Mitäs sinkut tekee vappuna?

rimpulamies

itsellä ainaskin on ryyppääminen mielessä ;)

49

423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappumies!

      Pilluhan se on aina mielessä, mutta ryypätään nyt ensin!

    • ätmi

      Runkkaaminenhan se on aina mielessä.

    • rimpulamies

      Kiitos vastauksestasi.

    • oma tie onneen

      Olen jo todella taitava imemään omaa munaani, joten vappu menee nopeasti ja kivasti ;)

    • fear of the fart

      Yksin en kehtaa lähteä mihinkään joten olen kotona.

    • lottamari<3

      Kaikki vapputuhmat ajatukset mielessä: sima, tippaleivät, munkit, serpentiinit, ilmapallot ja vappuseksi.

    • Liisa32

      http://www.youtube.com/watch?v=z414hlQANSs

      Tämä soi vappuna kotibileissä, ja ysäritkin ;)

    • Kympin Nainen

      Lainaan Marianne89iä: Lähden Eurooppaan!

      • piiloalfa

        Oh shiiit. Jos olisi rahaa, niin lähtisin mukaan.


      • Ilmaismatkat
        piiloalfa kirjoitti:

        Oh shiiit. Jos olisi rahaa, niin lähtisin mukaan.

        Olet jo siellä.


      • piiloalfa
        Ilmaismatkat kirjoitti:

        Olet jo siellä.

        My bad.


      • Kympin Nainen
        Ilmaismatkat kirjoitti:

        Olet jo siellä.

        No ihan niin kuin Marianne aiemmin, niin meinaan kyllä käväistä Suomen rajojen ulkopuolella, itse reissaan vaan vielä Marianneakin etelämmäksi. Lainaus oli siis ihan yhtä tarkoituksellinen kuin alkuperäinenkin versio.


      • Gambia kutsuu
        Kympin Nainen kirjoitti:

        No ihan niin kuin Marianne aiemmin, niin meinaan kyllä käväistä Suomen rajojen ulkopuolella, itse reissaan vaan vielä Marianneakin etelämmäksi. Lainaus oli siis ihan yhtä tarkoituksellinen kuin alkuperäinenkin versio.

        Varo ebolaa.


      • Kympin Nainen
        Gambia kutsuu kirjoitti:

        Varo ebolaa.

        Damn, onks sitä jo etelä-Euroopassakin? Pitäiskö perua koko reissu, voi ei... :)


    • Ryyppyrunkkukunkku

      Juhlin vappua ryypäten ja runkaten.

      • Mikään ei muutu

        Luulisin et pettämättömien kavereiden kanssa kenkkeillen ja puuhastellenäSaa nähdä joutaako hän edes meitä moikkaamaan työkiireiden vuoksiä?


    • mies 86

      Jos gradu menee läpi niin saatan ottaa oluen tai kaksikin edesmenneen moraalifilosofin muistoa kunnioittaen.

      • Kis-kisu

        Onko jotain syytä epäillä, ettei menisi?

        Nykyäänhän opiskelijat ilmoittaa ohjaajalleen, milloin haluavat paperit ulos talosta, niin ohjaaja kertoo, mihin mennessä työ pitää laittaa tarkastukseen. Kellään ei käy mielessä, että mikä tahansa paska ei välttämättä pääse läpi. Tai sen ei pitäisi päästä. Kaikki päästetään.

        Ei sillä että sinun työtäsi epäilisin ollenkaan.


      • mies 86
        Kis-kisu kirjoitti:

        Onko jotain syytä epäillä, ettei menisi?

        Nykyäänhän opiskelijat ilmoittaa ohjaajalleen, milloin haluavat paperit ulos talosta, niin ohjaaja kertoo, mihin mennessä työ pitää laittaa tarkastukseen. Kellään ei käy mielessä, että mikä tahansa paska ei välttämättä pääse läpi. Tai sen ei pitäisi päästä. Kaikki päästetään.

        Ei sillä että sinun työtäsi epäilisin ollenkaan.

        Huomenna luultavasti selviää miten äijän käy...


      • mies 86 kirjoitti:

        Huomenna luultavasti selviää miten äijän käy...

        No kyllä kai sen nyt läpi saa, jos on ohjaajan ohjeiden mukaan tehty. Arvosana voi sitten olla ylläri.


      • mies 86
        stellaria81 kirjoitti:

        No kyllä kai sen nyt läpi saa, jos on ohjaajan ohjeiden mukaan tehty. Arvosana voi sitten olla ylläri.

        En kauheasti jaksa arvosanasta välittää, mutta toivoisin saavani siitä edes C:n. Ei tosin ole hajuakaan mitä siitä tulee.


      • åbolainen

        Aiotko jossain Turun pubissa nuo oluet siemaista?


      • mies 86
        åbolainen kirjoitti:

        Aiotko jossain Turun pubissa nuo oluet siemaista?

        Ehkä... tai sitten omalla parvekkeella. Entäs sinä?


      • åbolainen
        mies 86 kirjoitti:

        Ehkä... tai sitten omalla parvekkeella. Entäs sinä?

        Jos tulee mihinkään lähdettyä, ollaan tässä Turun keskustan alueella muutaman kaverin kanssa. Ajattelin, että jos sulla olisi ollut jo mielessä joku pubi, joka ei olisi liian kaukana ollut täältä itäiseltä puolelta Turkua, ehkä oltaisiin voitu tulla moikkamaan :)


      • mies 86
        åbolainen kirjoitti:

        Jos tulee mihinkään lähdettyä, ollaan tässä Turun keskustan alueella muutaman kaverin kanssa. Ajattelin, että jos sulla olisi ollut jo mielessä joku pubi, joka ei olisi liian kaukana ollut täältä itäiseltä puolelta Turkua, ehkä oltaisiin voitu tulla moikkamaan :)

        No Ipoisissahan mä asun, että aika paljon noissa keskusta pubeissa kyllä tulee pyörittyä... huomenna tosin kattomaan yhtä teatteriesitystä mutta viimeistään yhdeksän jälkeen oon kyllä vapaalla jalalla...

        Bristol ja Pietro kuuluu mun omiin vakkaripubeihin, ei tosin oo viime aikoina tultu niissä paljoa käytyä lähinnä rahanpuutteesta johtuen... onks teillä joitain mestoja missä tykkäätte käydä, voisin tsekata ne valmiiksi jos vaikka nähtäisiinkin :)


      • mies 86
        mies 86 kirjoitti:

        No Ipoisissahan mä asun, että aika paljon noissa keskusta pubeissa kyllä tulee pyörittyä... huomenna tosin kattomaan yhtä teatteriesitystä mutta viimeistään yhdeksän jälkeen oon kyllä vapaalla jalalla...

        Bristol ja Pietro kuuluu mun omiin vakkaripubeihin, ei tosin oo viime aikoina tultu niissä paljoa käytyä lähinnä rahanpuutteesta johtuen... onks teillä joitain mestoja missä tykkäätte käydä, voisin tsekata ne valmiiksi jos vaikka nähtäisiinkin :)

        Siis sori, tarkoitin Ispoisissa enkä Ilpoisissa. Vaikka aika lähellähän ne toisiaan on.


      • mies 86
        mies 86 kirjoitti:

        Siis sori, tarkoitin Ispoisissa enkä Ilpoisissa. Vaikka aika lähellähän ne toisiaan on.

        Oho, ei siinä ollutkaan kirjoitusvirhettä -.-


      • mies 86 kirjoitti:

        No Ipoisissahan mä asun, että aika paljon noissa keskusta pubeissa kyllä tulee pyörittyä... huomenna tosin kattomaan yhtä teatteriesitystä mutta viimeistään yhdeksän jälkeen oon kyllä vapaalla jalalla...

        Bristol ja Pietro kuuluu mun omiin vakkaripubeihin, ei tosin oo viime aikoina tultu niissä paljoa käytyä lähinnä rahanpuutteesta johtuen... onks teillä joitain mestoja missä tykkäätte käydä, voisin tsekata ne valmiiksi jos vaikka nähtäisiinkin :)

        Todella harvoin tulee pubeissa käytyä, pitkälti budjettisyistä täälläkin suunnalla. Voisihan tuota sellaistakin harkita vapun kunniaksi, vaikka aika täynnä lienevät. En kyllä tiedä mitä huomenna tulee tehtyä vai tuleeko tehtyä mitään, mutta laita ihmeessä yv:tä tai säpoa profiilista löytyvään osoitteeseen jos kiinnostaa niin voi asiaa katsella tarkemmin :) Olen siis tuo "åbolainen".


    • mieti sitä

      Ajattelin vetää mukavat, makoisat kalsarikännit eli vaatteet pois ja kaljaa kittaamaan. Ihan omassa ylhäisyydessäni tanssia silmät kiinni musiikin tahtii ja nauttia hetken ilman murhetta huomisesta.

      ... Tosin viimeksi kun olin vastaavaa omaa kivaa suunnitellut päädyinkin tyttökavereiden kanssa baariin, sieltä jatkoille ja yöksi kauniin naisen kylkeen saman peiton alle. En yhtään ihmettelisi vaikka näin kävisi tälläkin kertaa.

    • hämisteliä

      Tämän opiskelijan vappuun kuuluu ulkona juominen ja kavereitten kanssa hengailu päivällä, illalla opiskelijabileet! Yhden illan jutut eivät yhtälöön kuulu.

    • Jii007

      Olen luultavasti palstalla ja runkkaan. Like always. Mutta jos maailma loppuu tai helvetti jäätyy niin sitten teen luultavasti jotain muuta. Menen ehkä vaikka sitten luistelemaan.

    • Seppo Taalasmaa.

      Pullo hankolle ja hyvää tulloo.

    • Vappui

      Remonttihommissa vappu, alkomaholi ei kuulu kuvioon. Viikonlopulla sitten työporukan saunailta jossa joutuu pari olutta ottamaan mutta silloinkaan ei känniä viitsi ottaa, menee hyvä vapaapäivä hukkaan jos krapulaa pitää parannella. Muistakkaan enää milloin viimeiksi ollut kännissä edes.

    • ätmi-sinkku

      No mitä sitä nyt tekee muuta kun syö ja runkkaa.

    • Eipä tuota ole pahemmin menoa, taidan ainaki poiketa ajellen toisessa maakunnassa päin kattomassa mitä menoa näkyy muualla :)

    • RUNKSUTI

      MIE VEÄN AINASKII KÄTTEEN! RUNK RUNK VAA, NII!!!

    • Itse aattoillan vietän kotona tv:n ääressä viinilasillisen kera rentoutuen. Mutta "vappuviikonloppuna" todennäköisesti treffaan yhden täysin uuden tuttavuuden (tällä kertaa siis kyse ihan treffiseurasta eikä kaverimielisestä hengailusta) joten toivon että tulisi olemaan mukavaa hänen seurassaan ja että olisi ihminen jonka kanssa on helppo tulla toimeen.

      • ätmi

        Sanothan sille sitten suoraan, että pilllua ei saa pyytää ekoilla eikä tokilla eikä kolmansillakaan treffeillä, niin saadaan sut nopsaan takaisin tänne palstalle ruikuttamaan...


      • ätmi-sinkku

        Tulenko turvamieheksi treffeillesi? Kuitenkin se yrittää sun pöksyihis päästä.


      • Marianne89...
        ätmi kirjoitti:

        Sanothan sille sitten suoraan, että pilllua ei saa pyytää ekoilla eikä tokilla eikä kolmansillakaan treffeillä, niin saadaan sut nopsaan takaisin tänne palstalle ruikuttamaan...

        Ei se jo tuossa vaiheessa "yrittäminen" vielä ehdoton este ole (muutenhan en olisi koskaan seurustellut kummankaan eksänikään kanssa), vaan se että jos nainen kieltäytyy niin jotkut miehet eivät voi sitä kieltäytymistä käsittää. Ja sen jälkeen sitä sitten udellaankin jo mun suhtautumista seksiin noin ylipäänsä ja luullaan etten tykkäisi siitä...


      • ätmi
        Marianne89... kirjoitti:

        Ei se jo tuossa vaiheessa "yrittäminen" vielä ehdoton este ole (muutenhan en olisi koskaan seurustellut kummankaan eksänikään kanssa), vaan se että jos nainen kieltäytyy niin jotkut miehet eivät voi sitä kieltäytymistä käsittää. Ja sen jälkeen sitä sitten udellaankin jo mun suhtautumista seksiin noin ylipäänsä ja luullaan etten tykkäisi siitä...

        Ahaa, eli kunhan mieheltä löytyy tarpeeksi kemiaa lahkeesta tai edes lompakosta, niin jo ekoilla treffeillä alkaa haarat leviämään? Tämä selvä.


      • Marianne89...
        ätmi kirjoitti:

        Ahaa, eli kunhan mieheltä löytyy tarpeeksi kemiaa lahkeesta tai edes lompakosta, niin jo ekoilla treffeillä alkaa haarat leviämään? Tämä selvä.

        Ei voisi vähempää se lompakko kiinnostaa, kunhan siinä rajoissa mennään ettei yritä minun kustannuksellani elellä. Ekoilla treffeillä en ole kylläkään kenenkään kanssa maannut (ihan jo siksikin koska jännittäisin ainakin vielä siinä vaiheessa liikaa), en sen yhden pelimieskokeilunikaan, mutta aika usein olen kyllä kolmansilla tai neljänsillä. Olen kuitenkin huomannut kuinka huonosti monet nykymiehet tuntuvat heti ottavan sen, jos ei silloin viimeistään kolmansilla treffeillä nainen heti asiaan suostu ja pitävät siinä vaiheessa kieltäytymistä ihmeen negatiivisena asiana. Ja juuri se siinä eniten mättääkin, eikä siis välttämättä se vaikka sopivanoloisen kanssa kolmansilla treffeillä sänkyyn päädyttäisikin.


    • piiloalfa

      Käyn lenkillä ja seuraan palstan juhlatunnelmia.

    • Skee

      meen ylitöihin

    • Hjhjhjg

      Flunssa päällä, mutta varmaan hirvee vappukooma ja joku randomipillu siihen kylkeen. Tulee jaettuu tauti eteenpäin, siis nuha.

    • -M-

      Vappu on kieltämättä hyvään ajankohtaan ajoittuva ryyppyjuhla. Ilmassa on kesän odotusta, voitonriemua talven selättämisestä, koulujen päättymistä, uuden alkamista. Juhannus on jo liiankin riehakas juhla jolloin koko vuodenkierron pitäisi huipentua syntisellä tavalla keskiyön auringon tummassa loimussa. Vappu antaa armoa että kaiken ei tarvitse olla vielä ihan niin täydellistä - pieni keskeneräisyys sallitaan, kuten siinä liian myöhään tehdyssä simassakin.

    • mies28veee

      99% todennäköisyydellä kotona.

    • Syön itseni jonkinasteiseen ähkyyn, pelaan lautapelejä ja korttia, marjapussia ainakin, ja toivottavasti Mario Kartia kolmin- tai kaksinpelinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3296
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1979
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      96
      1456
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1103
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      99
      1075
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1000
    Aihe