Mistä akateemiselle 30+ sinkkunaiselle puolisko

Lindaley

Missä ovat akateemiset, sporttiset ja raittiit herrasmiehet, joilla ei ole omaa perhettä? Miksi suht hyvännäköinen , fiksu ja asiallinen akateeminen nainen (30 ) ei kelpaa? Internetissä ei näytä deittipalstoilla löytyvän ja baareihinhan minua ei saa etsiytymään. Kaikki muuten kunnossa, vain sopiva mies, "isäkandidaatti" puuttuu.

13

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0500801448

      0500-801448

    • .Mira.

      veikkaan että sinulle sopisi yrittäjä, heitä tosin ei näy missään kun ovat aina niin kiireisiä.. Oletko kysynyt kavereiltasi asiasta? Varmasti joku kaverin kaveri tuntee edes jonkun sopivan?

      Ja kyllä sinä kelpaat, yrittäisi nyt vain itse ensin vähän olla sallivampi, että miehet uskaltaa kertoa edes mitä sinusta ajattelevat naisena.

    • Kyll se siittä

      Kyllä se pitää ite löytää omanhenkinen. Ei siinä parittelut auta. Ite oon 30 opiskellut ja löysin kuin löysinkin seuraa. Ihan sattumalta. Tsemppiä!

    • Lindaley

      Useimmilla deittipalstoilla vastauksia ei ole tullut lainkaan ja aina joku toteaa, että katso vain ympärillesi. Haluamasi kaltaiset fiksut miehet ovat kaikki varattuja. Nyyh, näköjään voi kohtuullisen hyvännäköinen, elämässä pärjäilevä ja korkealle koulutettu nainenkin jäädä rannalle kun entinen pitkä suhde/avioliitto kariutuu.

    • Nuupakka

      "Missä ovat akateemiset, sporttiset ja raittiit herrasmiehet, joilla ei ole omaa perhettä?"

      Niillä on poikaystävä.

    • mies43v_parkano

      suosittelen vähän vanhempaa miestä 40 vuotiasta.. : >

    • Lindaley

      Eipä ne vapaat 40 miehet kiinnosta, sillä ovat usein sivistymättömiä, alkoholia/tupakkaa käyttäviä, rumia, repsahtaneita, perheellisiä eivätkä yhtään sopivia. Olen yksinäinen sinkku jolla on kaikki kunnossa ja miehet kehaiseeet ulkonäköäkin mutta ikäni puolesta en enää kelpaa. Miksi yli 35-vuotias nainen ei kelpaa ikäisilleen? Itken kai sitten vanhana yksinjäämistä.

    • v.nainen

      Tarkoititko akateemiselle pelkäästään "akateeminen", eikä kelpaa tavallinen hyvä mies.

    • Nykyinen norjatar

      Hae Norjasta, on mistä valita ja " laatu " ihan toista kuin suomessa. Sitäpaitsi suomalainen vaimokandidaatti on suorastaan hot norjalaisten miesten keskuudessa. Itselläkin yritin aikoinani muutaman vuoden suomal nettipalveluissa kunnes kyllästyin. Norjasta sain useita kymmeniä erittäin potentiaaleja vastauksia ja nykyiseni kanssa avoliitossa. Voin vain suositella;) sitäpaitsi norjalaiset ovat muutenkin positiivisella tavalla parisuhdekeskeisiä ja perhekeskeisempiä.

    • Olen samaa mieltä, itse olen kokeillut ruotsalaista nettideittisivustoa (Mötesplatsen) muutaman kuukauden ajan, ja olen todella positiivisesti yllättynyt =) Tsemppiä!!

    • trollollolollo

      Vähän on taas tiukat vaatimukset ja itketään kun ei kelpaa... Mikä vika esim. insseissä?

    • Suhdeterapiaanalyysi

      Millä alalla olet?

      Oletko Ydinfyysikko professori?

      Minulla on sellaista tietoa, että älykkäät naiset ovat puutteessa, joita kukaan akateeminen tutkija pysty tyydyttämään, mutta afrikkalaiseen maaläheiseen voimaan, heillä ei ole ponttaa, joten vaikeksi menee. Täkäläiset suhteet ovat vaarassa kaatua samanlaiseen vapaavalintaiseen "akateemisuuteen" - jokainen on vapaa tulemaan ja menemään eikä ketään saa pidettyä.

      Jos olet töissä kassalla Akateemisessa Kirjakaupassa niin asia voi ollakin toinen, sillä varmasti sinuun tykästyy joku kiva heppu ja voitte tehdä yhdessä tavallisia töitä ja asua pitkään yhdessä ja lapsistanne voisi tulla todella ansioituneita, toisin kuin nyt jos kaksi akkateemokkoa menisi yhteen, niin lapsista tulee joko pilalle pilattuja pissis naamoja tai taiteilijoita tai valtameren purhehtijoita. Sinulla voi olla suurempi valinnan varaa kuitenkin ulkomaalaiset seurassa, sillä sieltä saat haastetta, mitä koulussa ei opeteta.

      Jos olet kassanainen, niin älä menee naimisiin ulkomaalaisen kanssa, todennäköisesti suhde kuivuu.

      Voi yrittää rakastuttaa jotakin todella tärkeätä maailman toimijaa korkea-arvoista mesenaattia, mutta valmistaudu kärsimysnäytelmään, sillä tulet olemaan alempiarvoisempi kuin hän, etkä saa rakkautta.

      Voit opisikella lisää 20 vuotta - 2 PH.d:tä ja sitten vanhana kaikkea nähneenä valita jonkun nuoren homon, jotta saat määräillä hänelle mielesi määrin ja pitää huoltaa.

      Akateemisella on se juttu, että he ovat niin älykkäitä ja hyvä valinta - tyhmä mies - ei sovi heille. Kun on älyä niin on tarvetta käyttää sitä. Älykäyttö voi olla kostoa. Kannattaa siinä mielessä valita mies, joka on tyhmä mutta samalla erittäin rakasta. Jos mies on ikuisesti rakastava, niin sinä hyödyt siitä, koska sinulla akateemisesti koulutetulla ei todennäköisesti ole riittävästi antaa lapsillesi eikä miehellesi. Valitan.

    • jees1245

      Olet 10 vuotta liian vanha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      324
      3016
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2243
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      86
      1674
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      193
      1583
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1375
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe