puhun liian iso tulemaan katolle ja katto on valkoinen ja minulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin jumppa on kivaa ja siitä että joku turbulenssia sitten mitä v**** mä en käsitä ja muurahaiset jotka tarvitsevat vain räihä palvelut tulee ja sitten meillä on tosi kovasti internet salaisuus ja kaikkee tämmöstä youtube


    • isopussimarko

      Tuttu ongelma myös minulle. Yleensä isoja kivespusseja kadehditaan, mutta vaihtaisin kyllä pienempään malliin jos olisi mahdollista!

      Olen kokeillut vaikka mitä alkkareita mutta oikeaa mallia en ole löytänyt.

      Näitkö Ruotsin Leijonan luola -ohjelman, jossa esiteltiin uutuus muesten alushousut joissa oli oma osasto erikseen kullia ja kiveksiä varten, eli missään kohtaa ei iho tule ihoa vasten? Sehän estäisi hikisten pussien liimaantumisen. En vaan muista mitä merkkiä ne olivat.

      Saakohan niitä edes Suomesta? Olen muutamassa liikkeessä yrittänyt nolona selittää mainittuja kalsareita, mutta myyjät eivät ole tunnistaneet asiaa. Olen valinnut aina miesmyyjän, kun asia on tsrpeeksi nolo niinkin.

      • Muna Mauno

        Agrimarketista Kives Kalevi saisi sopivat alushousut...sellaiset kangaspussit pressukankaasta joita käytetään lypsylehmillä joilla on isot utareet.


      • kevin2
        Muna Mauno kirjoitti:

        Agrimarketista Kives Kalevi saisi sopivat alushousut...sellaiset kangaspussit pressukankaasta joita käytetään lypsylehmillä joilla on isot utareet.

        Oliks se joku ph se ruitsalsinen?


    • hikiset

      Mitä se haittaa jos kivekset näkyy?

    • isopussimarko

      Kiutos manman1 hyvistä kuvista! Noilla ei näyttänyt kellään olevan niin isoja kiveksiä, että olisi vertailukohtaa,

    • ihmeö

      Voiko olla oikeestiniin isot nyytit ettei mahdu alushousuihin? Mihin ne sit menevät? Vähä mielikuvituksellista.

      • en usko

        Miten tollanen on muka mahdollista? Ei Suomes ainskaa.


    • totuuskomissio

      Onks tää ketju vitsi vai todellinen ongelma?

    • Ex-Pertti

      Saako niitä teetettyä jossain mittatilauksena?

    • kohtalontoveri

      Onko aloittaja jo löytänyt isojen kivesten alushousuja?

    • Arkkiatri:

      Suosittelen kivesten pienennysleikkausta tai rasvaimun tavoin toteutettavaa kivesimua. Vaikeissa tapauksissa myös kivesten poisto tulee asianmukaiseksi kysymykseksi kokonaisvaltaisella tavalla.

      • nuolemo

        Kivesimua? Kyllä nuoleminen riittää...


    • Arkkiatri:

      Nuolemo, jos oot muija ni mun kivekset tarvis nuolla.

      • nuolemo

        En oo eli suostun nuolee vsin toisen.


      • Arkkiatri:
        nuolemo kirjoitti:

        En oo eli suostun nuolee vsin toisen.

        Aijaa tai miten ois leipäveitsi, ei olis enää munista haittaa ja ääni kohois hienosti


    • ei niin isomunainen

      Ergowearin lisäksi Obviously, John Sievers mm. tekee kalsareita, joissa on iso tai joustava pussi munille,jotka voi paremmin kun niille on tilaa reilusti. Itse käytän lähinnä em.malleja, joita saa eri verkkokaupoista tilattua.

    • hjuman

      Mieluummin ihmisistä, kiitos.

    • vauhtipussit ne

      joutaa harakoille varsi se nautinnon tuo.

    • really?

      Onko aloittajan ongelma todellinen? Onko tuosta kenelläkään muilla kokemuksia? Miten asia on hoitunut?

    • 5+14=?

      Sloggin naisten maxi-pöksyihin mahtuu isommatkin kulkuset. Rohkeasti kokeilemaan, suosittelen väriksi puuteria!

    • enoletyhmä

      Minä en naisten housuja osta. Olisko jollain asiallisempaa ratkaisua?

    • Interval

      En voi itse sanoa kärsiväni tuosta ongelmasta. Ootko kokeillu björn borgin boksereita? Niissä on vähä extra tilaa edessä. Sitten miettisin vakavasti esim jotain verkkomateriaalisia jotka joustaa tosi paljon eikä purista, jos ei oo estoja sen suhtee. Ehkä jostain jockseista vois olla apua kans kun sillä alueella on niissä kivasti tilaa. Onnea etsintään!

      • isopetteri

        Onko sulla interval niissä borgeissa sitten löysää tilaa edessä, onko ne niin paljon väljemmät?

        Millaisia ne verkkomateriaaliset on?

        Millaista tilaa niissä jockseissa sitte on? Kiitos jos viittit vastata!


      • Interval
        isopetteri kirjoitti:

        Onko sulla interval niissä borgeissa sitten löysää tilaa edessä, onko ne niin paljon väljemmät?

        Millaisia ne verkkomateriaaliset on?

        Millaista tilaa niissä jockseissa sitte on? Kiitos jos viittit vastata!

        On aika hyvin, mulla ei oo kyl mikää iso varustus. Esimerkiks aussiebumilta oon tilannu verkkateriaaliset, biist näkyy läpi jonkuu verran mut ne on jotain aika elastista matskuu. Jockseissa ainaki aussiebumilla näytti olevan hyvin tilaa ja ku ne jättää pepun paljaaks nii luulisin et ne on mukavammat sun tapauksessa kun pystyy vähä erilailla asettelemaan.

        En oo tilannu mut christian andrew merkil näyttäs kans olevan tilavia. En tiedä mukavuudesta ja vaikuttivat itselleni vähän turhan hintavilta :/ ne on kans aika homoeroottisia mikä ei kyllä itselleni ole mikään ongelma muutenkin gay/bi miehenä.


      • Lucky seven
        Interval kirjoitti:

        On aika hyvin, mulla ei oo kyl mikää iso varustus. Esimerkiks aussiebumilta oon tilannu verkkateriaaliset, biist näkyy läpi jonkuu verran mut ne on jotain aika elastista matskuu. Jockseissa ainaki aussiebumilla näytti olevan hyvin tilaa ja ku ne jättää pepun paljaaks nii luulisin et ne on mukavammat sun tapauksessa kun pystyy vähä erilailla asettelemaan.

        En oo tilannu mut christian andrew merkil näyttäs kans olevan tilavia. En tiedä mukavuudesta ja vaikuttivat itselleni vähän turhan hintavilta :/ ne on kans aika homoeroottisia mikä ei kyllä itselleni ole mikään ongelma muutenkin gay/bi miehenä.

        Ihanaa suoraa puhetta! Joko muuten oot oppinu sen anaaliorkun?


    • varkut faan

      Helposti ratkaiset asian niin, ettet käytä alushousuja.

      • Interval

        Ymmärrän kyllä että tuskin aloittaja tahtoo hygieniasyistä ilman olla ja mukavuuskin on toidta luokkaa.


      • jami0987
        Interval kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä että tuskin aloittaja tahtoo hygieniasyistä ilman olla ja mukavuuskin on toidta luokkaa.

        Hygienian ymmärrän, mutta miten niin mukavuus?


      • häh mitä
        jami0987 kirjoitti:

        Hygienian ymmärrän, mutta miten niin mukavuus?

        Samaa mäki kelaan.


      • Interval
        häh mitä kirjoitti:

        Samaa mäki kelaan.

        Farkut ei kyllä mun mielestä tunnu yhtää hyvälle paljasta vasten : E joskus oon testannu, ei yhtään mun juttu. Ja ei hiosta ainakaa


      • häh mitä
        Interval kirjoitti:

        Farkut ei kyllä mun mielestä tunnu yhtää hyvälle paljasta vasten : E joskus oon testannu, ei yhtään mun juttu. Ja ei hiosta ainakaa

        Se just tuntuu niin kivalta ku pitää esarin takana ja tero hankaa farkkukangasta! Kuin et siiitä tykkää?


    • öhhöhhöö

      Ei kelleen voi niin isot kivespussit olla ettei kalsareihin mahu. Ihmeen lesoilua.

      • vidutus

        Oon kohtalo toveri, kalu levossa 13/4 sekä isohkot kassit. Monesti joutuu kesken päivän ottaa kalsarit pois alta.


    • Transis-tori

      Minä leikkasin omani pois. t. Marja-pekka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe